Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Τεχνολογία και Πολιτιστικός Τουρισμός τα κεντρικά θέματα της φετινής έκθεσης ITB

Θοδωρής Κουμέλης - 16 Φεβρουάριος 2001, 00:00

Για 35η συνεχή χρονιά γίνεται η έκθεση International Tourism Exchange ITB<.>, στο Berlin Exhibition Grounds και στο ICC Berlin, στο Βερολίνο από<...>

τις 3–7 Μαρτίου. Η έκθεση εξακολουθεί να τραβάει το ενδιαφέρον όλων αυτών που ασχολούνται με την τουριστική βιομηχανία και αυτό φαίνεται από την συμμετοχή του κόσμου. 9.000 εκθέτες από 180 χώρες θα παρουσιάσουν τα προϊόντα τους, σε μια έκταση 152.000 τ.μ.

Στην έκθεση, οι ενδιαφερόμενοι θα έχουν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με τους ειδικούς και τους πιο έμπειρους στον κλάδο του τουρισμού. Η έκθεση θα είναι ο τόπος συνάντησης για πολλά πρόσωπα, ενώ θα προσφέρει την ευκαιρία σε όσους το επιθυμούν, να ξεκινήσουν νέες συνεργασίες και να υπογράψουν συμβόλαια. Τα προϊόντα που θα παρουσιαστούν στην έκθεση και οι επιχειρήσεις που θα λάβουν μέρος σ' αυτήν, αποτελούν πρόκληση για πάρα πολύ κόσμο. Θα γίνουν παρουσιάσεις πάνω στην ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου, πάνω στα συστήματα που αφορούν αποκλειστικά το Internet και όλα αυτά σε συνδυασμό με τον τουρισμό. Το κοινό που ενδιαφέρεται για τα ταξίδια και τον τουρισμό, όπως επίσης και οι επαγγελματίες του τουριστικού χώρου, θα βρουν την Ελλάδα μαζί με την Γαλλία, το Μόναχο, την Πορτογαλία και την Κύπρο στο Hall 2.2.

Για πρώτη φορά η έκθεση περιλαμβάνει και ένα άλλο κομμάτι του τουριστικού κλάδου, τον ‘Πολιτιστικό Τουρισμό’. Σ’ αυτό το γεγονός θα παρευρεθούν εκθέτες πάνω από 21 χώρες και θα γίνει προσπάθεια να συνδυαστούν οι τέχνες και γενικότερα ο πολιτισμός, με τον κλάδο του τουρισμού. Θα παρουσιαστούν προγράμματα από φεστιβάλ, συναυλίες, περιηγήσεις σε μουσεία και πολλά άλλα.

Κατά την διάρκεια της έκθεσης, θα γίνει και συνέδριο με τίτλο, ‘Electronics in Tourism’. Το συνέδριο θα γίνει για 21η φορά από τις 5–7 Μαρτίου και τα θέματα που θα παρουσιάσει θα έχουν σχέση με τις τάσεις και την ανάπτυξη της χρήσης της τεχνολογίας στον τουρισμό. Μετά από την έκταση που έχει πάρει η χρήση του Internet στη διαφήμιση και στις πωλήσεις στην τουριστική βιομηχανία, θα γίνει μια ανάλυση του προβλήματος που έχει δημιουργηθεί στις μικρότερες επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν παραδοσιακά μέσα για την προώθηση των προϊόντων τους, αλλά παρ' όλα αυτά, μένουν πίσω και βρίσκονται κάτω από την τεράστια πίεση των μεγαλύτερων επιχειρήσεων.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top