Κατά το έτος 2000 αν και υπήρξε μείωση των αεροπορικών ατυχημάτων τα οποία από 48 που ήταν το 1999, μειώθηκαν στα 37, ο αριθμός των νεκρών αυξήθηκε φθάνοντας τους 1.126 […]
Κατά το έτος 2000 αν και υπήρξε μείωση των αεροπορικών ατυχημάτων τα οποία από 48 που ήταν το 1999, μειώθηκαν στα 37, ο αριθμός των νεκρών<...> αυξήθηκε φθάνοντας τους 1.126 από 730 που ήταν το 1999.
Αυτή την χρονιά είχαμε το πρώτο θανατηφόρο ατύχημα της
Τέσσερα θανατηφόρα ατυχήματα έδειξαν ότι μία από τις κυριότερες αιτίες πρόκλησης αυτών των φρικτών ατυχημάτων ήταν ο αποπροσανατολισμός των πιλότων. Υποτίθεται, βέβαια ότι σε τέτοιες καταστάσεις, οι ικανότητες των πιλότων θα έπρεπε να αξιοποιούνται όσο πιο καλά γίνεται και όχι να χάνεται η ψυχραιμία τους. Δυστυχώς, σύμφωνα με το περιοδικό Flight τα περισσότερα ατυχήματα που έχουν συμβεί δημιουργούν απορίες για την εκπαίδευση των πιλότων.
Ο παρακάτω πίνακας παρουσιάζει τις εταιρίες και τους νεκρούς από τα αεροπορικά ατυχήματα:
ΕΤΑΙΡΙΑ/ΝΕΚΡΟΙ
Royal Jordanian/1
Kenya Airways/169
Alaska Airlines/88
Air Philippines/131
Alliance Air/52
Gulf Air/143
Singapore Airlines/83
Skypower Express Airlines/1
Avisto/23
Aerodomca/7
Uralex/3
Vologda Air Enterprise/9
Centrafrican Airlines/24
Avirex/3
Executive Airlines/19
Air France/109
Crossair/10
Taxi Aereo Centroamericano/4
Aero Perlas/10
Whyalla Airlines/8
Air Link/6
Wuhan Airlines/42
Aerocaribe/19
Royal Nepal Airlines/25
Sansa/10
Cape Smythe Air Service/5
Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.