Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Πενταπλάσια τα παράπονα επιβατών από αεροπορικές εταιρίες το 2007

Βίκυ Καραντζαβέλου - 10 January 2008, 00:00

Σημαντικά αυξημένα παρουσιάστηκαν, την χρονιά που πέρασε, τα παράπονα επιβατών από τις αεροπορικές εταιρίες, συγκριτικά με τον αριθμό παραπόνων που είχε δεχθεί η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας το 2006. Συγκεκριμένα, από τον Ιανουάριο<...>

έως και τον Δεκέμβριο του 2007 η αρμόδια Υπηρεσία της Πολιτικής Αεροπορίας δέχθηκε 546 καταγγελίες, πενταπλάσιες σε σχέση με το 2006, οι οποίες αφορούσαν αδικαιολόγητη ματαίωση ή καθυστέρηση πτήσεως, άρνηση επιβίβασης λόγω υπερκράτησης (overbooking), αλλά και απώλεια ή φθορά αποσκευών. Αξίζει να σημειωθεί ότι, το 2006, η ΥΠΑ δέχτηκε μόλις 110 παρόμοιες καταγγελίες.

Οι εξειδικευμένοι υπάλληλοι της ΥΠΑ έδωσαν λύση υπέρ του επιβάτη σε 414 περιπτώσεις, ποσοστό 75%, ενώ οι υπόλοιπες βρίσκονται στο στάδιο της διερεύνησης. Σε όσες δε εταιρίες δεν συμμορφωθήκαν ως προς την ικανοποίηση των επιβατών επιβλήθηκαν πρόστιμα.

Υπενθυμίζεται ότι, βάσει του κοινοτικού κανονισμού 261/2004, οι αεροπορικές εταιρίες είναι υποχρεωμένες να καταβάλλουν αποζημιώσεις και να παρέχουν βοήθεια (ανάπαυση σε ξενοδοχεία, γεύματα κ.λπ) σε περιπτώσεις που ματαιώνουν ή καθυστερούν τις πτήσεις τους ή θεωρηθούν υπεύθυνες για φθορά ή απώλεια αποσκευών.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

F & B management και cost control

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top