Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
KRC - MasterCard

Μεγάλη η οικονομική ώθηση της Αθήνας από τον τελικό του UEFA Champions League

Δώρα Σγάρτσου - 25 Μάιος 2007, 00:00

Οικονομική ώθηση, της τάξεως των 26 εκατομμυρίων ευρώ, εκτιμάται πως θα δεχθεί η Αθήνα μακροπρόθεσμα από τη διοργάνωση του τελικού UEFA Champions League μεταξύ της AC Milan και της Liverpool FC, σύμφωνα με έρευνα που διεξήχθει για λογαριασμό της MasterCard. Ο ανεξάρτητος οίκος ερευνών KRC συγκέντρωσε εκ μέρους της MasterCard...

Οικονομική ώθηση, της τάξεως των 26 εκατομμυρίων ευρώ, εκτιμάται πως θα δεχθεί η Αθήνα μακροπρόθεσμα από τη διοργάνωση του τελικού UEFA Champions League μεταξύ της AC Milan και της Liverpool FC, σύμφωνα με έρευνα που διεξήχθει<...>

για λογαριασμό της MasterCard. Ο ανεξάρτητος οίκος ερευνών KRC συγκέντρωσε εκ μέρους της MasterCard, επίσημο χορηγό του UEFA Champions League, έναν αριθμό ειδικών που συμμετείχαν στη διοργάνωση του Τελικού της Τετάρτης, καθώς και των πέντε προηγουμένων ετών - από την Αθήνα (2007), το Παρίσι (2006), την Κωνσταντινούπολη (2005), το Γκελσενκίρχεν (2004), το Μάντσεστερ (2003) και τη Γλασκόβη (2002).

Ακριβώς πριν από τον πολυαναμενόμενο ‘επαναληπτικό’ αγώνα του Τελικού του 2005 στην Κωνσταντινούπολη, όλοι οι ειδικοί συμφώνησαν πως η Αθήνα είναι πολύ πιθανό να επωφεληθεί από μία σημαντική αύξηση στις καταναλωτικές δαπάνες, μία ώθηση στον τουρισμό, βελτίωση της εικόνας της πόλης και μεγαλύτερη αναγνωρισιμότητα, καθώς και αυξημένες χορηγίες. Κατά γενική ομολογία, η φιλοξενία του Τελικού του UEFA Champions League μπορεί να αυξήσει τις πιθανότητες για τη συγκεκριμένη πόλη να φιλοξενήσει άλλες σημαντικές αθλητικές και διεθνείς διοργανώσεις στο μέλλον.

Τα διάφορα μπαρ, εστιατόρια, ξενοδοχεία, εμπορικά καταστήματα, μέσα μαζικής μεταφοράς, καθώς και οι φορείς του Ολυμπιακού Σταδίου, θα επηρρεαστούν στο μεγαλύτερο βαθμό από αυτά τα οφέλη, σύμφωνα με την έρευνα της MasterCard. Επίσης, οι ειδικοί πιστεύουν πως η προώθηση ταυτόχρονων πολιτιστικών και ξενοδοχειακών προσφορών πριν από τη διοργάνωση θα μπορούσαν να ενθαρρύνουν τους επισκέπτες να παρατείνουν τη διαμονή τους και να αυξηθεί περαιτέρω η κίνηση στο τοπικό εμπόριο.

Ο κ. John Stuart, Αντιπρόεδρος του τομέα Χορηγιών της MasterCard Worldwide, δήλωσε: «Το UEFA Champions League αποτελεί μία από τις σημαντικότερες αθλητικές διοργανώσεις και η Αθήνα είναι μία υπέροχη τοποθεσία για τη διοργάνωση του Τελικού. Η έρευνά μας, με τη συμμετοχή μερικών από τους κορυφαίους ειδικούς της διοργάνωσης αποκαλύπτει πως τα οικονομικά οφέλη από τη φιλοξενία του Τελικού είναι τεράστια και ενώ πρόκειται μόνο για μία βραδιά το χρόνο, προσφέρουν στην Αθήνα μία οικονομική ‘κληρονομιά’ με χρονική διάρκεια». «Το UEFA Champions League μπορεί να χαρακτηριστεί ως ένας καταλύτης για το εμπόριο σε όλη την Ευρώπη και η MasterCard είναι περήφανη που συνεχίζει να είναι Επίσημος Χορηγός του UEFA Champions League, υποστηρίζοντας την συγκεκριμένη διοργάνωση τα τελευταία 12 χρόνια» πρόσθεσε.

Εκτιμάται πως δεν θα γίνουν αισθητά αμέσως όλα τα οικονομικά οφέλη - 7 στους 8 ειδικούς συμφωνούν πως ένας επιτυχημένος τελικός στην Αθήνα θα μπορούσε να αποφέρει αύξηση στην επιχειρηματική κίνηση της πόλης και οι μισοί να υποστηρίζουν πως είναι πιθανή μία πιο μακροχρόνια αύξηση στον τουρισμό λόγω της επιστροφής των υποστηρικτών της διοργάνωσης για προσωπικές διακοπές έπειτα από ένα επιτυχές ταξίδι.

Ο κ. Μιχάλης Τσαπίδης, υπεύθυνος ποδοσφαιρικών διοργανώσεων στην Αθήνα, δήλωσε: «Ένας από τους λόγους που επιθυμούσε η Αθήνα να αναλάβει τη φιλοξενία του Τελικού του Champions League ήταν επειδή είχε προηγηθεί η ιδιαίτερα επιτυχής διοργάνωση των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004. Καθώς η πόλη ανέλαβε με επιτυχία την εν λόγω διοργάνωση και βελτιώθηκε η εικόνα της Αθήνας και των Αθηναίων, όπως και η ικανότητα της πόλης να φιλοξενεί αξιόλογες αθλητικές διοργανώσεις, δεν υπάρχει κανένας λόγος για να μην σημειώσει η Αθήνα μία ακόμα επιτυχία. Εκτιμούμε πως ο Τελικός θα ενθαρρύνει την τουριστική και καταναλωτική κίνηση στα ξενοδοχεία, εστιατόρια, μπαρ και τοπικά καταστήματα, όπου οι τουρίστες και υποστηρικτές της διοργάνωσης θα περνούν εκεί τον περισσότερο χρόνο τους».

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top