Έντονος είναι ο προβληματισμός και η ανησυχία της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων (ΠΟΞ) καθώς η διαφημιστική εκστρατεία του ΕΟΤ βρίσκεται κυριολεκτικά στον “αέρα” την στιγμή που όλοι οι Ευρωπαϊκοί προορισμοί εν […]
Έντονος είναι ο προβληματισμός και η ανησυχία της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων (
α) Ο ΕΟΤ οφείλει στις διαφημιστικές εταιρίες που είχαν αναλάβει την περυσινή διαφημιστική εκστρατεία πέντε (5) δισ. δρχ. με αποτέλεσμα να κλονίζεται η αξιοπιστία του Οργανισμού και της χώρας συνολικά.
β) Η φετινή διαφημιστική εκστρατεία δεν προχωρά λόγω δομικών αλλαγών του οργανισμού και έλλειψης προσδιορισμένων και άμεσα διαθεσίμων, θεσμοθετημένων πόρων για την τουριστική προβολή.
Έτσι οι καθυστερήσεις στην πληρωμή των συμβατικών υποχρεώσεων του παρελθόντος, απέτρεψαν σύμφωνα με τους Ξενοδόχους την συμμετοχή των διαφημιστικών εταιριών της χώρας μας από τον πρόσφατο διαγωνισμό για ανάδειξη του αναδόχου της φετινής διαφημιστικής εκστρατείας με αποτέλεσμα ο διαγωνισμός να κηρυχθεί άγονος.
Γι' αυτό το μείζον θέμα η ΠΟΞ καλεί τον υπουργό Ανάπτυξης να παρέμβει άμεσα, προκειμένου να εξευρεθούν οι αναγκαίοι πόροι και να προχωρήσουν ταχύτατα οι απαραίτητες διαδικασίες ανάδειξης αναδόχου για την διαφήμιση της τρέχουσας τουριστικής περιόδου.