Τελευταία νέα
ΑρχικήΟργανωτές ΤαξιδιώνTour OperatorsΑκόμα πιο ανταγωνιστική, ακόμα πιο εξωστρεφής
24η Philoxenia

Ακόμα πιο ανταγωνιστική, ακόμα πιο εξωστρεφής

Με ακόμα πιο ανταγωνιστικό, εξωστρεφές και εντυπωσιακό προφίλ ανοίγει τις πύλες της στις 30 Οκτωβρίου η 24η Διεθνής Έκθεση Τουρισμού Philoxenia, σε συνέχεια της σταθερά ανοδικής της πορείας και της ενίσχυσης του ρόλου της στην…

Με ακόμα πιο ανταγωνιστικό, εξωστρεφές και εντυπωσιακό προφίλ ανοίγει τις πύλες της στις 30 Οκτωβρίου η 24η Διεθνής Έκθεση Τουρισμού Philoxenia, σε συνέχεια της<...> σταθερά ανοδικής της πορείας και της ενίσχυσης του ρόλου της στην περιοχή της ΝΑ Ευρώπης την τελευταία τετραετία.

Τα οργανωτικά χαρακτηριστικά και οι καινοτομίες της φετινής διοργάνωσης, την οποία θα εγκαινιάσει ο Υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης, κ. `Αρης Σπηλιωτόπουλος στις 30 Οκτωβρίου, στις 8 μ.μ., παρουσιάστηκαν από τη διοίκηση της HELEXPO Α.Ε., σε συνέντευξη Τύπου, στην οποία συμμετείχαν, επίσης, ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ (Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων), κ. Νίκος Αγγελόπουλος, ο πρόεδρος της ΠΟΞ (Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων), κ. Ανδρέας Ανδρεάδης, ο πρόεδρος της Ένωσης Τουριστικών Γραφείων Μακεδονίας-Θράκης, κ. Δημήτρης Μαντούσης, ο πρόεδρος του TCVB (Thessaloniki Convention and Visitors Bureau), κ. Βασίλης Μπρόβας, η αναπληρώτρια διευθύντρια της Δ/νσης Τουρισμού Κεντρικής Μακεδονίας του ΕΟΤ, κα Δάφνη Τσιάμου και ο γενικός γραμματέας της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, κ. Δημήτρης Μουσιάδης.

