Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileΔοκιμές για check-in μέσω κινητού πραγματοποιούν Swissport και SITA

Δοκιμές για check-in μέσω κινητού πραγματοποιούν Swissport και SITA

Δοκιμές για την εφαρμογή ενός νέου συστήματος check-in, με τη χρήση κινητού τηλεφώνου πραγματοποιούν η Swissport International, μια εκ των μεγαλύτερων και καλύτερων εταιριών στον τομέα παροχής υπηρεσιών επίγειαςεξυπηρέτησης και […]

Δοκιμές για την εφαρμογή ενός νέου συστήματος check-in, με τη χρήση κινητού τηλεφώνου πραγματοποιούν η Swissport International, μια εκ των μεγαλύτερων και καλύτερων εταιριών στον τομέα παροχής υπηρεσιών επίγειας<...>εξυπηρέτησης και η SITA, ο μεγαλύτερος παγκόσμιος φορέας παροχής επιχειρησιακών λύσεων και υπηρεσιών πληροφορικής στο τομέα των αεροπορικών μεταφορών.

Η επίσημη εφαρμογή του συστήματος στην αγορά αναμένεται στο επόμενο τρίμηνο, όπως ανακοινώθηκε κατά τη διάρκεια του πρόσφατου παγκόσμιου συνεδρίου (Ground Handling Conference) επίγειας εξυπηρέτησης, που πραγματοποιήθηκε στην Κουάλα Λουμπούρ της Μαλαισίας την προηγούμενη εβδομάδα.

Ο ιδιαίτερα δυναμικός χώρος των αεροπορικών εταιριών απαιτεί συνεχώς καινοτομίες και αναβάθμιση των προϊόντων, παράλληλα με την περαιτέρω τεχνολογική πρόοδο. Η ανάγκη αυτή στοχεύει τόσο στην ενίσχυση της παραγωγικότητας και των διαδικασιών, όσο και στη διασφάλιση καίριας ανταγωνιστική θέσης για όσους δραστηριοποιούνται στο χώρο.

Η επιτυχής καθιέρωση μιας νέας πλατφόρμας chech-in μέσω διαδικτύου, για τις μικρότερες και μεσαίου μεγέθους αεροπορικές εταιρίες και τους πελάτες τους είναι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτών των πρωτοποριακών δραστηριοτήτων της Swissport.

«Είμαι πεπεισμένος ότι, σύντομα, αυτή η πολυαναμενόμενη τεχνολογία θα φέρει την επανάσταση στον τομέα των αεροπορικών εταιριών» δήλωσε ο κ. Rico Barandun, επικεφαλής των ηλεκτρονικών υπηρεσιών της Swissport International. «Ενενήντα πέντε τοις εκατό όλων των επιβατών που ταξιδεύουν για επιχειρηματικό λόγο, χρησιμοποιούν συχνά το κινητό τους τηλέφωνο και θα επιθυμούσαν να το αξιοποιούν και στο χώρο των αεροδρομίων. Ομοίως, οι αεροπορικές εταιρίες θα μειώσουν περαιτέρω τον απαιτούμενο χρόνο για την αναμονή των πελατών τους στη σειρά, προκειμένου να πραγματοποιήσουν το check-in» ανέφερε χαρακτηριστικά.

H Swissport και η SITA θα συνεχίσουν τις δοκιμές και τη προσπάθεια βελτίωσης των σύνθετων βημάτων που περιλαμβάνονται στην εφαρμογή, κατά τη διάρκεια των επόμενων μηνών. Κατά συνέπεια, οι πρώτοι πελάτες θα επωφεληθούν από τη νέα υπηρεσία, όταν εφαρμοστεί πιλοτικά κατά τη διάρκεια της φετινής καλοκαιρινής περιόδου.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024