Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileΑνέτοιμοι οι ταξιδιωτικοί πράκτορες του Χονγκ Κονγκ
Έρευνα της Talisma Corporation

Ανέτοιμοι οι ταξιδιωτικοί πράκτορες του Χονγκ Κονγκ

Έρευνα της εταιρίας Talisma Corporation, που πραγματοποιήθηκε σε ταξιδιωτικούς πράκτορες του Χονγκ Κονγκ κατέδειξε πως οι περισσότεροι εξ` αυτών προσφέρουν μη ικανοποιητικές υπηρεσίες προς τους πελάτες τους, αδυνατώνταςσυνεπώς να ανταποκριθούν […]

Έρευνα της εταιρίας Talisma Corporation, που πραγματοποιήθηκε σε ταξιδιωτικούς πράκτορες του Χονγκ Κονγκ κατέδειξε πως οι περισσότεροι εξ` αυτών προσφέρουν μη ικανοποιητικές υπηρεσίες προς τους πελάτες τους, αδυνατώντας<...>συνεπώς να ανταποκριθούν αποτελεσματικά στην μεγάλη αύξηση ζήτησης ταξιδίων των τελευταίων ετών. Από την έρευνα προέκυψε πως οι μισοί (50%) ταξιδιωτικοί πράκτορες αγνοούν τα emails, που ζητούν πληροφορίες, ενώ σε μόνο 40% αυτών των emails δίνονται σαφείς και πλήρεις απαντήσεις. Επίσης, κανείς από τους ταξιδιωτικούς πράκτορες δεν μιλάει στο τηλέφωνο με πιο προσωπικό ύφος.

Στόχος της έρευνας ήταν να εξετάσει την παροχή υπηρεσιών μέσω διαφόρων καναλιών στη ταξιδιωτική βιομηχανία του Χονγκ Κονγκ. Η εταιρία Talisma απεύθυνε σε 20 ταξιδιωτικούς πράκτορες τις ακόλουθες ερωτήσεις: “Μπορώ να κάνω ηλεκτρονική κράτηση;” “Ποιά ταξιδιωτικά πακέτα προσφέρετε;”.

Όπως σχολίασε ο Διευθυντής της Talisma για την περιοχή της Ανατολικής Ασίας, κ. James Dwyer: “Τα στοιχεία δείχνουν πως υπάρχουν μεγάλα περιθώρια βελτίωσης των προσφερόμενων υπηρεσιών στην ταξιδιωτική βιομηχανία του Χονγκ Κονγκ. Οι ταξιδιωτικοί πράκτορες πρέπει να ξεπεράσουν τα παραδοσιακά κανάλια διανομής των υπηρεσιών τους και να επενδύσουν στη νέα τεχνολογία, που θα τους επιτρέψει να παραμείνουν στην ιδιαίτερα ανταγωνιστική σημερινή αγορά”.

Ιστοσελίδα | + Άρθρα
Ετικέτες
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024