Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileΞενοδοχειακό eMarketing στην εποχή του Web 2.0 – Προκλήσεις, ευκαιρίες και απειλές
Σεμινάριο και Workshop στις 26 Οκτωβρίου στο Rodos Palladium

Ξενοδοχειακό eMarketing στην εποχή του Web 2.0 – Προκλήσεις, ευκαιρίες και απειλές

Ο τουρίστας σήμερα μοιράζεται εμπειρίες και εντυπώσεις από το ξενοδοχείο και τον προορισμό με χιλιάδες άλλους υποψήφιους τουρίστες. Μπορεί πλέον μέσω του Internet να προτείνει, αλλά και να δυσφημίσει. Δημιουργεί […]

Ο τουρίστας σήμερα μοιράζεται εμπειρίες και εντυπώσεις από το ξενοδοχείο και τον προορισμό με χιλιάδες άλλους υποψήφιους τουρίστες. Μπορεί πλέον μέσω<...> του Internet να προτείνει, αλλά και να δυσφημίσει. Δημιουργεί ο ίδιος πληροφορίες που επηρεάζουν την αγοραστική συμπεριφορά και τις προσδοκίες τουριστών και συνεργατών.

Στην εποχή του TripAdvisor, του HolidayCheck, του Virtual Tourist, του Facebook, του YouTube, των blogs και τόσων άλλων, με μια λέξη στη εποχή του Web 2.0, τα ξενοδοχεία και οι προορισμοί πρέπει να διαχειριστούν σημαντικές προκλήσεις και να επανακαθορίσουν στρατηγικές και δράσεις, που πλέον επιδρούν άμεσα στην κερδοφορία τους.

Στο σεμινάριο του MarketPlan θα μιλήσει ένας από τους κορυφαίους ειδικούς, σε παγκόσμιο επίπεδο, σε θέματα eTourism, ο δρ. Δημήτρης Μπούχαλης, καθηγητής στο Bournemouth University (UK) και επί σειρά ετών πρόεδρος του Παγκόσμιου Συνεδρίου για τις Τεχνολογίες στον Τουρισμό (ENTER). Ο δρ. Μπούχαλης θα παρουσιάσεις συγκεκριμένες στρατηγικές και δράσεις, θα προτείνει λύσεις, αλλά και θα συζητήσει με τους συμμετέχοντες περιπτώσεις, που οι ίδιοι αντιμετωπίζουν στην επιχείρησή τους.

Θεματικές ενότητες εισήγησης:
– Εκμοντερνίζοντας το ξενοδοχειακό marketing και “εμπνέοντας” τους πελάτες
– Προδραστικό & αντιδραστικό e-marketing
– “Ψηφιακό περιεχόμενο”: Ο βασιλιάς!
– Ενοποιώντας ψηφιακό περιεχόμενο από διάφορες πηγές
– Παροχή ολοκληρωμένων & αξιόπιστων πληροφοριών
– Πως να κερδίσετε και να διατηρήσετε πελάτες στην εποχή του Web 2.0
– Κτίζοντας τη μάρκα online
– Ανάπτυξη user interface και niche marketing
– Κοινωνικά δίκτυα και ψηφιακό περιεχόμενο που δημιουργούν οι χρήστες
– Διαχείριση παραπόνων στο Internet
– Χρησιμοποιώντας το Web 2.0 για την ενίσχυση της εικόνας του ξενοδοχείου και τη βελτίωση των εμπειριών του πελάτη.
– Χρήση των ολοκληρωμένων τεχνολογιών επικοινωνίας (ICTs) για την ανάπτυξη εικονικών αγορών και τη δημιουργία πολλαπλασιαστικών προγραμμάτων.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024