Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Η Ολυμπιακή Αεροπορία απαντάει σε κατηγορίες για άρνηση συντήρησης αεροσκάφους των Μακεδονικών Αερογραμμών

Θοδωρής Κουμέλης - 19 Ιανουάριος 2001, 00:00

Η Διοίκηση του Ομίλου Εταιριών της Ολυμπιακής Αεροπορίας<.> με αφορμή τις τελευταίες ανακοινώσεις της Ένωσης Πτυχιούχων Τεχνικών Αεροσκαφών Ολυμπιακής Αεροπορίας περί 'διασπάθιση δημοσίου χρήματος'<...>

και μη τήρηση 'εταιρικών διαδικασιών', στην αποστολή σε ξένο επισκευαστικό κέντρο αεροσκάφους των Μακεδονικών Αερογραμμών, με ανακοίνωσή της δηλώνει κατηγορηματικά ότι:

Το αεροσκάφος SX-BMA που εστάλη το Σάββατο 13/01/01 στο εξωτερικό για βαριά συντήρηση ανήκει στο ΑOC (Πιστοποιητικό Αερομεταφορέα) των Μακεδονικών Αερογραμμών.
Ουδέποτε η

ΟΑ<.>

πραγματοποίησε βαριά συντήρηση σε αεροσκάφος των ΜΑ. Επιπροσθέτως τον Ιούλιο 2000 αεροσκάφος των ΜΑ εστάλη στην Heavy-Lift για να πραγματοποιήσει ακόμα και ελαφριά συντήρηση (A check) λόγω φόρτου εργασίας στην Τεχνική Βάση της ΟΑ.
Η απόφαση για πραγματοποίηση C check του αεροσκάφους στο εξωτερικό πάρθηκε από το ΔΣ των Μακεδονικών και όχι της ΟΑ, αφού βεβαίως η ΓΔΤΥ/ΟΑ αιτιολογημένα αδυνατούσε να πραγματοποιήσει τη βαριά συντήρηση του στόλου των ΜΑ εφόσον η ολοκλήρωση του προγράμματος βαριάς συντήρησης του στόλου της ΟΑ θα καθυστερούσε κατά ένα μήνα, δηλαδή από τα μέσα Ιουλίου στα μέσα Αυγούστου. Συνέπεια αυτού θα ήταν η απώλεια εσόδων από την εκμετάλλευση τριών αεροσκαφών Β737-400 για διάστημα ενός μηνός μέσα στην υψηλή κίνηση της θερινής περιόδου που θα ανέρχονταν σε 1,2 δισ. δρχ. (1,35 εκατ./ημέρα/αεροσκάφος x 3 αεροσκάφη x 30 ημέρες = 1.215 δισ. δρχ.)
Για την εύρεση κατάλληλου επισκευαστικού κέντρου έγινε διαγωνισμός σύμφωνα με τις διαδικασίες της Γενικής Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών της ΟΑ.
Μετά από αξιολόγηση των προσφορών επιλέχθηκε το επισκευαστικό κέντρο Heavy-Lift που έχει τις απαραίτητες εγκρίσεις του Συνδέσμου Αεροπορικών Αρχών (JAA).
Η προσφορά της Heavy-Lift ήταν 100.000 Στερλίνες Αγγλίας και 10 ημέρες χρόνος επισκευής.
Μετά από διαπραγματεύσεις επιτεύχθηκε 'best and final offer' 80.000 λιρών (46 εκατ. δρχ).
Αν το αεροσκάφος έμενε στην ΟΑ για C check, θα κόστιζε, σύμφωνα με την ΕΠΤΑΟΑ, και όχι τη διοίκηση της τεχνικής βάσης, 57 εκατ. δρχ και θα διαρκούσε 25 ημέρες.

Η πραγματικότητα είναι ότι:

α) Η επισκευή του συγκεκριμένου αεροσκάφους στο εξωτερικό κοστίζει λιγότερο κατά 11 εκατ. δρχ σύμφωνα με το κόστος της τεχνικής βάσης όπως η ΕΠΤΑΟΑ ισχυρίζεται.

β) Η ΕΠΤΑΟΑ δεν αναφέρεται στην απώλεια εσόδων από τον εκτεταμένο χρόνο επισκευής στην Τεχνική Βάση της ΟΑ, που θα ήταν για τις 15 ημέρες μη εκμετάλλευσης του συγκεκριμένου αεροσκάφους 160 εκατ. δρχ.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top