Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Σπηλιωτόπουλος: "Μπορεί να γίνει μια καλή αρχή"

Πιστοποιήσεις ISO για την ποιότητα υπηρεσιών και το περιβάλλον στη Μαρίνα Φλοίσβου

Θοδωρής Κουμέλης - 01 Οκτώβριος 2008, 00:00

Πιστοποιήσεις κατά ISO 9001:2000 και κατά ISO 14001:2004 χορηγήθηκαν χτες στους διαχειριστές της Μαρίνας Φλοίσβου από το LloydΆs Register Group στο πλαίσιο ειδικής εκδήλωσης, ως επιβράβευση για την ποιότητα των υπηρεσιών και του σεβασμού προς το περιβάλλον. Η απονομή των πιστοποιητικών έγινε από τον CEO του LR Group...

Πιστοποιήσεις κατά ISO 9001:2000 και κατά ISO 14001:2004 χορηγήθηκαν χτες στους διαχειριστές της Μαρίνας Φλοίσβου από το LloydΆs Register Group στο πλαίσιο ειδικής εκδήλωσης, ως επιβράβευση για την ποιότητα των υπηρεσιών και του σεβασμού προς το περιβάλλον. Η απονομή των πιστοποιητικών έγινε<...>

από τον CEO του LR Group κο Richard Sadler προς τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της LAMDA Development, κο Απόστολο Ταμβακάκη ο οποίος στην ομιλία του αναφέρθηκε στη σημασία του γεγονότος και την προτεραιότητα που δίνει η Μαρίνα Φλοίσβου σε θέματα ποιότητας, ασφάλειας και περιβαλλοντικής μέριμνας.

“Με αυτόν τον χώρο” επεσήμανε μεταξύ άλλων, ο Υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης, κ. `Αρης Σπηλιωτόπουλος στον χαιρετισμό του, “πιστεύουμε ότι μπορεί να γίνει μία καλή αρχή”.

“Να δείξουμε δηλαδή” εξήγησε “ότι το λειτουργικό δεν σημαίνει ότι δεν είναι και ποιοτικό. Να δείξουμε ότι, κάθε φορά που λέμε να ανεβάσουμε την ποιότητα στις παρεχόμενες υπηρεσίες, δεν σημαίνει απαραίτητα ότι αυτές γίνονται ακριβές και γιΆ αυτό δεν έχουν λειτουργικότητα. Το αντίθετο. Πρέπει να δείξουμε ότι το ποιοτικό είναι και φτηνό και το ποιοτικό είναι φτηνό γιατί απευθύνεται στους περισσότερους και γιατί καταναλίσκεται πια από τους περισσότερους, γιατί συναντά την παγκόσμια ζήτηση, η οποία διαρκώς και μεγαλώνει γύρω από ποιοτικότερες υπηρεσίες.

Εάν λοιπόν αυτό το αντιληφθούμε, αντιλαμβανόμεθα ότι δύο είναι οι μεγάλες προκλήσεις που έχουμε να συναντήσουμε το επόμενο διάστημα: Η πρόκληση της ποιότητος και η πρόκληση του περιβάλλοντος. Και το περιβάλλον, μαζί με την ποιότητα, έρχονταν, ως έννοιες, μέχρι χθες, σε αντίθεση με την έννοια της ανάπτυξης. Όμως -και αυτό καταδείχθηκε ότι είναι το μεγαλύτερο λάθος- σήμερα αντιλαμβανόμεθα ότι το περιβάλλον είναι ίσως ένα μοναδικό σημείο πώλησης για τα επόμενα χρόνια, για όσους θέλουμε να αναπτυχθούμε οικονομικά σωστά, να αποκτήσουμε δηλαδή συγκριτικά οικονομικά πλεονεκτήματα. Το λέω αυτό γιατί, μέχρι πρότινος, πίστευαν ότι το περιβάλλον και η προστασία του είναι μία υπηρεσία εξαιρετικά ακριβή. Σήμερα, στον τομέα μας βλέπουμε ότι όποιος προστατεύει το περιβάλλον γίνεται ελκυστικότερος, αποκτά μοναδικότητα, μπορεί να προσεγγίσει κοινά τα οποία μέχρι πρότινος δεν μπορούσε να τα προσεγγίσει και γιΆ αυτό και βλέπουμε ότι οι οικολογικές μαρίνες, ή τα οικολογικά τουριστικά προϊόντα, σε όλο τον κόσμο, είναι σήμερα από τα πιο ελκυστικά προϊόντα”.

