Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών

Σε εξέλιξη σημαντικά έργα εκσυγχρονισμού του σιδηροδρομικού δικτύου

Δώρα Σγάρτσου - 10 January 2008, 00:00

Tα έργα κατασκευής του νέου σιδηροδρομικού άξονα ΠΑΘΕ (Πάτρα-Αθήνα-Θεσσαλονίκη- Εύζωνοι), που εκτελεί η ΕΡΓΟΣΕ στη Φθιώτιδα (κατασκευή Νέας Διπλής Σιδηροδρομικής Γραμμής Υψηλών Ταχυτήτων στο τμήμα Τιθορέας - Λιανοκλαδίου - Δομοκού) επισκέφθηκε χτες ο Υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών κ. Κωστής Χατζηδάκης...

Tα έργα κατασκευής του νέου σιδηροδρομικού άξονα ΠΑΘΕ (Πάτρα-Αθήνα-Θεσσαλονίκη- Εύζωνοι), που εκτελεί η ΕΡΓΟΣΕ στη Φθιώτιδα (κατασκευή Νέας Διπλής Σιδηροδρομικής Γραμμής Υψηλών Ταχυτήτων στο τμήμα Τιθορέας - Λιανοκλαδίου - Δομοκού)<...>

επισκέφθηκε χτες ο Υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών κ. Κωστής Χατζηδάκης. «Aυτά τα έργα που βλέπουμε σήμερα και συνολικότερα τα έργα της ΕΡΓΟΣΕ, που είναι σε εξέλιξη σε όλη την Ελλάδα, φέρνουν την Ελλάδα από την περιφέρεια στην καρδιά της Ευρώπης. Εκσυγχρονίζουν σημαντικά το σιδηροδρομικό δίκτυο. Και αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό και για την ταχύτητα των σιδηροδρομικών μεταφορών και για την ασφάλεια και για το περιβάλλον, καθώς ο σιδηρόδρομος είναι ένα μέσο φιλικό στο περιβάλλον”. Ανέφερε, μεταξύ άλλων, σε δηλώσεις του ο κ. Χατζηδάκης.
Όπως επεσήμανε ο κ. Υπουργός, όταν θα ολοκληρωθεί πλήρως η κατασκευή του σιδηροδρομικού δικτύου, από την Πάτρα, στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, οι μετακινήσεις, οι σιδηροδρομικές διαδρομές, ο χρόνος των διαδρομών θα μειωθεί σημαντικά, αφού το τμήμα Αθήνα – Θεσσαλονίκη θα γίνεται σε 3,5 ώρες και το τμήμα Αθήνα - Πάτρα σε λιγότερο από 2,5 ώρες.

”Οι επενδύσεις συμπλήρωσε ”που κάνουμε, τόσο από το 3ο Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης όσο και από το 4ο ΚΠΣ, είναι μεγάλης κλίμακας, είναι 5,5 δισ. ευρώ. Πιστεύω πως αξίζει τον κόπο. Διότι είναι πάρα πολλά χρόνια που είχαμε παραμελήσει το σιδηροδρομικό μας δίκτυο, από την εποχή του Χαρίλαου Τρικούπη μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του ’90, δεν είχαμε κάνει σοβαρές επενδύσεις στο σιδηροδρομικό μας δίκτυο και έτσι είχαμε μείνει εξαιρετικά πίσω σε σχέση με άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Τώρα προσπαθούμε να καλύψουμε το χαμένο έδαφος και πραγματικά πιστεύω, στο τέλος του 2013 που θα έχει ολοκληρωθεί ολόκληρο το δίκτυο, ολόκληρος ο βασικός άξονας, θα είμαστε μπροστά σε  μια νέα σελίδα στις σιδηροδρομικές μεταφορές, συνολικά στις μεταφορές της πατρίδας μας. Η Ελλάδα γίνεται Ευρώπη, με την βοήθεια της Ευρωπαϊκής Ένωσης και την αξιοποίηση των κοινοτικών πόρων. Και προς αυτή την κατεύθυνση θα συνεχίσουμε».

Πατήστε για μεγέθυνση

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top