Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΑεροπορικές ΕταιρίεςΑναβάθμιση υπηρεσιών στην οικονομική θέση της KLM

Αναβάθμιση υπηρεσιών στην οικονομική θέση της KLM

Νέα αναβαθμισμένη οικονομική θέση προσφέρει από την 1η Δεκεμβρίου 2000 η KLM στις διηπειρωτικές πτήσεις της. Οι υπηρεσίες που συνιστούν τη νέα οικονομική θέση περιλαμβάνουν: Το νέο, εργονομικά σχεδιασμένο, κάθισμα, […]

Νέα αναβαθμισμένη οικονομική θέση προσφέρει από την 1η Δεκεμβρίου 2000 η KLM<.> στις<...> διηπειρωτικές πτήσεις της.

Οι υπηρεσίες που συνιστούν τη νέα οικονομική θέση περιλαμβάνουν: Το νέο, εργονομικά σχεδιασμένο, κάθισμα, με κλίση 30-31 ίντσες που προσφέρει μεγαλύτερη άνεση και είναι εφοδιασμένο με ρυθμιζόμενα προσκέφαλα. Αρχικά η εγκατάσταση των νέων καθισμάτων της οικονομικής θέσης, έγινε σε Boeing 747-400, το PH-BFW, το οποίο αποτέλεσε το πρώτο αεροσκάφος της KLM που προσφέρει τις αναβαθμισμένες υπηρεσίες και στις δύο θέσεις (πρόσφατα η εταιρία είχε εξαγγείλει εκτενή ανανέωση της business class). Μέχρι το τέλος του 2001, περισσότερα από το 75% των αεροσκαφών της KLM που πραγματοποιούν διηπειρωτικές πτήσεις θα προσφέρουν τη νέα economy class.
Τα νέου σχεδιασμού σκεύη για το σερβίρισμα των φαγητών.
Το breakfast box, ένα 'πακέτο' που περιλαμβάνει χυμό, κέϊκ, γιαούρτι, δημητριακά και τσάι ή καφέ και προσφέρεται ως δεύτερο γεύμα στις νυκτερινές πτήσεις, επιτρέποντας στους επιβάτες να έχουν το πρωινό τους την ώρα που εκείνοι επιθυμούν, ή να το πάρουν μαζί τους κατά την αποβίβαση από το αεροσκάφος. Με το 'breakfast box' παρέχεται η δυνατότητα στο πλήρωμα να σερβίρει το πρωινό πιο αποδοτικά και στους επιβάτες να έχουν στη διάθεσή τους περισσότερο χρόνο για ύπνο.
Το 'Skybreak', ένα επιπλέον ποτό, συνοδευόμενο από αλμυρά ή γλυκά σνακ, το οποίο μπορούν να έχουν οι επιβάτες της οικονομικής θέσης μεταξύ των κανονικών γευμάτων, μία υπηρεσία που αρχικά σχεδιάστηκε μόνο για τους επιβάτες της business class.
Νερό σε σφραγισμένα πλαστικά κύπελλα, ώστε οι διψασμένοι επιβάτες να το έχουν την ώρα που επιθυμούν.
Δώρο, το οποίο θα προσφέρεται στους επιβάτες κατά την αποβίβασή τους.
Η KLM προσπάθησε να προσαρμόσει τις νέες υπηρεσίες που προσφέρει τόσο στην οικονομική, όσο και στην επιχειρηματική θέση, στις ανάγκες των επιβατών για τροφή, ύπνο, ανάπαυση ή εργασία κατά τη διάρκεια της πτήσης.

Αυτές οι αναβαθμισμένες κατά την πτήση υπηρεσίες, αναπτύχθηκαν στο πλαίσιο ενός προγράμματος που ονομάστηκε SENSE (Symphony of Emotional Needs in Service Experience).

Σε ρυθμό ανανέωσης των υπηρεσιών έχει μπει και η υπερατλαντική σύμμαχος της KLM, η Northwest Airlines. Μέσα στο πρώτο τετράμηνο του 2001, η αμερικανική εταιρία σκοπεύει να έχει τοποθετήσει οθόνες βίντεο στις καμπίνες όλων των αεροσκαφών της που πραγματοποιούν υπερατλαντικές πτήσεις, όπου θα προβάλλονται χρήσιμες πληροφορίες. Όσον αφορά στη διασκέδαση κατά την πτήση, έχει ήδη αρχίσει την τοποθέτηση ενός νέου ακουστικού συστήματος στα αεροσκάφη των διηπειρωτικών πτήσεων, που θα προσφέρει στον επιβάτη καλύτερη ποιότητα ήχου, αξιοπιστία και περισσότερα κανάλια μουσικής. Η εγκατάσταση θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι τον Απρίλιο του 2001.

Ιστοσελίδα | + Άρθρα
Ετικέτες
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024