Τελευταία νέα
ΑρχικήΘαλάσσιες ΜεταφορέςΑκτοπλοΐαΑύξηση πωλήσεων κατά 5,3% για την Attica Group το 9μηνο 2008
Ενοποιημένες Πωλήσεις 267,51 εκατ. ευρώ

Αύξηση πωλήσεων κατά 5,3% για την Attica Group το 9μηνο 2008

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Attica Group ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα του Ομίλου του εννεαμήνου Ιαν. – Σεπτ. 2008, τα οποία παρουσιάζουν ενοποιημένες Πωλήσεις 267,51 εκατ. ευρώ (254,01 εκατ. ευρώ το […]

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Attica Group ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα του<...> Ομίλου του εννεαμήνου Ιαν. – Σεπτ. 2008, τα οποία παρουσιάζουν ενοποιημένες Πωλήσεις 267,51 εκατ. ευρώ (254,01 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο 2007) και Ενοποιημένα Κέρδη προ Φόρων, Χρηματοδοτικών, Επενδυτικών Αποτελεσμάτων και Αποσβέσεων (EBITDA) 50,29 εκατ. ευρώ (69,64 εκατ. ευρώ). Τα ενοποιημένα αποτελέσματα της Attica Group, για την περίοδο 1η Ιανουαρίου – 30η Σεπτεμβρίου 2008, περιλαμβάνουν Έκτακτα Κέρδη 9,65 εκατ. ευρώ από τις πωλήσεις τεσσάρων πλοίων RoRo στις αρχές του 2008 και ανέρχονται σε Κέρδη μετά από Φόρους 32,05 εκατ. ευρώ και Κέρδη μετά από Φόρους και Δικαιώματα Μειοψηφίας 21,57 εκατ. ευρώ, έναντι Κερδών 61,71 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο 2007, στα οποία περιλαμβάνονται Έκτακτα Κέρδη 12,5 εκατ. ευρώ από την πώληση του Superfast X και Έκτακτα Κέρδη 27,7 εκατ. ευρώ από την πώληση της συμμετοχής της Attica Group στο μετοχικό κεφάλαιο των Μινωικών Γραμμών. Τα αποτελέσματα του Ομίλου επηρεάστηκαν σημαντικά από την πρωτοφανή αύξηση των διεθνών τιμών των καυσίμων που επιβάρυναν το κόστος εκμετάλλευσης των πλοίων κατά 32,7 εκατ. ευρώ, έναντι της αντίστοιχης περιόδου του 2007.

Οι συνολικές πωλήσεις του Ομίλου Attica προέρχονται κατά 55% από την εκμετάλλευση οκτώ πλοίων Blue Star (έξι εξ αυτών σε γραμμές της ελληνικής ακτοπλοΐας, ενός στη σύνδεση Ελλάδος – Ιταλίας και ενός στη σύνδεση Σκωτίας–Βελγίου μέχρι τα μέσα Σεπτεμβρίου), και κατά 45% από την εκμετάλλευση τεσσάρων Superfast στις γραμμές Ελλάδος–Ιταλίας.

Τα οικονομικά στοιχεία του εννεαμήνου 2008 ως και αυτά της αντίστοιχης περιόδου του 2007 απεικονίζονται με βάση τα Διεθνή Πρότυπα Χρηματοοικονομικής Πληροφόρησης και παρουσιάζουν την 30η Σεπτεμβρίου, 2008, Καθαρή θέση των Μετόχων της εταιρείας 401,11 εκατ. ευρώ (389,12 εκατ. ευρώ την 31η Δεκεμβρίου 2007), Ταμειακά Διαθέσιμα 172,09 εκατ. ευρώ (171,87 εκατ. ευρώ την 31η Δεκεμβρίου 2007) και Πάγια Στοιχεία αξίας 669,01 εκατ. ευρώ (690,45 εκατ. ευρώ την 31η Δεκεμβρίου, 2007). Από την πώληση τεσσάρων πλοίων RoRo (RoRo Marin, Nordia, Shield και Challenge) ενισχύθηκαν τα ταμειακά διαθέσιμα του Ομίλου κατά Ευρώ 24,48 εκατ.

Μεταφορικό έργο – Μερίδια αγοράς

Στις γραμμές Ελλάδος-Ιταλίας στην Αδριατική θάλασσα τα πλοία της Attica Group, Superfast V, Superfast VI,Superfast XI, Superfast XII και Blue Horizon μετέφεραν 596.621 επιβάτες (μείωση 2,58%), 111.818 φορτηγά οχήματα (αύξηση 4,83%) και 113.892 Ι.Χ. οχήματα (μείωση 5,00%) και διατήρησαν σταθερά την πρώτη θέση σε επιβάτες και φορτηγά οχήματα με μερίδιο αγοράς 33,6% στους επιβάτες, 31,3% στα φορτηγά οχήματα και 28,0% στα Ι.Χ. οχήματα επί του συνόλου των μεταφερθέντων επιβατών, φορτηγών οχημάτων και Ι.Χ. οχημάτων στις γραμμές Ελλάδος-Ιταλίας στην Αδριατική θάλασσα το εννεάμηνο του 2008. Τα μερίδια αγοράς προέρχονται από στοιχεία των ελληνικών λιμενικών αρχών.