Το στίγμα της ιδιαίτερα δυναμικής φετινής διοργάνωσης της Philoxenia, που για μια ακόμη χρονιά έχει την πλήρη υποστήριξη του Υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης και του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ), όπως τόνισε ο πρόεδρος της HELEXPO A.E., κ. Αριστοτέλης Θωμόπουλος, από το βήμα της συνέντευξης Τύπου, δίνουν:
– Οι αυξημένες συμμετοχές από το εξωτερικό, καθώς επίσης η αύξηση των συμμετοχών από τον κλάδο των τουριστικών γραφείων και του ξενοδοχειακού εξοπλισμού στην επιμέρους ενότητα Hotelia και στο εκθεσιακό αφιέρωμα Philoxenia Spa Expo αντίστοιχα.
Στη φετινή Philoxenia συμμετέχουν 820 εκθέτες, έναντι 803 πέρυσι, εκ των οποίων οι 120 προέρχονται από το εξωτερικό, έναντι 113 στην περυσινή διοργάνωση. Χώρες προέλευσης των ξένων εκθετών είναι οι: Αίγυπτος, Βουλγαρία, Γερμανία, Δανία, Ελβετία, Ινδία, Ιταλία, Κύπρος, Μ.Βρετανία, Ολλανδία, Ουγγαρία, Ουκρανία, Πορτογαλία, Ρουμανία, Ρωσία, Σερβία, Σλοβακία, Σλοβενία, Σουηδία, Συρία, Τσεχία, Ταϋλάνδη, Τουρκία, Τυνησία και Φινλανδία. Με επίσημη οργανωμένη συμμετοχή συμμετέχουν η Αίγυπτος, η Βουλγαρία, η Ινδία, η Ιταλία, η Κύπρος, η Ρωσία, η Σερβία, η Σλοβενία, η Συρία, η Τσεχία, η Τουρκία, η Τυνησία και η Ταϋλάνδη.
– Το ιδιαίτερα δυναμικό πρόγραμμα των “Hosted Buyers” και “Hosted Media”, δηλαδή των επιλεγμένων τουριστικών επαγγελματιών και τουριστικών συντακτών από το εξωτερικό, αντίστοιχα, που θα φιλοξενήσει η HELEXPO. Στη φετινή διοργάνωση η HELEXPO φιλοξενεί συγκεκριμένα 90 επιλεγμένους τουριστικούς επαγγελματίες-αγοραστές από 15 χώρες (Αυστραλία, Αυστρία, Βέλγιο, Βουλγαρία, Γερμανία, ΗΠΑ, Ινδία, Ιταλία, Καναδάς, Λεττονία, Μάλτα, Μ.Βρετανία, Ολλανδία, Ουγγαρία, και Τσεχία) και 40 εξειδικευμένους τουριστικούς συντάκτες από 20 χώρες. Κατά τις δύο πρώτες ημέρες λειτουργίας της Έκθεσης (30-31 Οκτωβρίου) θα πραγματοποιηθούν πάνω από 2.000 προκαθορισμένες συναντήσεις μεταξύ των εκθετών και των “Hosted Buyers”. Όλα τα ραντεβού κλείνονται μέσα από το νέο διαδικτυακό module του γνωστού προγράμματος expopartenariat, στο οποίο, για πρώτη φορά, και οι εκθέτες έχουν τη δυνατότητα και να ζητήσουν επαγγελματικές συναντήσεις με τους εμπορικούς επισκέπτες.
– Το “1ο Ευρωπαϊκό Συνέδριο Τουρισμού”, με θέμα “Ποιότητα στον Τουρισμό & Προοπτικές Ανάπτυξης”, που διοργανώνουν η HELEXPO και η Europress Media Group (EMG), με τη συνεργασία της Ένωσης Ευρωπαίων Δημοσιογράφων (ΕΕΔ), του περιοδικού “European Business Review” και της έκδοσης “Best of Greece”. Σημαντικοί ομιλητές όπως η αντιπρόεδρος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και μέλος της “Επιτροπής Τουρισμού και Μεταφορών” κα Ρόδη Κράτσα, ο γενικός γραμματέας του Ευρωπαϊκού Κέντρου Αγροτουρισμού, κ. Michael Burian, o υπουργός Ανάπτυξης, κ. Χρήστος Φώλιας, ο πρόεδρος του ΕΟΤ κ. Αθανάσιος Οικονόμου, ο αντιπρόεδρος της Ένωσης Ευρωπαίων Δημοσιογράφων, κ. Jozsef Horvath, εκπρόσωποι φορέων, επιχειρηματίες και δημοσιογράφοι, αναμένεται να τοποθετηθούν με αυξημένο ενδιαφέρον και να καταλήξουν σε συμπεράσματα που θα επηρεάσουν και θα διαμορφώσουν άμεσα το τοπίο της σύγχρονης τουριστικής βιομηχανίας μεσούσης της συγκυρίας της διεθνούς οικονομικής ύφεσης.
– Η ηλεκτρονική αγορά τουρισμού, που ανέπτυξε η HELEXPO στον διαδικτυακό τόπο www.afterexpomarket.gr για τους επισκέπτες και τους εκθέτες της 24ης Philoxenia είναι η μεγάλη καινοτομία της φετινής διοργάνωσης. Πρόκειται για τη νέα, υψηλής προστιθέμενης αξίας υπηρεσία που έθεσε πρόσφατα σε εφαρμογή η HELEXPO για τους επισκέπτες και τους εκθέτες των Εκθέσεων που διοργανώνει. Με τη νέα αυτή αγορά-υπηρεσία της HELEXPO παρατείνεται η διάρκεια της Έκθεσης για έναν ολόκληρο χρόνο και κεφαλαιοποιούνται οι επαφές, που πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκειά της, με τη δυνατότητα αποστολής ή παραλαβής προσφορών πώλησης ή απαιτήσεων αγοράς, σε και από κάθε ενδιαφερόμενο, αλλά και με την παροχή σημαντικών υπηρεσιών όπως αγγελίες, ανακοινώσεις νέων προϊόντων, ευκαιρίες απασχόλησης, επιχειρηματικά νέα του κλάδου κ.ο.κ.
-Τα Ελληνικά Βραβεία Τουρισμού (Βραβεία Κοινού-γνωστά ως Philoxenia Tourism Awards και Βραβεία “Μορφέας”). Βραβεύονται, εν ολίγοις, οι καλύτεροι των καλύτερων, που αναδεικνύονται είτε μέσω της ανοικτής ηλεκτρονικής ψηφοφορίας του κοινού για την ανάδειξη των αγαπημένων προορισμών, είτε κατόπιν αξιολόγησης από “μυστικούς επιθεωρητές” που επισκέφτηκαν ξενοδοχεία και για πρώτη φορά, για ακόμη μεγαλύτερη αξιοπιστία στις αξιολογήσεις των επιθεωρητών, η HELEXPO συνεργάστηκε με το διαπιστευμένο φορέα TUV Hellas χρησιμοποιώντας μόνον πιστοποιημένους επιθεωρητές, ενώ οι αναλυτικές αναφορές των επιθεωρήσεων θα δοθούν σε κάθε ξενοδοχείο για να αξιοποιήσουν τα όποια ευρήματα και να βελτιώσουν περαιτέρω τη λειτουργία τους. Τα Philoxenia Tourism Awards θα απονεμηθούν στο πλαίσιο της τελετής έναρξης των εργασιών της 24ης PHILOXENIA, που θα πραγματοποιηθεί το βράδυ της Πέμπτης 30 Οκτωβρίου, στις 8 μ.μ., με την ομιλία του Υπουργού Τουριστικής Ανάπτυξης κ. `Αρη Σπηλιωτόπουλου, ενώ τα Βραβεία “ΜΟΡΦΕΑΣ” θα απονεμηθούν το βράδυ της Παρασκευής, 31 Οκτωβρίου, παρόντος του υπουργού.

