Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Θεσσαλονίκη: Ο Δήμος στοχεύει στα συνέδρια και στηρίζει το TCVB

Θοδωρής Κουμέλης - 22 Νοέμβριος 2000, 00:00

Η ποιότητα, η ανάπτυξη και η ανθρωπιά είναι οι όροι που διέπουν τη στρατηγική του Δήμου Θεσσαλονίκη<.>ς σε όλους τους τομείς και βέβαια στον τομέα του τουρισμού<...>

, όπου οι εκθέσεις, τα συνέδρια και οι εκδηλώσεις αποτελούν βασικές συνιστώσες του αναπτυξιακού σχεδιασμού του Δήμου, τόνισε ο δήμαρχος της πόλης κ. Βασίλης Παπαγεωργόπουλος, με την ευκαιρία της εκδήλωσης για την παρουσίαση του Οδηγού της συνεδριακής υποδομής της Θεσσαλονίκης από το Γραφείο Συνεδρίων και Επισκεπτών της Θεσσαλονίκης (TCVB).

Ο κ. Παπαγεωργόπουλος εξέφρασε την αμέριστη οικονομική και ηθική στήριξη του Δήμου στο Γραφείο Συνεδρίων και Επισκεπτών της Θεσσαλονίκης και στον Σύλλογο Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης που είχε την πρωτοβουλία για τη δημιουργία του.

Αναφερόμενος στην έκδοση του Επίσημου Οδηγού του TCVB επισήμανε ότι εντάσσεται σε μία σειρά από δράσεις που αποσκοπούν στην επίτευξη των κοινών στόχων του Δήμου Θεσσαλονίκης και των φορέων της πόλης για περισσότερο και καλύτερο τουρισμό όλο το χρόνο.

Τόνισε δε, ότι ο Δήμος συμμετέχει ενεργά στις δραστηριότητες του TCVB γιατί θεωρεί ιδιαίτερα σημαντική τη συνεισφορά σου στη διεύρυνση των δυνατοτήτων της πόλης να φιλοξενήσει μεγάλες συνεδριακές δραστηριότητες και διεθνείς εκθέσεις και συναντήσεις.

Όπως χαρακτηριστικά υπενθύμισε η στρατηγική του Δήμου προς την ανάπτυξη συνεδριακού και εκθεσιακού τουρισμού αντικατοπτρίζεται και από την πρωτοβουλία του να διεκδικήσει το 30% της Διεθνής Έκθεσης Θεσσαλονίκης.

Ο εμπνευστής και πρόεδρος του

TCVB<.>

κ. Βασίλειος Μπρόβας με τη σειρά του ανέφερε "Πιστεύουμε ότι θα κατορθώσουμε να ενισχύσουμε τη συνεδριακή συνείδηση ειδικότερα στη Βόρειο Ελλάδα, να γίνουμε αρωγοί και να καθοδηγήσουμε επιχειρηματίες και φορείς τόσο στο εθνικό και διεθνές marketing όσο και στο marketing των συνεδριακών χώρων".

Σχετικά με τον Οδηγό που εξέδωσε το TCVB ο κ. Μπρόβας είπε ότι αναμένεται να κεντρίσει το ενδιαφέρον πολλών ακόμα επιχειρήσεων και φορέων να εγγραφούν ως μέλη, τα οποία από 60 ιδρυτικά και 40 αρωγά, υπολογίζεται ότι μέχρι την άνοιξη θα φτάσουν τα 180.

Ο Οδηγός τυπώθηκε σε 5.000 αντίτυπα και 2.000 cd-rom και προβάλει όλη την πόλη, την ιστορία, τον πολιτισμό, τις παραδόσεις, την επιχειρηματική δραστηριότητα, την διασκέδαση, τις αγορές, κ.ά.  Παράλληλα, προβάλλονται και τρία αξιόλογα μέρη της Βορείου Ελλάδας, η Βέροια, το Νυμφαίο, και η Ξάνθη.

Ο κ. Μπρόβας παρατήρησε ότι η EFCT (European Federation of Conference Towns) όπου είναι μέλος και η Δ.Ε.Θ. εμφανίζει την πόλη της Θεσσαλονίκης ως τριτοκοσμική επαρχιούπολη.

Τέλος, ο κ. Μπρόβας αναφερόμενος στη δράση του TCVB είπε ότι το νέο Δ.Σ. του TCVB επεξεργάσθηκε διάφορα επιχειρηματικά σχέδια δράσης, ένα εκ των οποίων απευθύνεται στον πρώτο βαθμό Τοπικής Αυτοδιοίκησης και στοχεύει στην αναγνωρισιμότητα του TCVB ως Γραφείο Συνεδρίων Θεσσαλονίκης αφενός μεν σε όλες τις δημοτικές αρχές της χώρας, αφετέρου δε στις πιο αξιόλογες της Ευρώπης. Η σχετική μελέτη θα υποβληθεί στον δήμαρχο Θεσσαλονίκης.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top