Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
PhoCusWright

Οι ιστοσελίδες με σχόλια ταξιδιωτών καθοριστικός παράγοντας για την επιλογή ενός ταξιδιού

Θοδωρής Κουμέλης - 31 Δεκέμβριος 2007, 00:00

Οι περισσότεροι Αμερικανοί ταξιδιώτες προτιμούν να βλέπουν από μόνοι τους τις επιλογές που υπάρχουν όταν φτάνει η στιγμή να αγοράσουν ένα ταξίδι παρά να εμμένουν στις προτάσεις τρίτων σύμφωνα με την έρευνα PhoCusWright Travel 2.0 Consumer Technology της...

Οι περισσότεροι Αμερικανοί ταξιδιώτες προτιμούν να βλέπουν από μόνοι τους τις επιλογές που υπάρχουν όταν φτάνει η στιγμή να αγοράσουν ένα ταξίδι παρά να εμμένουν στις προτάσεις τρίτων σύμφωνα με την έρευνα PhoCusWright Travel 2.0 Consumer Technology της PhoCusWright. Στην πραγματικότητα, οι ταξιδιώτες θέλουν να βλέπουν τις επιλογές με<...>

περισσότερες λεπτομέρειες μέσω εικόνων, ηλεκτρονικών χαρτών και βίντεο.

«Για τους αγοραστές ταξιδιωτικών προϊόντων το να βλέπουν από μόνοι τους είναι στην πραγματικότητα ότι το πιστεύουν. Το γεγονός ότι οι ταξιδιώτες βρίσκουν τα οπτικά αυτά εργαλεία τόσο σημαντικά σημαίνει ότι τα ηλεκτρονικά media συμπεριλαμβανομένων των τρισδιάστατων χαρτών και του πλούσιου περιεχομένου  αποτελούν ένα πολύ σημαντικό κομμάτι της διαδικασίας απόφασης για ένα ταξίδι», εξηγεί η Cathy Schetzina διευθύντρια του τμήματος ερευνών της PhoCusWright. «Οι ιστοσελίδες με σχόλια ταξιδιωτών που διαπραγματεύονται τα οπτικά αυτά στοιχεία είναι πιθανόν να είναι πιο γοητευτικά».

Η ανάπτυξη των τεχνολογιών Web 2.0 έχουν αποσπάσει ένα σημαντικό μερίδιο της προσοχής κατά την διάρκεια των τελευταίων ετών και έχουν συνοδευτεί από παράλληλα φαινόμενα στο ταξιδιωτικό κλάδο γνωστά ως Travel 2.0. Ο όρος Travel 2.0 λανσαρίστηκε για πρώτη φορά από την PhoCusWright στα τέλη του 2004 και η έρευνα με την ονομασία The PhoCusWright Travel 2.0 Consumer Technology αποτελεί μέρος των προσπαθειών της εταιρείας να ανιχνεύσει την ανάπτυξη του Travel 2.0 μέσα από την τουριστική βιομηχανία.

Ανάμεσα στα αποτελέσματα της έρευνας είναι:

  • Η πλειοψηφία των Αμερικανών έχει χρησιμοποιήσει τις τεχνολογίες Web 2.0 συνολικά από ότι τις έχει χρησιμοποιήσει για την αγορά ταξιδιωτικών προϊόντων.
  • Οι περισσότεροι ταξιδιώτες επισκέπτονται μεταξύ δύο με πέντε ιστοσελίδες όταν ψωνίζουν για ταξιδιωτικά προϊόντα και το να συγκρίνουν τιμές είναι κατά πολύ ο πρώτος λόγος που επισκέπτονται πολλές ιστοσελίδες. Την ίδια στιγμή, οι ταξιδιώτες που επισκέπτονται τις περισσότερες ιστοσελίδες είναι πιθανό να παρακινηθούν από την επιθυμία να διαβάσουν τις απόψεις ταξιδιωτών, να ψάξουν προορισμούς και να αγοράσουν εισιτήρια για εκδηλώσεις ή θεάματα.
  •  
  • Σχεδόν όλοι είναι εξοικειωμένοι με τους ηλεκτρονικούς χάρτες αλλά τα RSS και το tagging περνούν σχεδόν απαρατήρητα. Το 59% των Αμερικανών δεν είναι εξοικειωμένοι με τα RSS και το 55% με το tagging.
  • Οι μισοί από αυτούς που διαβάζουν blogs διαβάζουν blogs που αφορούν ταξιδιωτικό περιεχόμενο.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top