Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Παρούσα στην 1η Έκθεση ActiveTrip η ΑΓΡΟΞΕΝΙΑ

Δώρα Σγάρτσου - 22 Φεβρουάριος 2008, 00:00

Στην 1η Έκθεση ActiveTrip-Νέες & Ειδικές μορφές Τουρισμού, που θα πραγματοποιηθεί από 29 Φεβρουαρίου έως και 2 Μαρτίου 2008 στην Πάτρα, επέλεξε να παρουσιάσει την πρότασή της για το νέο θεσμικό πλαίσιο του αγροτουρισμού<...>

η ΑΓΡΟΞΕΝΙΑ.
Οι Επιχειρήσεις Αγροτουρισμού, όπως σημειώνει η ΑΓΡΟΞΕΝΙΑ, είναι είτε Αγροτουριστικοί Ξενώνες, είτε παραδοσιακά καφενεία-ταβέρνες, είτε εργαστήρια μεταποίησης-παραγωγής παραδοσιακών προϊόντων (τροφίμων ή τεχνημάτων), είτε πρατήρια πώλησης παραδοσιακών τοπικών προϊόντων, είτε επισκέψιμα αγροκτήματα, είτε επιχειρήσεις δραστηριοτήτων υπαίθρου. Η ΑΓΡΟΞΕΝΙΑ αποδέχεται ως επιχειρηματία Αγροτουρισμού όποιον λειτουργεί τουλάχιστον δύο από τις παραπάνω μορφές επιχειρήσεων και έχει ισχυρή σύνδεση με την τοπική αγροτική ζωή και γη.

Ειδικότερα πρέπει, κατά την ΑΓΡΟΞΕΝΙΑ, να δημιουργηθεί νέα λειτουργική μορφή για τον προσδιορισμό των καταλυμάτων που λειτουργούν στην ύπαιθρο ως αγροτουριστικοί ξενώνες. Βασικά χαρακτηριστικά της μορφής αυτής θα είναι: Η χωροθέτηση τους σε οικισμούς/Δημ. Διαμερίσματα με λιγότερους από 5000 κατοίκους και εκτός τουριστικής ζώνης, Η μικρή δυναμικότητα τους (έως 50 κρεβάτια), Η εναρμόνιση τους με τα τοπικά αρχιτεκτονικά πρότυπα, Η προσφορά πρωινού/γευμάτων με τοπικές συνταγές και τοπικά προϊόντα και η έμφαση στην προσφορά υπηρεσιών.

Το επισκέψιμο αγρόκτημα πρέπει να μπορεί να δέχεται επισκέπτες, να πουλά τα προϊόντα του στους επισκέπτες και να τους ενημερώνει σχετικά με τις μεθόδους καλλιέργειας, διατροφής, παραγωγής και συλλογής που χρησιμοποιεί.

Οι επιχειρήσεις δραστηριοτήτων υπαίθρου πρέπει να μπορούν να διοργανώνουν περιηγήσεις ή/και υπαίθριες δραστηριότητες όπως ιππασία, πεζοπορία, μάζεμα καρπών, διατροφή ζώων, αγροτικές εργασίες κλπ.

Πρέπει οι αγροτουριστικές επιχειρήσεις να έχουν τις εξής δυνατότητες:

  1. να διαθέτουν ιδιοπαρασκευαζόμενο ψωμί-αρτοσκευάσματα στους πελάτες τους
  2. να μεταποιούν φρούτα και λαχανικά (μαρμελάδες, τουρσί κλπ) με σκοπό να τα διαθέτουν στους πελάτες τους.
  3. να μεταποιούν ή και να διαθέτουν ζωικά προϊόντα (τυροκομικά, αυγά, μέλι, κρέας, αλλαντικά κλπ) στους πελάτες τους.
  4. να εκτρέφουν ή/και να διατηρούν περιορισμένο αριθμό ζώων εντός των εγκαταστάσεων τους με σκοπό είτε την παραγωγή ζωικών προϊόντων, είτε την ενημέρωση και ψυχαγωγία των πελατών τους.
  5. να διαθέτουν στην λιανική τα παραπάνω προϊόντα, εντός της επιχείρησης.
  6. να προσφέρουν μαθήματα στους επισκέπτες (παραδοσιακά, πολιτισμός κλπ).
  7. να διαμορφωθεί νέα πολυειδικότητα στην αγροτουριστική επιχείρηση.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top