Τελευταία νέα
ΑρχικήΘαλάσσιες ΜεταφορέςΑκτοπλοΐαΚινδυνεύει η ολοκλήρωση λιμενικών έργων του Γ`ΚΠΣ
Απάντηση Χούμπνερ στον Παπαδημούλη

Κινδυνεύει η ολοκλήρωση λιμενικών έργων του Γ`ΚΠΣ

Οι ρυθμοί υλοποίησης των λιμενικών έργων που χρηματοδοτούνται από το ΓΆ ΚΠΣ είναι εξαιρετικά βραδείς με αποτέλεσμα η ολοκλήρωση πολλών από αυτών να βρίσκεται σε άμεσο κίνδυνο. Αυτό προκύπτει από […]

Οι ρυθμοί υλοποίησης των λιμενικών έργων που χρηματοδοτούνται από το ΓΆ ΚΠΣ είναι εξαιρετικά βραδείς με αποτέλεσμα η ολοκλήρωση πολλών από αυτών να βρίσκεται σε άμεσο κίνδυνο. Αυτό προκύπτει από απάντηση της αρμόδιας<...>Επίτροπου κας Ντανούτα Χούμπνερ σε σχετική ερώτηση του ευρωβουλευτή του ΣΥΝ, κου Δημήτρη Παπαδημούλη. Στην ερώτηση του ο Έλληνας ευρωβουλευτής ζήτησε να πληροφορηθεί ποια είναι η πορεία υλοποίησης των συγχρηματοδοτούμενων λιμενικών έργων και κατά πόσο αυτά προλαβαίνουν να ολοκληρωθούν μέχρι το τέλος του ΓΆ ΚΠΣ

Στην απάντηση της η κα Χούμπνερ αφού τονίζει ότι «η πρόοδος στον άξονα προτεραιότητας αριθ. 7 του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Οδικοί άξονες, λιμένες, αστική ανάπτυξη που αφορά τις λιμενικές υποδομές δεν είναι ικανοποιητική» συνεχίζει με την αποκαλύπτική πληροφορία ότι «στο τέλος Μαΐου 2007 οι καταβληθείσες δημόσιες δαπάνες ήταν λιγότερες από το ένα τρίτο των 156,2 εκατομμυρίων ευρώ, που διατέθηκαν από τον προϋπολογισμό για τον εν λόγω άξονα προτεραιότητας». Δηλαδή, σχεδόν ένα χρόνο πρίν από την λήξη του ΓΆ ΚΠΣ, πάνω από τα δύο τρίτα των διαθέσιμων κοινοτικών πόρων παραμένουν αναξιοποίητα και κινδυνεύουν να χαθούν.

Όπως χαρακτηριστικά επισημαίνει η κα Χούμπνερ στην απάντηση της «ορισμένα λιμενικά έργα που προβλέπονται στα θεματικά και περιφερειακά επιχειρησιακά προγράμματα είναι πιθανόν να μην ολοκληρωθούν μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου 2008» και για αυτό τον λόγο προτείνει να ενταχθούν στην επόμενη προγραμματική περίοδο ως έργα γέφυρες. Τα λιμενικά έργα τα οποία η Επίτροπος θεωρεί ότι μπορούν να αποτελέσουν έργα γέφυρες με το ΔΆ ΚΠΣ είναι τα εξής: «νέο λιμάνι Πάτρας, λιμάνι Αιγίου, λιμάνι Αργοστολίου στην Κεφαλονιά, λιμάνια Νάξου και Μυκόνου στις Κυκλάδες, λιμάνι Μυτιλήνης, λιμάνια Καρλοβασίου και Ευδήλου στη Σάμο και την Ικαρία αντίστοιχα, λιμάνι Μεστών Χίου, λιμάνι Σητείας στην Κρήτη, λιμάνια Καβάλας και Αλεξανδρούπολης στη Μακεδονία και τη Θράκη και λιμάνι Μύρινας στη Λήμνο».

Αναφερόμενος στο ζήτημα ο κ. Παπαδημούλης δήλωσε: «Η απάντηση της Επιτρόπου Χούμπνερ αποτελεί κόλαφο για την κυβέρνηση της Ν.Δ. και του αρμόδιου υπουργού κ. Κεφαλογιάννη. Οι κυβερνητικοί αρμόδιοι αντί να εξωραΐσουν και να συγκαλύπτουν το πρόβλημα οφείλουν να απολογηθούν και κυρίως να «τρέξουν» για να μην χαθούν και άλλοι κοινοτικοί πόροι».

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024