Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

WTM 2000: Εντυπώσεις από την έκθεση και την ελληνική αγορά

Βίκυ Καραντζαβέλου - 20 November 2000, 00:00

WTM<.>-Λονδίνο: Οι γενικές εντυπώσεις από την φετινή έκθεση World Travel Market του Λονδίνου σχετικά με την ελληνική συμμετοχή και την κίνηση της Ελλάδας στην αγγλική αγορά ήταν<...>

σχετικά θετικές παρά την μείωση που παρουσιάζεται στην πώληση των ελληνικών πακέτων. Σε γενικές γραμμές, η μείωση της Ελλάδας παρουσιάζεται να είναι μέχρι σήμερα της τάξεως του 7%, αριθμός όχι πολύ μεγάλος αν λάβουμε υπόψη μας ότι η αγγλική αγορά παρουσιάζει συνολική μείωση 16%.

Σύμφωνα με τον κ. Σπύρο Γαλιατσάτο, β' αντιπρόεδρο του ΞΕΕ, το ρεύμα για την Ελλάδα είναι καλό, παρά την μείωση που παρουσιάζει στις πωλήσεις των πακέτων, διότι υπάρχει κλίμα αναστροφής. Από το ελληνικό περίπτερο πέρασαν αρκετοί επαγγελματίες, σύμφωνα με τον κ. Χρυσόστομο Οικονόμου, διευθυντή ανάπτυξης των ξενοδοχείων Χανδρή, όμως η αγγλική αγορά είναι πολύ 'παγωμένη'. Η Ισπανία και η Τουρκία είναι πολύ χαμηλά στις κρατήσεις. Οι Άγγλοι τουριστικοί πράκτορες που ειδικεύονται στην Ελλάδα είναι περίπου στα ίδια επίπεδα με πέρσι πράγμα που είναι πολύ ενθαρρυντικό. Ο κ. Οικονόμου σχολιάζοντας το ελληνικό περίπτερο ανέφερε ότι είναι καλύτερο από πέρσι όμως θα χρειαζόταν περισσότερο φως.

Ο κ. Γιάννης Λιόλιος, διευθυντής πωλήσεων του ξενοδοχείου Αστέρα Βουλιαγμένης, βρίσκει ότι το περίπτερο ήταν το καλύτερο των τελευταίων χρόνων. 'Το περίπτερο είναι αρκετά λειτουργικό, με μεγάλα booths'.

Η γενική εντύπωση που επικράτησε μεταξύ των εκθετών του ελληνικού περιπτέρου ήταν ότι έγιναν βήματα προόδου στο ελληνικό περίπτερο το οποίο παρουσιάστηκε πολύ πιο λειτουργικό και 'ανοικτό' προς τους επισκέπτες σε σχέση με πέρυσι, γεγονός που συνέβαλλε στην μεγαλύτερη επισκεψιμότητα του ελληνικού περιπτέρου .

Οι ελλείψεις σωστού φωτισμού και σηματοδότησης δεν κατάφεραν όμως να λείψουν και φέτος όπως παρατήρησαν πολλοί εκθέτες. Υπήρχε ανάγκη για περισσότερο φωτισμό και για σηματοδότηση τέτοιας μορφής που να έκαναν ορατή τη θέση του ελληνικού περιπτέρου από μεγάλη απόσταση. Τα λάβαρα που ήταν ανυψωμένα με το νέο λογότυπο του ελληνικού τουρισμού δεν ήταν αρκετά ικανά να πετύχουν έναν τέτοιο στόχο.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top