Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Αποτελέσματα δεύτερης έρευνας "Take 5 to Travel"

Διακοπές χωρίς δουλειά επιλέγουν πλέον οι Αμερικάνοι

Δώρα Σγάρτσου - 09 Ιούλιος 2007, 00:00

Τα αποτελέσματα της δεύτερης ετήσιας έρευνας “Take 5 to Travel”, που εξετάζει την ισορροπία δουλειάς και διακοπών στη ζωή των Αμερικάνων, αποκάλυψε η Orbitz, γεννώντας ποικίλα ερωτήματα για το περιβάλλον εργασίας και τη συμπεριφορά των Αμερικάνων εργαζόμενων κατά τη διάρκεια διακοπών...

Τα αποτελέσματα της δεύτερης ετήσιας έρευνας “Take 5 to Travel”, που εξετάζει την ισορροπία δουλειάς και διακοπών στη ζωή των Αμερικάνων, αποκάλυψε η Orbitz, γεννώντας ποικίλα ερωτήματα για το περιβάλλον<...>

εργασίας και τη συμπεριφορά των Αμερικάνων εργαζόμενων κατά τη διάρκεια διακοπών.

“Στόχος της Orbitz είναι να καταλαβαίνει γρήγορα τις συνήθειες ταξιδίων των Αμερικάνων και να εντοπίζει τα αίτια των αλλαγών τους” δήλωσε ο κ. Randy Wagner, chief marketing officer της Orbitz Worldwide. “Τα αποτελέσματα της δεύτερης έρευνας είναι ενθαρρυντικά, καθώς οι διευθυντές παροτρύνουν πλέον τους εργαζόμενους να κάνουν διακοπές, αντιλαμβανόμενοι τα οφέλη “αποσύνδεσης” από το περιβάλλον εργασίας για λίγες μέρες” πρόσθεσε.

Μερικά από τα

συμπεράσματα

της έρευνας συνοψίζονται παρακάτω:

  • το 35% των ερωτηθέντων την περσινή χρονιά είχε για διακοπές περισσότερες των πέντε ημερών (ποσοστιαία αύξηση 14%, συγκριτικά με πέρσι). Αντίθετα, το ποσοστό αυτών που είχαν για διακοπές 10-15 μέρες (17%) ή περισσότερες (27%) εμφάνισε ποσοστιαία μείωση της τάξης του 8%, συγκριτικά με πέρσι.
  • Παρά το γεγονός ότι λιγότεροι από τους μισούς Αμερικάνους (44%) είχαν πέρσι για διακοπές 2 εβδομάδες, τα 2/3 των εργαζομένων (65%) είχαν τουλάχιστον μια εβδομάδα άδεια πέρσι.
  • Σε ερώτηση αν οι διευθυντές τους ενθάρρυναν να κάνουν χρήση της άδειας τους, το 60% των ερωτηθέντων απάντησε καταφατικά (ποσοστιαία ετήσια μείωση 5%).
  • Ένας στους 4 ερωτηθέντες (25%) ένιωσαν πως οι διευθυντές δεν τους ενθάρρυναν να πάνε διακοπές.
  • Περίπου το 1/3 των ερωτηθέντων (29%) ένιωθαν καλύτερα όταν παρέμεναν συνδεδεμένοι με τη δουλειά στις διακοπές (ποσοστιαία μείωση 4% συγκριτικά με πέρσι). Ο αριθμός από την άλλη, όσων δεν ελέγχουν τα ηλεκτρονικά τους μηνύματα όταν βρίσκονται σε άδεια εμφάνισε μείωση 4%, αντιπροσωπεύοντας το 64%, παρά μάλιστα των δυνατοτήτων που προσφέρει σήμερα η τεχνολογία.
  • Διαφορετικές συμπεριφορές παρουσιάζονται μεταξύ των εργαζομένων, σε σχέση με την ηλικία τους. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας οι νεαροί ενήλικες, ηλικίας 18-34, ελέγχουν τα μηνύματα τους τουλάχιστον μια φορά την ημέρα κατά τη διάρκεια διακοπών τους (24%), ενώ οι ενήλικες, ηλικίας 55 και άνω, δεν το κάνουν ποτέ (76%).
  • Οι Αμερικάνοι προτιμούν διακοπές με την οικογένεια τους, συμπεριλαμβανομένων των παιδιών, σε ποσοστό 51%, ενώ ακολουθούν τα ταξίδια με τον αγαπημένο / αγαπημένη σε ποσοστό 16%.
  • Σε έναν κόσμο λοιπόν που τα περισσότερα ξενοδοχεία και καταστήματα προσφέρουν δωρεάν ή προπληρωμένη σύνδεση Wi-Fi, αποδεικνύεται πως κανείς μπορεί εύκολα να μείνει “αποσυνδεμένος” από το γραφείο. Παρά λοιπόν την εύκολη προσβασιμότητα στην τεχνολογία, οι Αμερικάνοι, όπως προκύπτει από την έρευνα της Orbitz, καταφέρνουν και μένουν “αποσυνδεμένοι”, απολαμβάνοντας τις διακοπές με αγαπημένα πρόσωπα.

    |
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top