Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών

ΚΕ.Π.ΚΑ.: Λιγότερα τα παράπονα καταναλωτών για τουριστικές υπηρεσίες το 1ο τετράμηνο 2007

Δώρα Σγάρτσου - 04 Μάιος 2007, 00:00

Μειωμένος παρουσιάστηκε στο πρώτο τετράμηνο του 2007, συγκριτικά με την αντίστοιχη περσινή χρονική περίοδο, ο αριθμός παραπόνων που δέχτηκε το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών αναφορικά με τις τουριστικές υπηρεσίες. Συγκεκριμένα, ο αριθμός παραπόνων<...>

από 184 (3,15% επί του συνόλου των καταγγελιών) που ήταν πέρσι, φέτος ανήλθε στα 156 (2,96% επί του συνόλου). Σημειώνεται πως το ΚΕ.Π.ΚΑ. στο πρώτο τετράμηνο του 2007 δέχθηκε 5.272 καταγγελίες – παράπονα Καταναλωτών.

Όπως αναφέρει σε ανακοίνωση του το ΚΕΠΚΑ: “Δεχτήκαμε αρκετές καταγγελίες - παράπονα, οι οποίες αφορούσαν οργανωμένα ταξίδια και υποσχέσεις, που δεν τηρήθηκαν, αρνήσεις επιστροφής χρημάτων, για έγκαιρη ακύρωση, απαιτήσεις, για υπέρογκες προκαταβολές, καθυστερήσεις πτήσεων, «μεταλλαγμένες» χρονομεριστικές μισθώσεις κ.λπ. Παρότι, παρουσιάζεται μια μικρή μείωση του αριθμού των καταγγελιών, ο τομέας του τουρισμού απαιτεί πιο σοβαρή προσέγγιση, εποπτεία και προγραμματισμό, από την Ελληνική Πολιτεία.

Το σύνολο σχεδόν των καταγγελιών λύθηκε, προς όφελος των Καταναλωτών, μετά από παρέμβαση του ΚΕ.Π.ΚΑ. στους προμηθευτές. Οι Καταναλωτές – μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ. ωφελήθηκαν, με τη μεσολάβηση του ΚΕ.Π.ΚΑ., όσον αφορά στις τουριστικές επιχειρήσεις, κατά 5.698,34 ευρώ.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top