Τελευταία νέα

Νέο σάρωθρο αναρρόφησης KM 90/45 R της Karcher

Το KM 90/45 R της Karcher είναι ένα νέο σάρωθρο αναρρόφησης που έχει σχεδιαστεί για τον καθαρισμό εσωτερικών χώρων μεσαίου μεγέθους. Πρόκειται για τρίτροχη μονάδα με ελκυστική εμφάνιση σκούτερ και […]

Το KM 90/45 R της Karcher είναι ένα νέο σάρωθρο αναρρόφησης που έχει σχεδιαστεί για τον καθαρισμό εσωτερικών χώρων μεσαίου μεγέθους. Πρόκειται για τρίτροχη μονάδα με ελκυστική εμφάνιση σκούτερ και μεγάλο αριθμό πλεονεκτημάτων<...>για το χρήστη. Το τροφοδοτούμενο από μπαταρία σάρωθρο είναι το πρώτο της Karcher που διαθέτει ενσωματωμένο φορτιστή. Όταν χαμηλώνει η κύρια βούρτσα, το σάρωθρο και η τουρμπίνα αναρρόφησης ενεργοποιούνται αυτόματα. Σταματούν με καθυστέρηση μερικών δευτερολέπτων μόλις υψωθεί η βούρτσα ή σταματήσει η μηχανή. Με τον τρόπο αυτό, αποφεύγονται η μη απαραίτητη φθορά των βουρτσών και η περιττή κατανάλωση ενέργειας. Ακόμη και η λεπτή σκόνη αναρροφάται από την αρχή και μετά τη σάρωση αδειάζεται πλήρως στον κάδο απορριμμάτων.

Λειτουργεί χωρίς θόρυβο και χωρίς απαέρια, διότι τροφοδοτείται από μπαταρία, οπότε το KM 90/45 R είναι κατάλληλο για χρήση σε εσωτερικούς χώρους. Με συνολικό πλάτος σάρωσης 900 mm (κύρια και πλευρική βούρτσα), το νέο σάρωθρο αναρρόφησης καθαρίζει ως και 5.400 τ.μ. την ώρα. Ο ρύπος μαζεύεται στις άκρες από την πλευρική βούρτσα και μεταφέρεται στην κύρια βούρτσα, η οποία λειτουργεί με βάση της αρχή της «απόρριψης», γεμίζοντας τον κάδο απορριμμάτων χωρητικότητας 45 λίτρων από το πάνω μέρος. Αυτό διασφαλίζει πολύ μεγαλύτερη χρησιμοποίηση των δυνατοτήτων όγκου του, από ότι αν η σκόνη φτυαριζόταν μέσα του.

Ο κάδος απορριμμάτων αποτελείται από δύο μέρη που μπορούν να αφαιρεθούν εύκολα από οποιαδήποτε πλευρά για άδειασμα. Το τριών τετραγωνικών μέτρων αναδιπλούμενο φίλτρο από πολυεστέρα που μπορεί να πλυθεί αφαιρεί τη λεπτή σκόνη από την είσοδο αέρα. Βρίσκεται κάτω από το κάθισμα και καθαρίζεται χειροκίνητα μέσω συσκευής δόνησης στο πίσω μέρος της μηχανής.

Με τιμόνι στρέψης 70°, το KM 90/45 R είναι ιδιαίτερα ευέλικτο. Για την αποφυγή απωλειών μετάδοσης, ο ηλεκτροκινητήρας βρίσκεται δεξιά του εμπρόσθιου τιμονιού για εξοικονόμηση χώρου. Όταν ο χειριστής περνά από την οδήγηση στον καθαρισμό, η ταχύτητα ρυθμίζεται αυτόματα. Η μονάδα του τυπικού φορτιστή αρχίζει να φορτίζει τις μπαταρίες αυτόματα μόλις η μηχανή συνδεθεί με την τροφοδοσία.

Ιστοσελίδα | + Άρθρα
Ετικέτες
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024