Τελευταία νέα
ΑρχικήΟδικές ΜεταφορέςΟδικός ΤουρισμόςΜιλτιάδης Βέρρας: Τεράστιες οι καθυστερήσεις στα έργα του Οδοντωτού
Βουλευτής Αχαΐας ΠΑ.ΣΟ.Κ.

Μιλτιάδης Βέρρας: Τεράστιες οι καθυστερήσεις στα έργα του Οδοντωτού

Το θέμα του Οδοντωτού έφερε χτες στη Βουλή, με κατάθεση σχετικής ερώτησης στον αρμόδιο Υπουργό Μεταφορών, κ. Κωστή Χατζηδάκη, ο βουλευτής Αχαΐας του ΠΑ.ΣΟ.Κ., κ. Μιλτιάδης Βέρρας, αφού όπως τόνισε […]

Το θέμα του Οδοντωτού έφερε χτες στη Βουλή, με κατάθεση σχετικής ερώτησης στον αρμόδιο Υπουργό Μεταφορών, κ. Κωστή Χατζηδάκη, ο βουλευτής Αχαΐας του ΠΑ.ΣΟ.Κ., κ. Μιλτιάδης Βέρρας, αφού όπως τόνισε παραμένει κλειστός<...>από τις 18 Απριλίου του περασμένου χρόνου, ενώ το χρονοδιάγραμμα επαναλειτουργίας του μετατίθεται συνεχώς, “γεγονός που εγείρει υπόνοιες για ηθελημένη απαξίωση”.

“Βρισκόμαστε ήδη στον πέμπτο χρόνο των έργων εκσυγχρονισμού” υποστήριξε ο κ. Βέρρας, “ενώ για την κατασκευή του πρωτοποριακού αυτού έργου, στην δεκαετία του 1890, με τα πενιχρά τεχνικά μέσα της εποχής, χρειάστηκαν έξι χρόνια”.

Τα έργα για τον εκσυγχρονισμό του Οδοντωτού έχουν ξεκινήσει από τον Ιούνιο του 2003 και ακόμη απομένουν 3,4 χλμ διαδρομής που δεν έχουν ολοκληρωθεί. Το περασμένο καλοκαίρι είχε δοθεί ως καταληκτική ημερομηνία περαίωσης του έργου ο φετινός Μάρτιος. Τώρα όμως η ημερομηνία αυτή μετατίθεται, και πέρα του Ιουνίου όπως είχε διαβεβαιώσει ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΔΙΣΥ στους Δημάρχους Καλαβρύτων και Διακοπτού.

“Γνωστή είναι επίσης” πρόσθεσε ο κ. Βέρρας, “η ανάγκη ανέγερσης νέων μηχανοστασίων, καθώς τα σημερινά δεν θα μπορούν να καλύψουν τη λειτουργία του σύγχρονου Οδοντωτού, ο οποίος απαιτεί εξειδικευμένη συντήρηση, καθώς και εξειδικευμένο προσωπικό. Ωστόσο, δεν έχει προβλεφθεί ούτε η αγορά οικοπέδου γι’ αυτό το σκοπό”.

“Όσο για το προσωπικό, επίσημος διαγωνισμός πρόσληψης, έχει να γίνει από τον ΟΣΕ, από το 1984, με αποτέλεσμα ο Σταθμός Διακοπτού να λειτουργεί μόνο με μια βάρδια προσωπικού” κατέληξε ο κ. Βέρρας.

Επειδή ο «οδοντωτός» σιδηρόδρομος έχει χαρακτηριστεί η θεαματικότερη σιδηροδρομική διαδρομή τρένου της Ευρώπης και βέβαια αποτελεί ό,τι πιο σημαντικό για την οικονομία και την περαιτέρω ανάπτυξη της περιοχής, ο κ. Βέρρας έθεσε στους κ.κ. Υπουργούς τα ακόλουθα ερωτήματα:

  1. Πότε τελικά θα ολοκληρωθεί το έργο και θα λειτουργήσει ο Οδοντωτός; Έχει σκοπό να επιταχύνει τους ρυθμούς ολοκλήρωσής του;
  2. Αληθεύουν τα σενάρια περί ιδιωτικοποίησης του ΟΣΕ, γεγονός που –αν συμβεί- θα δημιουργήσει πρόβλημα και στη λειτουργία του Οδοντωτού;
  3. Υπάρχει πρόβλεψη για τη δημιουργία νέων μηχανοστασίων που θα ανταποκριθούν στις νέες ανάγκες και αν ναι, σε ποιες ενέργειες έχει προβεί σχετικά;
  4. Προβλέπεται αύξηση προσωπικού με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση του κοινού με την αύξηση των δρομολογίων;
Ιστοσελίδα | + Άρθρα
29/03/2024
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024