Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΑεροδρόμιαΑντιδρά με επιχειρήματα ο ΔΑΑ στις δηλώσεις της IATA

Αντιδρά με επιχειρήματα ο ΔΑΑ στις δηλώσεις της IATA

“Ελπίζουμε ότι οι επόμενες ανακοινώσεις της ΙΑΤΑ θα βασίζονται εφεξής σε ακριβή στοιχεία και όχι σε προϊόντα παραπληροφόρησης” απάντησε ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών (ΔΑΑ) στις πρόσφατες ανακοινώσεις της IATA αναφέροντας […]

"Ελπίζουμε ότι οι επόμενες ανακοινώσεις της ΙΑΤΑ θα βασίζονται εφεξής σε ακριβή στοιχεία και όχι σε προϊόντα παραπληροφόρησης" απάντησε<...> ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών (ΔΑΑ<.>) στις πρόσφατες ανακοινώσεις της IATA αναφέροντας ότι το νέο αεροδρόμιο της Αθήνας είναι πλήρως έτοιμο για την έναρξη λειτουργίας.

Επιπλέον, η διοίκηση του ΔΑΑ αναφέρει σχετικά με την αύξηση μεριδίου που λαμβάνει από το Τέλος Εκσυγχρονισμού και Ανάπτυξης Αεροδρομίων από 65% σε 75% "ήταν απαραίτητη έτσι ώστε το Ελληνικό Δημόσιο να μη παραβιάζει τη σύμβαση ανάπτυξης αεροδρομίου και είναι σαφές ότι δε μεταφράζεται σε αύξηση εσόδων για το ΔΑΑ".

Η διοίκηση του ΔΑΑ αντιδρά έντονα -χαρακτηρίζοντάς το αναληθές- στο πρόσφατο ενημερωτικό δελτίο του οίκου Salomon Smith Barney, σύμφωνα με το οποίο ο νέος διεθνής αερολιμένας θα είναι το τρίτο πιο ακριβό αεροδρόμιο στην Ευρώπη. Συγκεκριμένα επισημαίνει ότι "Αν υπολογισθεί η συνολική επιβάρυνση των Τελών Αεροδρομίου στην τελική τιμή των εισιτηρίων, το νέο αεροδρόμιο κατατάσσεται σημαντικά χαμηλότερα από όλα τα βρετανικά αεροδρόμια, καθώς και από το πρόσφατα κατασκευασθέν αεροδρόμιο του Όσλο", και προσθέτει πως: "Σε κάθε περίπτωση, τα τέλη του νέου αεροδρομίου είναι εντός των ορίων της ευρωπαϊκής πρακτικής".

Ο ΔΑΑ θεωρεί ότι η προοπτική του νέου αεροδρομίου της Αθήνας να αναδειχθεί σε διεθνή διαμετακομιστικό κόμβο για τη Νοτιοανατολική Ευρώπη και Μέση Ανατολή, δε διακυβεύεται, δεδομένου ότι ειδικά για την περίπτωση της διεθνούς αεροπορικής κίνησης (τόσο απευθείας, όσο και μετεπιβιβαζόμενης), το υψηλό επίπεδο υπηρεσιών του νέου αεροδρομίου θα αντισταθμίσει όποια τυχόν αρνητική επίπτωση από την αύξηση των τελών.

Όσον αφορά στην τροφοδοσία καυσίμων με βυτιοφόρα, ο ΔΑΑ αναφέρει ότι είναι μια βραχυπρόθεσμη λύση δεδομένου ότι τον Ιανουάριο του 2002 θα παραδοθεί ο αγωγός αεροπορικού καυσίμου από τα διυλιστήρια Ασπροπύργου της ΕΛΠΕ ΑΕ μέχρι και το αεροδρόμιο κατά μήκος της Αττικής Οδού.

Για την περίοδο Μαρτίου 2001-Δεκεμβρίου 2001, λαμβάνοντας υπόψη και το 12ωρο λειτουργίας των φορτωτικών σταθμών η κίνηση θα κυμαίνεται μεταξύ 5 έως 8 οχημάτων την ώρα και αναμένεται να μοιραστεί εξίσου μεταξύ των δύο εναλλακτικών διαδρομών που έχουν καθορισθεί από τις αρμόδιες εταιρίες μεταφοράς καυσίμου σε συνεργασία με Έλληνες συγκοινωνιολόγους και διεθνές μελετητικό γραφείο.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
29/03/2024
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024