Στις γραμμές εσωτερικού τα πλοία του Ομίλου Attica, Blue Star 2, Blue Star Paros, Blue Star Naxos, Blue Star Ithaki, Superferry II και Διαγόρας μετέφεραν 2.849.700 επιβάτες, (αύξηση 3,2%), 87.224 φορτηγά οχήματα (αύξηση 1,6%) και 362.973 Ι.Χ. οχήματα (αύξηση 3,8%) εκτελώντας συνολικά 5% λιγότερα δρομολόγια από το αντίστοιχο περυσινό εννεάμηνο. Στη σύνδεση Σκωτίας-Βελγίου στη Βόρειο θάλασσα κατά το εννεάμηνο του 2008, το μεταφορικό έργο του πλοίου Blue Star 1 ανήλθε σε 75.463 επιβάτες, 24.973 Ι.Χ. οχήματα και 14.007 φορτηγά οχήματα. Η δρομολόγηση του Blue Star 1 στη γραμμή αυτή σταμάτησε στις 14 Σεπτεμβρίου 2008 και το πλοίο μεταδρομολογήθηκε αρχικά στις γραμμές Ελλάδος-Ιταλίας και ακολούθως στη γραμμή Πειραιά-Δωδεκανήσων.

Πρόσφατες εξελίξεις

Κατόπιν Υποχρεωτικών Δημοσίων Προσφορών που ολοκληρώθησαν στις αρχές του έτους, η Marfin Investment Group (MIG) και η θυγατρική της MIG Shipping S.A., κατέχουν, σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία, 90,1% του μετοχικού κεφαλαίου της Attica Group και μαζί με την Attica Group 84,45% του μετοχικού κεφαλαίου της Blue Star Ναυτιλιακή Α.Ε. Στις 27 Φεβρουαρίου, 2008 ανεκοινώθη η απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της Attica Group για τη συγχώνευση με απορρόφηση των μειοψηφιών της Blue Star Ναυτιλιακής Α.Ε. και με νεώτερη ανακοίνωση ορίστηκε η 30η Ιουνίου, 2008 ως ημερομηνία Ισολογισμού Μετασχηματισμού.

Στις 15 Οκτωβρίου 2008, τα Διοικητικά Συμβούλια των εταιρειών Attica Group, Blue Star Ναυτιλιακή Α.Ε. και της κατά 100% θυγατρικής εταιρίας Superfast Ferries Ναυτιλιακή Α.Ε. ανακοίνωσαν την έγκριση του Σχεδίου Σύμβασης Συγχώνευσης με απορρόφηση της Blue Star Ναυτιλιακή Α.Ε. και της Superfast Ferries Ναυτιλιακή Α.Ε. από την Attica Group.

Βάσει του παραπάνω Σχεδίου οι μέτοχοι της Blue Star Ναυτιλιακή Α.Ε. – εκτός της συμμετοχής της Attica A.E. Συμμετοχών στην Blue Star Ναυτιλιακή Α.Ε. – θα ανταλλάξουν 1 μετοχή τους, ονομαστικής αξίας 1 ευρώ έκαστη, προς 0,6963 νέες μετοχές της Attica A.E. Συμμετοχών που θα εκδοθούν εκ της συγχώνευσης με απορρόφηση, νέας ονομαστικής αξίας 0,83 ευρώ έκαστη. Η ανωτέρω σχέση ανταλλαγής και εν γένει οι όροι του Σχεδίου Σύμβασης Συγχώνευσης τελούν υπό την έγκριση των Γενικών Συνελεύσεων των συγχωνευομένων εταιρειών που θα λάβουν χώρα στις 2 Δεκεμβρίου 2008, και την προϋπόθεση χορηγήσεως των κατά νόμο προβλεπόμενων αδειών ή εγκρίσεων των αρμοδίων Αρχών.

Μετά την ολοκλήρωση της συγχώνευσης με απορρόφηση, το συνολικό μετοχικό κεφάλαιο της Attica A.E. Συμμετοχών θα ανέρχεται σε Ευρώ 117.539.371 διαιρούμενο σε 141.613.700 κοινές, ονομαστικές, μετά ψήφου, άυλες μετοχές, νέας ονομαστικής αξίας 0,83 ευρώ. Από την ημερομηνία ολοκλήρωσης της συγχώνευσης, οι μετοχές που αναλογούν στους μετόχους της BlueStar Ναυτιλιακή Α.Ε. θα παρέχουν σε αυτούς το δικαίωμα συμμετοχής στα κέρδη της Attica A.E. Συμμετοχών.

Στις 5 Ιουνίου, 2008, η Attica Group ανακοίνωσε τη συμφωνία με την Grimaldi Holding S.p.A, Γένοβας, Ιταλίας για την αγορά δύο υπερσύγχρονων πλοίων τύπου Ro-Pax που ναυπηγούνται στα ναυπηγεία Apuania της Ιταλίας. Το κόστος για την αγορά των δύο πλοίων ανέρχεται σε Ευρώ 156 εκατ. και θα χρηματοδοτηθεί από Ιδια Κεφάλαια και τραπεζικό δανεισμό. Το πρώτο πλοίο παρεδόθη στις 6 Οκτωβρίου 2008 και ονομάζεται Superfast I και το δεύτερο θα παραδοθεί το καλοκαίρι/φθινόπωρο 2009. Το Superfast I δρομολογήθηκε στη σύνδεση Πάτρα-Ηγουμενίτσα-Μπάρι στις 13 Οκτωβρίου 2008.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
29/03/2024
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024