Σημαντικά σημεία αναφοράς είναι επίσης τα παρακάτω:
– Το Δείπνο Εργασίας, που παραθέτει η HELEXPO προς τιμήν των Νομαρχών και των Περιφερειαρχών την παραμονή της έκθεσης, συγκεκριμένα την Τετάρτη 29 Οκτωβρίου στις 20.00 στη HELEXPO CORONA. Θέμα της φετινής συνάντησης θα είναι η καλύτερη δυνατή αξιοποίηση των ευκαιριών που παρουσιάζει μια τουριστική έκθεση για τους αντιπροσώπους ενός προορισμού. Το δείπνο τελεί υπό την αιγίδα της ΕΝΑΕ.
– Η HELEXPO επίσης θα παραθέσει γεύμα προς τιμήν των Τουριστικών Γραφείων την Παρασκευή 31 Οκτωβρίου στις 14:00 στο Περίπτερο 6, στο οποίο θα απονεμηθούν τα βραβεία για τις καλύτερα τουριστικά έντυπα μελών του HATTA.

“Τόσο η περαιτέρω διεθνοποίηση της Philoxenia όσο και η συνεχής ενίσχυση της δυναμικής της, μέσα από στοχευμένες δράσεις και πρωτοβουλίες, μέσα από τεχνολογικές καινοτομίες και πολλαπλασιασμό των ευκαιριών για επαφές και συναλλαγές, μέσα από κίνητρα και δυναμικό marketing”, τόνισε ο κ. Θωμόπουλος, “αποτελεί πάγια επιλογή και διαρκή στόχο της HELEXPO”.

