Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΑεροπορικές ΕταιρίεςΑλ. Αλαβάνος: Σε μομφή κατά του Μπαρό για την Ολυμπιακή πρέπει να προσφύγει η Ελληνική κυβέρνηση
ΣΥΡΙΖΑ

Αλ. Αλαβάνος: Σε μομφή κατά του Μπαρό για την Ολυμπιακή πρέπει να προσφύγει η Ελληνική κυβέρνηση

«Δεν έχουμε ελληνική κυβέρνηση. Έχουμε υποδιεύθυνση της Κομισιόν. Διότι, αντί να χρησιμοποιεί και να καλύπτεται πίσω από τον κ. Μπαρό, μια ελληνική κυβέρνηση έπρεπε να προχωρήσει σε μομφή εναντίον του […]

«Δεν έχουμε ελληνική κυβέρνηση. Έχουμε υποδιεύθυνση της Κομισιόν. Διότι, αντί να χρησιμοποιεί και να καλύπτεται πίσω από τον κ. Μπαρό, μια ελληνική κυβέρνηση έπρεπε να προχωρήσει σε μομφή εναντίον του κ. Μπαρό και σε έρευνα για ενδεχόμενο χρηματισμό<...> τόσο του ίδιου ή συνεργατών του», δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Αλ. Αλαβάνος μετά το τέλος της συνάντησης του με την Ομοσπονδία Σωματείων Πολιτικής Αεροπορίας (ΟΣΠΑ) χθες (10 Δεκεμβρίου 2007) στα γραφεία του ΣΥΡΙΖΑ.

Ο κ. Αλαβάνος τόνισε ότι παρά το γεγονός ότι επί χρόνια ετίθετο και στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και αλλού το θέμα των χρεών του κράτους προς την Ολυμπιακή Αεροπορία, ο κ. Μπαρό ασχολούνταν μονάχα με τα χρέη της Ολυμπιακής Αεροπορίας προς το κράτος, δημιουργώντας μια κατάσταση και μια δυναμική που έχει οδηγήσει στα σημερινά σημεία.

«Επομένως, το πρώτο, μορφή και έρευνα και ενδεχόμενο χρηματισμό είτε του κ. Μπαρό, είτε συνεργατών του από ανταγωνιστικές προς την Ολυμπιακή εταιρείες. Το δεύτερο είναι ότι έχουμε μια κυβέρνηση η οποία λειτουργεί για τα ιδιωτικά συμφέροντα ενάντια στο δημόσιο. Θέλω να αποκαλύψω την υπουργική απόφαση που λήφθηκε από τη Ν.Δ., λίγους μήνες αφού ήρθε στην κυβερνητική εξουσία, στις προηγούμενες εκλογές. Είναι η 1005/14.1.2005, με βάση την οποία εκπίπτουν από τα ακαθάριστα έσοδα ελληνικών αεροπορικών επιχειρήσεων τα μισθώματα για νηολογημένα στην Ελλάδα αεροσκάφη, τα οποία έχουν νοικιαστεί από off shore εταιρείες. Αυτή είναι μια φωτογραφική διάταξη για την Aegean».

«Την ίδια στιγμή δηλαδή που σκάβει το λάκκο της Ολυμπιακής η κυβέρνηση της Ν.Δ. γίνεται ανοιχτά ένα είδος δικηγόρου και λομπίστα των ιδιωτικών συμφερόντων», πρόσθεσε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ.

«Το τρίτο σημείο, που θέλω να αναφέρω και συζητήσαμε με την ΟΣΠΑ, είναι η ανάγκη όλες αυτές οι αντιπροτάσεις, οι οποίες γίνονται από το εργατικό κίνημα, από τους εργαζόμενους στην Ολυμπιακή, από τις προοδευτικές δυνάμεις, να ενσωματωθούν σ΄ένα πρόγραμμα για την επιβίωση, στήριξη, ανάπτυξη της Ολυμπιακής Αεροπορίας, το οποίο, πιστεύουμε, ότι μπορεί να είναι απόλυτα βιώσιμο».

Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ εμφανίστηκε πεπεισμένος ότι η μάχη θα κερδηθεί «με τη στήριξη της μεγάλης πλειοψηφίας της ελληνικής κοινωνίας, που δεν θέλει εταιρείες «ΗΛΙΟΣ», αλλά θέλει έναν ασφαλή εθνικό αερομεταφορέα, με κοινωνικό ρόλο».

«Κι αυτό θα φανεί», είπε «και στις 12 Δεκέμβρη, που, μαζί με το ασφαλιστικό, μπαίνει στη διεκδίκηση όλων των εργαζομένων συνολικά ο δημόσιος χώρος, και ειδικά με αιχμή την Ολυμπιακή Αεροπορία».

Σε ερώτηση δημοσιογράφου σχετικά με τις επαφές υπουργών με την Ryan Air, την εταιρεία που προσέφυγε στην Ε.Ε. σε βάρος της Ολυμπιακής ο κ. Αλαβάνος δήλωσε, «Απ΄ όλα αυτά νομίζω ότι βγαίνει το συμπέρασμα ότι τα στελέχη της κυβέρνησης καλύτερα στέκονταν στο Δ.Σ. ή ως μάνατζερ ιδιωτικών εταιρειών και όχι ως ηγέτες του δημοσίου τομέα, τον οποίον τον υπονομεύουν με κάθε τρόπο».

Ο Πρόεδρος της ΟΣΠΑ κ. Μ. Πατέστος από την μεριά του δήλωσε <Ι>«Αυτό που διαπιστώνουμε είναι η καθολική αντίδραση της ελληνικής κοινωνίας απέναντι στην επιχείρηση «κλείσιμο Ολυμπιακής Αεροπορίας». Υπάρχει και μία αντίδραση του πολιτικού κόσμου της χώρας, μέσα από τις συναντήσεις των πολιτικών αρχηγών. Και πιστεύουμε ότι πρέπει να καταλάβει η κυβέρνηση και ο κ. Χατζηδάκης ότι αυτή η επιχείρηση δεν θα έχει θετικό τέλος στο σενάριο και σήμα της Ολυμπιακής.

Έχουμε καταγγείλει και διαπιστώνουμε κάθε μέρα που περνάει και περισσότερα στοιχεία, ότι στο σενάριο κλείσιμο της Ολυμπιακής, υπάρχει μεγάλη μπίζνα. Υπάρχουν ιδιώτες, υπάρχουν επιχειρήσεις που προσδοκούν από το κλείσιμο της Ο.Α. να μεγαλώσουν τις αξίες τους.

Έχει γίνει κατανοητό στην ελληνική κοινή γνώμη ότι η Ολυμπιακή είναι μια αξία με εθνική διάσταση. Ο κ. Μπαρό δεν μπορεί να παρεμβαίνει στο εσωτερικό γίγνεσθαι της χώρας. Συμφωνούμε απόλυτα με τη δήλωση του κ. Αλαβάνου, ότι δυστυχώς ο υπουργός -και πολύ περισσότερο φοβόμαστε η ίδια η κυβέρνηση- έχει γίνει υποδιεύθυνση, διεύθυνση του κ. Μπαρό. Ο κ. Μπαρό σε ένα χρόνο θα είναι παρελθόν από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Βλέπουμε μια σπουδή αυτών των κύκλων και των λόμπι των επιχειρηματιών, να μπορέσουν, μέσα σ΄ αυτό το χρονικό διάστημα του πενταμήνου, να υλοποιήσουν αυτή τη δουλειά που έχουν αναλάβει,

Θέλουμε να πιστεύουμε ότι είναι απλώς πολιτικό λάθος αυτό που επιχειρεί να κάνει ο κ. Χατζηδάκης. Η εμμονή του όμως, αν συνεχίσει να μιλάει για κλείσιμο της Ο.Α., συρρίκνωσή της, υποκατάστασή της, τότε πραγματικά δεν θα είναι πολιτικό λάθος, αλλά θα είναι κάτι άλλο, το οποίο πρέπει να το ψάξουν άλλοι».

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024