Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Ευρωπαϊκή Ένωση

Γραμμή βοήθειας για τους ταξιδιώτες-φιλάθλους του EURO 2008 εγκαινιάζουν Ε.Ε. και UEFA

Θοδωρής Κουμέλης - 19 Μάιος 2008, 00:00

Την έναρξη ενημερωτικής εκστρατείας και γραμμής βοήθειας από την Ε.Ε. και την UEFA, με σκοπό την παροχή συμβουλών στους φιλάθλους που θα ταξιδέψουν για τους αγώνες του EURO 2008 σχετικά με τα δικαιώματα που έχουν ως καταναλωτές και την παροχή βοήθειας σε όσους αντιμετωπίσουν προβλήματα, ανακοίνωσε πριν λίγες μέρες η Επίτροπος της Ε.Ε...

Την έναρξη ενημερωτικής εκστρατείας και γραμμής βοήθειας από την Ε.Ε. και την UEFA, με σκοπό την παροχή συμβουλών στους φιλάθλους που θα ταξιδέψουν για τους αγώνες του EURO 2008 σχετικά με τα δικαιώματα που έχουν ως καταναλωτές<...>

και την παροχή βοήθειας σε όσους αντιμετωπίσουν προβλήματα, ανακοίνωσε πριν λίγες μέρες η Επίτροπος της Ε.Ε., κα Meglena Kuneva, αρμόδια για θέματα καταναλωτών.

Η εκστρατεία αφορά θέματα καταναλωτών, ξεκινώντας από τα πλαστά εισιτήρια αγώνων και τη μεταβίβαση εισιτηρίων σε περίπτωση ασθένειας και φτάνοντας έως τα αεροπορικά ταξίδια, τις χρεώσεις περιαγωγής, την ευρωπαϊκή ασφάλιση ασθένειας και τα προβλήματα με τις αγορές στο εξωτερικό. Στο δικτυακό τόπο www.euro2008.com και στο δικτυακό τόπο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής www.supportersrights.eu διατίθεται ήδη ένα φυλλάδιο σε ηλεκτρονική μορφή από την Ε.Ε. και την UEFA με χρήσιμες συμβουλές για τους φιλάθλους που θα ταξιδέψουν για να παρακολουθήσουν τους αγώνες της διοργάνωσης. Καθ’ όλη τη διάρκεια των αγώνων, ξεκινώντας από την 1η Ιουνίου 2008, θα λειτουργεί τηλεφωνική γραμμή βοήθειας χωρίς χρέωση – σε όλες τις γλώσσες της Ε.Ε.: γραμμή βοήθειας για τα δικαιώματα των φιλάθλων χωρίς χρέωση 00800 6 7 8 9 10 11.

Η Επίτροπος κα Kuneva δήλωσε: «Το μήνυμά μας είναι σαφές: ως πολίτες της ΕΕ και καταναλωτές έχετε πολύ ισχυρά δικαιώματα. Ενημερωθείτε και χρησιμοποιήστε τα! Επιθυμία μας είναι οι φίλαθλοι που θα ταξιδέψουν για τους αγώνες του Euro 2008 να ζήσουν την καλύτερη δυνατή εμπειρία, και σ’ αυτό θα τους βοηθήσει πολύ να γνωρίζουν τα δικαιώματα που έχουν ως καταναλωτές. Η εκστρατεία αυτή σκοπό έχει να δώσει στον κόσμο πρακτικές συμβουλές σχετικά με τα θέματα καταναλωτών. Έτσι, το φυλλάδιο περιλαμβάνει τα 10 πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε πριν φύγετε και ο ρόλος της γραμμής βοήθειας είναι να συμβάλει στην επίλυση των προβλημάτων των φιλάθλων επιτόπου. Απολαύστε τους αγώνες!»

Ο πρόεδρος της UEFA, κ. Michel Platini, δήλωσε: «Χαίρομαι ιδιαίτερα που η UEFA και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή συνεργάστηκαν για τη δημιουργία της γραμμής βοήθειας και την παραγωγή αυτού του οδηγού. Η πρωτοβουλία αυτή θα βοηθήσει τους φιλάθλους από όλες τις χώρες να ευχαριστηθούν την παραμονή τους στην Αυστρία και στην Ελβετία».

Η γραμμή βοήθειας

Η γραμμή βοήθειας καταναλωτών της Ε.Ε. θα λειτουργεί όλο τον Ιούνιο του 2008 και θα δίνει απαντήσεις στις ερωτήσεις των φιλάθλων που αφορούν τα δικαιώματα που έχουν ως καταναλωτές, ξεκινώντας από το τι δικαιούνται εάν η πτήση τους ακυρωθεί, τι πρέπει να κάνουν εάν ένα προϊόν που αγοράσουν αποδειχθεί ελαττωματικό, και φτάνοντας έως ποια ιατρική κάλυψη έχουν.

Η γραμμή βοήθειας, η οποία παρέχεται με την υποστήριξη της υπηρεσίας Europe Direct, είναι δωρεάν από όλες τις χώρες της Ε.Ε. και η επικοινωνία θα γίνεται σε όλες τις επίσημες γλώσσες της Ε.Ε.

Φίλαθλοι και καταναλωτές μπορούν να καλούν τις καθημερινές από τις 9.00 έως τις 18.30 CET τον αριθμό 00 800 6 7 8 9 10 11 από οπουδήποτε στην Ε.Ε. Ο αριθμός τηλεφωνικού κέντρου + 32-2-299.96.96 είναι διαθέσιμος για κλήση από οπουδήποτε στον κόσμο (ισχύουν οι κανονικές χρεώσεις) και αυτόν τον αριθμό παρακαλούνται να χρησιμοποιούν οι φίλαθλοι για κλήσεις από την Ελβετία.
Η γραμμή βοήθειας θα ασχολείται με θέματα καταναλωτών – π.χ. τα δικαιώματα επιβατών αεροπορικών γραμμών, τα δικαιώματα αγοραστών, τις χρεώσεις περιαγωγής κινητής τηλεφωνίας – όπως καθορίζονται στο φυλλάδιο. Για ερωτήματα τα οποία δεν συνδέονται άμεσα με τα θέματα καταναλωτών, η γραμμή βοήθειας, εάν είναι δυνατόν, θα προτείνει εναλλακτικά σημεία επικοινωνίας για παροχή βοήθειας.

Χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες;

Η εκστρατεία ΕΕ-UEFA διεξάγεται με την υποστήριξη του δικτύου των 27 ευρωπαϊκών κέντρων καταναλωτών (ECC Net). Το δίκτυο ECC θα παρέχει συμβουλές στους φιλάθλους για θέματα καταναλωτών πριν φύγουν από τη χώρα τους και πρόσθετη υποστήριξη - επικοινωνία με εταιρείες ή παρακολούθηση καταγγελιών - μετά την επιστροφή τους. Ο κατάλογος με τα 27 ευρωπαϊκά κέντρα καταναλωτών διατίθεται στη διεύθυνση: http://ec.europa.eu/consumers/redress_cons/docs/ecc_network_centers.pdf

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Το Hotel Marketing Masterclass στην Κύπρο

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top