Οι θέσεις των φορέων

Ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ, κ. Νίκος Αγγελόπουλος εξήρε τη συνεισφορά της PHILOXENIA στην τουριστική ανάπτυξη της χώρας, χαρακτηρίζοντάς την ως τη μοναδική σοβαρούς εμβέλειας τουριστική Έκθεση της χώρας. Όσον αφορά τις προβλέψεις του ΣΕΤΕ για την επόμενη τουριστική σεζόν, ο Πρόεδρος του Συνδέσμου χαρακτήρισε βέβαιο ότι θα υπάρξει πτώση λόγω της διεθνούς οικονομικής συγκυρίας, αλλά τόνισε ότι σε καμία περίπτωση “δεν πρέπει να παίρνουμε αυτό που συμβαίνει σήμερα και να το ανάγουμε σε όλη την επόμενη σεζόν”. Ο κ. Αγγελόπουλος, διέψευσε, επίσης, φήμες ότι πρόκειται να μειωθούν τα κονδύλια του Υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης για την διαφήμιση-προβολή της χώρας, τονίζοντας ότι θα συμβεί ακριβώς το αντίθετο, καθώς θα συνεχιστούν οι διαφημίσεις και θα πλαισιωθούν και από πρόγραμμα κινητροδότησης-επιδότησης των Tour Operators. Από την πλευρά του ο πρόεδρος της ΠΟΞ, κ. Ανδρεάδης, τόνισε ότι η Philoxenia καθιερώνεται κάθε χρόνο και πιο πολύ ως μια σημαντική Διεθνής Έκθεση Τουρισμού και ότι η φετινή διοργάνωση δίνει την ευκαιρία για γόνιμη ανταλλαγή απόψεων για το τι πρέπει να γίνει για την αντιμετώπιση της δύσκολης –όπως είπε– χρονιάς που έρχεται για τον ελληνικό και τον διεθνή τουρισμό, λόγω της παγκόσμιας οικονομικής ύφεσης. Στο πλαίσιο αυτό, άσκησε κριτική τόσο προς τους φορείς της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, όσο και προς την πολιτεία για εφησυχασμό και λανθασμένη νοοτροπία ότι “ο τουρισμός πάει με αυτόματο πιλότο σε αυτή τη χώρα”. Ιδιαίτερη έμφαση έδωσε ο κ. Ανδρεάδης στην ανάγκη ενεργοποίησης των ΟΤΑ και της ΚΕΔΚΕ για θέματα ανακύκλωσης, όπως επίσης στην ανάγκη κατάργησης του τέλους παρεπιδημούντων και του ΕΤΑΚ για τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. Στη συνέχεια, ο Πρόεδρος της Ένωσης Τουριστικών Γραφείων Μακεδονίας-Θράκης, κ. Μαντούσης, τόνισε την ανάγκη υιοθέτησης, με τη βοήθεια της πολιτείας, νέων μορφών μάρκετινγκ, ιδιαίτερα για τις χώρες του πρώην ανατολικού μπλοκ, ενώ ο Πρόεδρος του TCVB (Thessaloniki Convention and Visitors Bureau) κ. Βασίλης Μπρόβας επεσήμανε όσον αφορά την πορεία του συνεδριακού τουρισμού της Θεσσαλονίκης για το 2008 ότι σήμερα (Οκτώβριος) οι αριθμοί βρίσκονται στην ίδια στάθμη με το 2007, που ήταν μια πολύ καλή χρονιά με αύξηση των συνεδρίων που πραγματοποιήθηκαν στη Θεσσαλονίκη κατά 25% σε σύγκριση με το 2006. Σύμφωνα με τον κ. Μπρόβα, σε ειδική έκδοση του παγκόσμιου οργανισμού ICCA η Θεσσαλονίκη καταλαμβάνει την 67η θέση ως συνεδριακός προορισμός παγκοσμίως και την 37η στην Ευρώπη. Η αναπ. διευθύντρια της Δ/νσης Τουρισμού Κεντρικής Μακεδονίας του ΕΟΤ κα Τσιάμου τόνισε από την πλευρά της τη βούληση του ΕΟΤ να βρίσκεται κοντά στους τουριστικούς φορείς και τις επιχειρήσεις με στόχο την επίλυση των προβλημάτων τους, ενώ ο Γενικός Γραμματέας της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης κ. Μουσιάδης, γνωστοποίησε ότι σήμερα (Οκτώβριος 2008) η πληρότητα των ξενοδοχείων της Θεσσαλονίκης βρίσκεται στο 48% με προοπτική διατήρησης του ποσοστού αυτού για το σύνολο του 2008, έναντι πληρότητας 47% την ίδια χρονική περίοδο πέρυσι και συνολικού ποσοστού 46,8% για όλο το 2007. Σύμφωνα με τον κ. Μουσιάδη, μεταξύ άλλων πρέπει να ενισχυθεί η προβολή της χώρας στο εξωτερικό, με βάση τη μέθοδο της δημιουργίας brandname ανά προορισμό, καθώς επίσης είναι απαραίτητη η υλοποίηση της δέσμευσης του υπουργού Τουριστικής Ανάπτυξης για την εφαρμογή πιλοτικού προγράμματος για την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκης ως προορισμών city-break.

