Τελευταία νέα
ΑρχικήΘαλάσσιες ΜεταφορέςΑκτοπλοΐαΣημαντική αύξηση κερδών για την Attica Group στο πρώτο εξάμηνο 2007

Σημαντική αύξηση κερδών για την Attica Group στο πρώτο εξάμηνο 2007

Σημαντική βελτίωση του ενοποιημένου κύκλου εργασιών ανακοίνωσε το Διοικητικό Συμβούλιο της Attica Α.Ε. Συμμετοχών (Attica Group) για το Α΄ Εξάμηνο του 2007. Συγκεκριμένα ο κύκλος εργασιών του ομίλου ανήλθε σε […]

Σημαντική βελτίωση του ενοποιημένου κύκλου εργασιών ανακοίνωσε το Διοικητικό Συμβούλιο της Attica Α.Ε. Συμμετοχών (Attica Group) για το Α΄ Εξάμηνο του 2007. Συγκεκριμένα ο κύκλος εργασιών του ομίλου ανήλθε<...> σε 144,8 εκατ. εκατ. ευρώ έναντι 133,1 εκατ. ευρώ το Α΄ Εξάμηνο του 2006 και Ενοποιημένα Κέρδη προ Φόρων, Χρηματοδοτικών, Επενδυτικών Αποτελεσμάτων και Αποσβέσεων (EBITDA) 30,1 εκατ. ευρώ έναντι 22,0 εκατ. ευρώ το 2006.

Τα ενοποιημένα αποτελέσματα της Attica Group στα οποία περιλαμβάνονται Έκτακτα κέρδη Ευρώ 12,5 εκατ. από την πώληση του Superfast X και Κέρδη Ευρώ 27,7 εκατ. από συμμετοχές και χρεόγραφα που αφορούν την πώληση του ποσοστού συμμετοχής της Attica Group στο μετοχικό κεφάλαιο των Μινωικών Γραμμών, παρουσιάζουν Καθαρά Κέρδη μετά από Φόρους και Δικαιώματα Μειοψηφίας Ευρώ 42,1 εκατ. (έναντι Ευρώ 1,9 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2006). Θα πρέπει να σημειωθεί ότι τα συγκριτικά στοιχεία του 2006 αναφέρονται στις συνεχιζόμενες δραστηριότητες και δεν περιλαμβάνουν αυτές τριών Superfast που ήταν δρομολογημένα στις γραμμές της Βαλτικής θάλασσας και επωλήθησαν τον Απρίλιο 2006.

Επίσης, τα οικονομικά στοιχεία του α΄ εξαμήνου 2007 δεν είναι απολύτως συγκρίσιμα με αυτά του 2006 λόγω μεταδρομολόγησης τριών πλοίων του Ομίλου και της προσθήκης ενός νεοαποκτηθέντος πλοίου της Blue Star Ferries τον Αύγουστο 2006

Στα Καθαρά Αποτελέσματα του α΄ εξαμήνου 2007 περιλαμβάνονται Αποσβέσεις ύψους Ευρώ 13,3 εκατ. (Ευρώ 14,0 εκατ. το α΄ εξάμηνο 2006) και Χρηματοοικονομικά Έξοδα Ευρώ 9,6 εκατ. (έναντι Ευρώ 10,2 εκατ. το α΄ εξάμηνο 2006).

Μεταβολές Στόλου – Συμμετοχές

Στις αρχές του έτους 2007, το Blue Star 1 μεταδρομολογήθηκε από τη γραμμή Πάτρα-Ηγουμενίτσα-Μπάρι στη γραμμή Rosyth-Zeebrugge σε αντικατάσταση του Superfast X και το Φεβρουάριο 2007, μετά από διετή επιτυχή εκμετάλλευση στη σύνδεση Γερμανίας-Φινλανδίας, το RoRo Marin ξεκίνησε δρομολόγια στη γραμμή Πάτρα-Βενετία (Porto Marghera)-Πάτρα. Νωρίτερα, τον Νοέμβριο 2006, η Διοίκηση της Attica Group ήλθε σε συμφωνία με τη γαλλική εταιρία Fret Cetam για τη ναύλωση του RoRo Nordia για δύο χρόνια.

Κατά το α΄ εξάμηνο του 2007 η Attica Group δραστηριοποιήθηκε στην Αδριατική θάλασσα, στη Βόρειο θάλασσα και στην Ελληνική Ακτοπλοΐα με τέσσερα πλοία Superfast, οκτώ πλοία Blue Star και δύο φορτηγά-οχηματαγωγά πλοία (RoRo).

Την 19η Ιουνίου 2007, η Attica Group επώλησε το σύνολο του ποσοστό συμμετοχής της στο μετοχικό κεφάλαιο της εταιρίας Μινωικές Γραμμές ΑΝΕ.

