Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileΠρώτη διαβούλευση για τις εφαρμογές Web 2.0 στον τουριστικό κλάδο και στα Μ.Μ.Ε.
Πανεπιστήμιο Αιγαίου - Ε.Κ.Δ.Δ.Α. - ΕΔΕΤ

Πρώτη διαβούλευση για τις εφαρμογές Web 2.0 στον τουριστικό κλάδο και στα Μ.Μ.Ε.

Το Πανεπιστήμιο Αιγαίου, το Ινστιτούτο Επιμόρφωσης του Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης & Αυτοδιοίκησης (Ε.Κ.Δ.Δ.Α.) και το Εθνικό Δίκτυο Έρευνας & Τεχνολογίας (ΕΔΕΤ) του Υπουργείου Ανάπτυξης δημιούργησαν ένα διαδραστικό φόρουμ ηλεκτρονικού Τουρισμού (e-Tourism) με στόχο την μελέτη, καταγραφή και αξιολόγηση της αξιοποίησης και της διαχείρισης των εφαρμογών του Web 2.0 στον τουρισμό

Το Πανεπιστήμιο Αιγαίου, το Ινστιτούτο Επιμόρφωσης του Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης & Αυτοδιοίκησης (Ε.Κ.Δ.Δ.Α.) και το Εθνικό Δίκτυο Έρευνας & Τεχνολογίας (ΕΔΕΤ) του Υπουργείου Ανάπτυξης δημιούργησαν ένα διαδραστικό φόρουμ<...>ηλεκτρονικού Τουρισμού (e-Tourism) με στόχο την μελέτη, καταγραφή και αξιολόγηση της αξιοποίησης και της διαχείρισης των εφαρμογών του Web 2.0 στον τουρισμό, όπως επίσης και την ενίσχυση της υιοθέτησης και αξιοποίησής τους από την Ελληνική τουριστική βιομηχανία.

Στο πλαίσιο αυτό, πραγματοποιείται την Πέμπτη 29 Μαΐου 2008 (στις 12:30, Κλειστό Γυμναστήριο «Μάρκος Καραναστάσης» Ηρακλείου Κρήτης), η πρώτη διαβούλευση της ομάδας εργασίας με αντικείμενο το Συμμετοχικό Διαδίκτυο (Web 2.0) και την αξιοποίηση και επίδρασή του στην τουριστική βιομηχανία και τα μέσα μαζικής επικοινωνίας (Μ.Μ.Ε.). Η παρούσα διαβούλευση συν-διοργανώνεται με την ενεργό υποστήριξη του Τμήματος Τουριστικών Επιχειρήσεων του Τ.Ε.Ι Κρήτης, και διεξάγεται στα πλαίσια του εθνικού συνεδρίου «Marketing & Management στις τουριστικές επιχειρήσεις: σύγχρονες και καινοτόμες προσεγγίσεις» που διοργανώνει το Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων του Τ.Ε.Ι. Κρήτης στις 29 – 30 Μαΐου.

Με την ολοκλήρωση των εργασιών της, η ομάδα εργασίας επιδιώκει να επιτύχει αφενός την ενημέρωση, ενθάρρυνση και υποστήριξη των τουριστικών επιχειρήσεων σχετικά με την αποτελεσματική τους διαχείριση και αξιοποίηση του Web 2.0, και αφετέρου να δημιουργήσει μια πλατφόρμα επικοινωνίας μεταξύ ιδιωτικών επιχειρήσεων, ενώσεων και δημόσιων φορέων έτσι ώστε να μελετηθούν, να συζητηθούν και να εξευρεθούν διάφοροι τρόποι συνεργασίας για την από κοινού ανάπτυξη και επιχειρηματική εξέλιξη του Web 2.0. Σημαντικό σκοπό αποτελεί επίσης και η υποστήριξη της περαιτέρω ανάπτυξης των επιχειρηματικών εφαρμογών Web 2.0 μέσω του εντοπισμού, της μελέτης και της διάχυσης διάφορων διεθνών καλών πρακτικών.

Τα τελευταία χρόνια, το Πανεπιστήμιο Αιγαίου έχει λειτουργήσει με μεγάλη επιτυχία και ενεργή συμμετοχή – τόσο από τον επιχειρηματικό όσο και από τον ακαδημαϊκό κλάδο – δυο φόρουμ που εξέτασαν δυο ειδικευμένα ζητήματα του ηλεκτρονικού τουρισμού (e-Tourism). Σκοπός της νέας αυτής ομάδας είναι η συνέχεια της συνεισφοράς του στο χώρο του ηλεκτρονικού επιχειρείν στην Ελληνική τουριστική βιομηχανία, εξετάζοντας τις επιχειρηματικές, οικονομικές και κοινωνικές αλλαγές (ευκαιρίες και απειλές) που επιφέρει η ολοένα ραγδαία αυξανόμενη υιοθέτηση του συμμετοχικού διαδικτύου, τόσο από τη διεθνή τουριστική ζήτηση, όσο και από τις τουριστικές επιχειρήσεις.