Δώρα για το κοινό

Περαιτέρω, όσοι επισκεφθούν την 24η Philoxenia το Σαββατοκύριακο 1 και 2 Νοεμβρίου, που είναι ανοικτή στο κοινό, μπορούν να κερδίσουν κατόπιν κληρώσεων δύο πολυμηχανήματα καλλωπισμού (προσφορά της εταιρείας OVAL), ένα 8ήμερο ταξίδι στην Τυνησία (προσφορά του τουριστικού πρακτορείου Dayrise) και μια τριήμερη κρουαζιέρα στα ελληνικά νησιά. Επίσης, σε όλους τους επισκέπτες που καταβάλουν εισιτήριο για να επισκεφθούν την έκθεση θα διανέμεται δωρεάν οδηγός Διακοπών στην Ελλάδα σε dvd.

Από την πλευρά τους, οι Ολυμπιακές Αερογραμμές, o επίσημος αερομεταφορέας της HELEXPO παρέχουν:
– Έκπτωση ύψους 50% σε εισιτήρια εσωτερικού και 75% σε εισιτήρια εξωτερικού σε εμπορικούς επισκέπτες, εκθέτες, ιδιοκτήτες και δ/ντές ξενοδοχείων και επιχειρήσεων ξενοδοχειακού εξοπλισμού και ενοικίασης αυτοκινήτων που θα επισκεφθούν τη Philoxenia.
– Ενημέρωση των επιβατών τους με την τοποθέτηση του περιοδικού MY TRAVEL MARKET της HELEXPO και του ημερήσιου ενημερωτικού newsletter της Philoxenia στα αεροσκάφη τους.
– Διανομή γλυκισμάτων (σοκολατάκια Philoxenia) σε όλους τους επιβάτες των πτήσεων εσωτερικού και εξωτερικού.
– Παράλληλα, θα παρουσιάσουν τη νέα υπηρεσία ηλεκτρονικού check-in. Όσοι συμμετάσχουν στην παρουσίαση, θα λαμβάνουν μέρος σε καθημερινή κλήρωση με δώρο 2 εισιτήρια Ευρώπης

Χορηγοί της 24ης Philoxenia είναι το Υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης και ο ΕΟΤ. Χορηγοί επικοινωνίας είναι ο Alpha ΤV, η εφημερίδα “Μακεδονία” και το ένθετο “Ταξίδια” και οι Ρ/Σ Κοσμοράδιο και Plus Radio 102,6. Χoρηγός της εκδήλωσης για την απονομή των Βραβείων “Μορφέας” είναι η Groupama Φοίνιξ και χορηγός του Συνεδρίου είναι η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

Ετικέτες
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024