Μεταφορικό Έργο – Μερίδια Αγοράς

Στις γραμμές Ελλάδος-Ιταλίας στην Αδριατική θάλασσα τα πλοία Superfast V, Superfast VI, Superfast XI και Superfast XII μετέφεραν 243.231 επιβάτες (αύξηση 29,3%), 59.946 φορτηγά οχήματα (αύξηση 37,2%) και 44.958 Ι.Χ. οχήματα (αύξηση 25,5%) και διατήρησαν σταθερά την πρώτη θέση σε επιβάτες, φορτηγά οχήματα και Ι.Χ. οχήματα με μερίδιο αγοράς 30,5% στους επιβάτες, 26,2% στα φορτηγά οχήματα και 26,3% στα Ι.Χ. οχήματα επί του συνόλου των μεταφερθέντων επιβατών, φορτηγών οχημάτων και Ι.Χ. οχημάτων στις γραμμές Ελλάδος-Ιταλίας στην Αδριατική θάλασσα το α΄ εξάμηνο του 2007. Στην αύξηση του μεταφορικού έργου συνέβαλε τόσο η αύξηση της πληρότητας των πλοίων όσο και η κατά 13,5% αύξηση του αριθμού των δρομολογίων των πλοίων.

Τα μερίδια αγοράς προέρχονται από στοιχεία των Ελληνικών Λιμενικών Αρχών.

Ο Όμιλος Blue Star είχε παρουσία στην Αδριατική θάλασσα με ένα πλοίο το Blue Horizon έναντι δύο πλοίων το αντίστοιχο διάστημα 2006 με αντίστοιχα 46% λιγώτερα δρομολόγια. Το μεταφορικό έργο της Blue Star Ferries το α΄ εξάμηνο 2007 ανήλθε σε 55.052 επιβάτες (μείωση 40,7% σε σχέση με το α΄ εξάμηνο του 2006), 7.076 Ι.Χ. οχήματα (μείωση 34,8%) και 13.799 φορτηγά οχήματα (μείωση 34,8%).

Στη σύνδεση Σκωτίας-Βελγίου στη Βόρειο θάλασσα, ο Όμιλος δραστηριοποιήθηκε με το πλοίο Superfast X μέχρι τις 29 Ιανουαρίου, 2007 και στη συνέχεια με το Blue Star 1 το οποίο μεταδρομολογήθηκε από τη γραμμή Πάτρα-Ηγουμενίτσα-Μπάρι. Κατά το α΄ εξάμηνο του 2007 το μεταφορικό έργο στη γραμμή αυτή ανήλθε σε 48.538 επιβάτες (μείωση 1,4% σε σχέση με το α΄ εξάμηνο του 2006), 16.342 Ι.Χ. οχήματα (αύξηση 4,1%) και 11.546 φορτηγά οχήματα (μείωση 20,3% λόγω μειωμένης χωρητικότητος του νέου πλοίου σε φορτηγά οχήματα).

Blue Star Ναυτιλιακή Α.Ε.

Στο α΄ εξάμηνο του 2007 ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών της Blue Star Ναυτιλιακή Α.Ε., στην οποία η Attica Group κατέχει ποσοστό 48,8%, ανήλθε σε Ευρώ 77,5 εκατ. έναντι Ευρώ 62,3 εκατ. το α΄ εξάμηνο του 2006 (αύξηση 24,4%). Τα Κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA) αυξήθηκαν στα Ευρώ 20,7 εκατ. έναντι Ευρώ 14,8 εκατ. (αύξηση 39,9%) ενώ τα Κέρδη μετά από φόρους και Δικαιώματα μειοψηφίας ανήλθαν σε Ευρώ 9,6 εκατ., έναντι Ευρώ 6,2 εκατ. την αντίστοιχη περυσινή περίοδο (αύξηση 53,2%).

Στην αύξηση των πωλήσεων και της λειτουργικής κερδοφορίας (EBITDA) του Ομίλου Blue Star στο α΄ εξάμηνο 2007, συνέβαλαν η αύξηση του μεταφορικού έργου στις γραμμές εσωτερικού και ιδιαίτερα στη γραμμή της Δωδεκανήσου με τη δρομολόγηση και δεύτερου πλοίου, του επιβατηγού-οχηματαγωγού Διαγόρας τον Αύγουστο 2006.

Το συνολικό μεταφορικό έργο του Ομίλου Blue Star για το α΄ εξάμηνο του 2007 ανήλθε σε 1.602.861 επιβάτες (αύξηση 2,2%), 218.603 Ι.Χ. οχήματα (αύξηση 6,0%) και 81.751 φορτηγά οχήματα (αύξηση 15,9%).

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024