Η εταιρία Business Travel International-BTI UK πρόσφατα δημοσίευσε έρευνα σχετικά με τις προτιμήσεις των business travelers. Οι βασικές ερωτήσεις που τέθηκαν στην έρευνα ήταν τρεις και συγκεκριμένα αφορούσαν την στάση […]
Η εταιρία Business Travel International-
Στην πρώτη ερώτηση το 64% των ερωτηθέντων business travelers απάντησε πως είναι σωστό να υπάρχουν σαν εναλλακτική λύση αυτού του είδους οι αεροπορικές εταιρίες, όπως η easyJet, η Go και η Buzz, χωρίς όμως να θεωρείται υποχρεωτική η χρήση τους από τους business travelers. Το 16% ήταν υπέρ αυτών των εταιριών, αφού συμβάλλουν στη μείωση του κόστους των ταξιδιών και το 12% ήταν κατά των εταιριών χαμηλού κόστους διότι, όπως είπαν, δεν αρμόζουν τόσο χαμηλές τιμές σε τέτοιου είδους επαγγελματικά ταξίδια. Το 8% δεν απάντησε.
Στην δεύτερη ερώτηση το 41% των business travelers απάντησε ότι πληρώνει με εταιρική πιστωτική κάρτα όπου χρεώνονται όλα τα έξοδα του ταξιδιού για όλους τους υπαλλήλους σε έναν κεντρικό λογαριασμό, ενώ το 21% χρησιμοποιεί εταιρικές κάρτες που εκδίδουν λογαριασμό ξεχωριστά και ατομικά για κάθε υπάλληλο. Το 38% πληρώνει με απλές ατομικές πιστωτικές κάρτες.
Τέλος, το 40% των business travelers όταν ταξιδεύει, ως πρώτο παράγοντα απόφασης κατανάλωσης τουριστικών προϊόντων θεωρεί την τοποθεσία, το 24% την ποιότητα, το 23% την τιμή, και το 13% τη διαθεσιμότητα τουριστικών προϊόντων.
Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.
Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.