Τελευταία νέα
ΑρχικήΕπαγγελματικά ΤαξίδιαΣυνέδρια ΤουρισμούΜάρκετινγκ και διαχείριση τουριστικών επιχειρήσεων στο επίκεντρο συνεδρίου στο Ηράκλειο

Μάρκετινγκ και διαχείριση τουριστικών επιχειρήσεων στο επίκεντρο συνεδρίου στο Ηράκλειο

Διήμερο επιστημονικό συνέδριο με θέμα “Marketing & Management στις Τουριστικές Επιχειρήσεις: Σύγχρονες & Καινοτόμες Προσεγγίσεις” διοργανώνουν το Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων, Τ.Ε.Ι. Κρήτης, σε συνεργασία με το Κέντρο Τεχνολογικής Έρευνας Κρήτης […]

Διήμερο επιστημονικό συνέδριο με θέμα “Marketing & Management στις Τουριστικές Επιχειρήσεις: Σύγχρονες & Καινοτόμες Προσεγγίσεις” διοργανώνουν το Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων, Τ.Ε.Ι. Κρήτης, σε συνεργασία με το Κέντρο Τεχνολογικής Έρευνας Κρήτης<...> (ΚΤΕ).

Το συνέδριο αποσκοπεί στη διερεύνηση των τελευταίων ερευνητικών θεμάτων που ανακύπτουν από τις εξελίξεις και τις σύγχρονες τάσεις στα γνωστικά πεδία του Management και του Marketing, καθώς επίσης και σύγχρονες και καινοτόμες εφαρμογές και προσεγγίσεις από τα δύο επιστημονικά πεδία στις Τουριστικές Επιχειρήσεις. Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να παρουσιάσουν και να παρακολουθήσουν σύγχρονες προσεγγίσεις και μελέτες περίπτωσης, με στόχο την ανταλλαγή πληροφοριών και γνώσεων σχετικά με μεθοδολογίες και εφαρμογές εργαλείων του Management και του Marketing στο χώρο των τουριστικών επιχειρήσεων. Εκτιμάται ότι το συνέδριο θα συνεισφέρει στη σύσφιξη των σχέσεων των ακαδημαϊκών και ερευνητών με τους επαγγελματίες και στελέχη των τουριστικών επιχειρήσεων και να βοηθήσει στην περαιτέρω ερευνητική προσπάθεια που καταβάλλεται τα τελευταία χρόνια στο χώρο των τουριστικών επιχειρήσεων.

Στη θεματολογία του συνεδρίου η έμφαση δίνεται στις μελέτες περίπτωσης και τις μεθοδολογικές εφαρμογές εργαλείων του Management και του Marketing, οι οποίες αποσκοπούν στη βελτίωση της αποτελεσματικότητας και την αναβάθμιση των παρεχομένων υπηρεσιών των τουριστικών επιχειρήσεων. Οι εισηγήσεις που θα παρουσιαστούν εμπίπτουν στα ακόλουθα πεδία: Λειτουργικό και Στρατηγικό Μάνατζμεντ, Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων, Εφαρμογές Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών στο Μάνατζμεντ και το Μάρκετινγκ, Μάνατζμεντ Ολικής Ποιότητας, Εφαρμογές των Ποσοτικών Μεθόδων στο Μάνατζμεντ και Μάρκετινγκ, Παροχή Υπηρεσιών και Φροντίδα Πελατείας, Στρατηγικό και Λειτουργικό Μάρκετινγκ, Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ και Εμπόριο, Επιχειρηματικότητα.

Το συνέδριο απευθύνεται σε όλες τις επιχειρήσεις που εμπλέκονται άμεσα και ενεργά στην παροχή υπηρεσιών προς τους τουρίστες, όπως: Ξενοδοχεία, Ταξιδιωτικά Πρακτορεία & Tour Operators, Επιχειρήσεις Εστίασης και Αναψυχής (θεματικά πάρκα, πάρκα αναψυχής, εστίαση), Επιχειρήσεις Ενοικίασης Αυτοκινήτων, Επιχειρήσεις Κρουαζιέρων, Αεροπορικές επιχειρήσεις κ.λ.π.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024