Η πρώτη διαβούλευση της ομάδας στο συμμετοχικό διαδίκτυο (Web 2.0) διοργανώνεται στα πλαίσια του εθνικού συνεδρίου «Marketing & Management στις τουριστικές επιχειρήσεις: σύγχρονες και καινοτόμες προσεγγίσεις» που διοργανώνει το Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων του Τ.Ε.Ι. Κρήτης στις 29 – 30 Μαΐου στο Ηράκλειο. Στο συνέδριο θα συμμετέχουν πολλοί ακαδημαϊκοί από το χώρο του τουρισμού, ενώ αναμένεται να συγκεντρωθεί αξιόλογος αριθμός εκπροσώπων της τουριστικής βιομηχανίας, καθώς η Κρήτη αποτελεί ένα σημαντικότατο τουριστικό προορισμό. Για το λόγο αυτό, αναμένεται η ανοικτή συζήτηση που θα αναπτυχθεί στην διάρκεια της διαβούλευσης να διανθιστεί από ποικίλες παρεμβάσεις των συμμετεχόντων. Οι συμμετέχοντες της διαβούλευσης θα έχουν επίσης την ευκαιρία να ακούσουν και να συζητήσουν καινοτομικά ζητήματα, που θα αναπτύξουν οι ομιλητές και της διαβούλευσης.

Ειδικότερος στόχος της διαβούλευσης είναι η ανάπτυξη ζητημάτων, που σχετίζονται τόσο με τις ευκαιρίες και απειλές που δημιουργεί το συμμετοχικό διαδίκτυο για τις τουριστικές επιχειρήσεις, όσο και με τις σύγχρονες επιχειρησιακές πρακτικές και στρατηγικές που θα πρέπει να αναπτύξει και να υιοθετήσει μια τουριστική επιχείρηση για να αξιοποιήσει τις δυνατότητες του συμμετοχικού διαδικτύου. Σκοπός της διαβούλευσης αυτής είναι επίσης ο εντοπισμός και η καταγραφή των διάφορων παραγόντων που επηρεάζουν τις ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις να υιοθετήσουν και να αξιοποιήσουν το συμμετοχικό διαδίκτυο. Θα παρουσιαστούν βέλτιστες πρακτικές από τον Ελληνικό και τον διεθνή χώρο, ενώ τα πορίσματα της ανοικτής συζήτησης θα προωθηθούν στους αρμόδιους φορείς και στην πολιτεία.

Συγκεκριμένα, θα υπάρξουν 2 κεντρικές παρουσιάσεις, οι οποίες θα θέσουν τις βάσεις για τη διαβούλευση που θα ακολουθήσει. Οι παρουσιάσεις αυτές είναι οι εξής:


  • Εργαλεία και Τεχνολογίες του Συμμετοχικού Διαδικτύου, από την Κωνσταντίνα Τσιακάλη, (Πανεπιστήμιο Αιγαίου)

  • Συμμετοχικό Διαδίκτυο: Επιχειρησιακές Πρακτικές και Οφέλη, από την Δρ. Μαριάννα Σιγάλα (Πανεπιστήμιο Αιγαίου)


Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφτείτε στην ιστοσελίδα του φόρουμ στην διεύθυνση: http://www.ebusinessforum.gr (επιλέξτε την ομάδα Ιγ2).

Σημειώνεται πως η συμμετοχή στη διαβούλευση του φόρουμ είναι δωρεάν. Δηλώσεις συμμετοχής και εγγραφές στην ομάδα του φόρουμ μπορούν να γίνουν είτε απευθείας στην ιστοσελίδα του φόρουμ, είτε επικοινωνώντας με την κυρία Κωνσταντίνα Τσιακάλη (6932619528, k.tsiakali@chios.aegean.gr).

Τον συντονισμό και τη διαχείριση των δραστηριοτήτων του φόρουμ ηλεκτρονικού Τουρισμού στο Web 2.0 έχει αναλάβει μια αξιόλογη ομάδα ακαδημαϊκών με μεγάλη εμπειρία σε θέματα τουρισμού και Μ.Μ.Ε., η οποία απαρτίζεται από τους: Δρ. Μαριάννα Σιγάλα και Δρ. Ευάγγελο Χρήστου (Πανεπιστήμιο Αιγαίου), Δρ. Τίνα Βαρουχάκη (Ινστιτούτο Επιμόρφωσης του Ε.Κ.Δ.Δ.Α.) και Κωνσταντίνα Τσιακάλη (Υποψήφια Διδάκτωρ στο Μεταπτυχιακό Διατμηματικό Πρόγραμμα Σπουδών στον Σχεδιασμό, Διοίκηση και Πολιτική του Τουρισμού του Πανεπιστημίου Αιγαίου).

Χορηγός επικοινωνίας του φόρουμ είναι το Travel Daily News.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024