“Έτσι λοιπόν”, συμπλήρωσε “σε μία μαρίνα που έχουμε παντρέψει στην ποιότητα και την προστασία του περιβάλλοντος -και μάλιστα αυτή η παντρειά έγινε με τέτοια δοσολογία που το πείραμα είναι εξαιρετικά επιτυχές- θα πρέπει να αντλήσουμε χρήσιμα συμπεράσματα, χρήσιμα διδάγματα, για το πως μπορούμε να συνεχίσουμε τις συμπράξεις ιδιωτικού και δημοσίου τομέα επί της πράξης, πάνω στον άξονα του σεβασμού του περιβάλλοντος και την αναβάθμιση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών του. Στον τομέα τώρα που μας αφορά, στον τομέα της τουριστικής ανάπτυξης, αντιλαμβάνεστε ότι αυτό είναι μονόδρομος. Δεν είναι μόνο η μαρίνα που είναι μία βασική υποδομή στα πλαίσια της τουριστικής ανάπτυξης, είναι ότι δεν μπορούμε να σχεδιάσουμε στρατηγικά την πολιτική μας για την τουριστική ανάπτυξη, εάν δεν συνειδητοποιήσουμε ότι αυτή η στρατηγική πρέπει να έχει πάλι τα δύο αυτά ποδαράκια. Το πόδι της αναβάθμισης των παρεχόμενων υπηρεσιών, της ποιότητας στην προσέγγιση «ποιοτικότερων» επισκεπτών και όχι μαζικών τουριστών που καταναλώνουν τις υποδομές και δεν επιφέρουν τα σωστά οικονομικά πλεονεκτήματα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ήταν το φετινό: φέτος δεν πανηγυρίσαμε για τους μεγάλους αριθμούς στην προσέλκυση των επισκεπτών, αλλά πανηγυρίσαμε για τη μεγαλύτερη σε όλα τα χρόνια αύξηση του εισοδήματος, αγγίζοντας το 8,5%.

Και βέβαια, από την άλλη πλευρά, τη δημιουργία οικολογικής περιβαλλοντικής συνείδησης, της ανάπτυξης πράσινων οικολογικών τουριστικών προϊόντων. Οικολογικά κάμπινγκ, οικολογικές μαρίνες, οικολογικοί χώροι για την αναψυχή και κυρίως προϊόντα τα οποία μπορούν να απευθυνθούν στο αύριο στη ζήτηση που, σε παγκόσμιο επίπεδο, διαρκώς και ανεβαίνει. Και βέβαια, όταν ξέρεις που θες να πας, όταν έχεις στρατηγική στόχευση, όταν έχεις αυτοπεποίθηση για την πορεία σου, τότε και τα αποτελέσματα είναι βέβαιο ότι θα είναι καλά. Κι είναι βέβαιο ότι θα είναι καλά, γιΆ αυτό και δε διστάζεις να ζητάς αστυνόμευση. Είναι λογικό λοιπόν μία μαρίνα, η οποία ήδη έχει κερδίσει τη γαλάζια σημαία, που ήταν εξαιρετικά δύσκολος ο δρόμος αυτός, να λέει ότι θέλει τον έλεγχο και σε επίπεδο ποιότητας, αλλά κυρίως σε επίπεδο προστασίας του περιβάλλοντος.

Αυτό λέμε κι εμείς ως Υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης, ότι θέλουμε την ελευθερία για την ανάπτυξη τουριστικών υπηρεσιών και τουριστικού προϊόντος αλλά, παραλλήλως, ζητούμε και θα συνεχίσουμε να διεκδικούμε τις διαδικασίες για τον έλεγχο της τουριστικής δραστηριότητος στην καθημερινότητά μας. ΓιΆ αυτό και, από το καλοκαίρι, είμαστε σε μία διαρκή αναζήτηση όλων των ενεργειών εκείνων, έτσι ώστε να μπορούμε να δώσουμε καλύτερη και ελεγχόμενη υπηρεσία ποιότητος σε όλους τους πολίτες στην καθημερινότητά τους. Γιατί για μας αυτό είναι το πολύ μεγάλο στοίχημα”.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top