Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileΗ παρουσία του Internet ουσιώδης για την ινδική τουριστική αγορά
Όλο και περισσότεροι Ινδοί αναζητούν online ταξιδιωτικές πληροφορίες

Η παρουσία του Internet ουσιώδης για την ινδική τουριστική αγορά

Με πάνω από τους μισούς Ινδούς ταξιδιώτες να χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο για αναζήτηση πληροφοριών σχετικά με προορισμούς στο εξωτερικό, οι τουριστικοί πράκτορες και φορείς έχουν ανάγκη από μία αποτελεσματική online […]

Με πάνω από τους μισούς Ινδούς ταξιδιώτες να χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο για αναζήτηση πληροφοριών σχετικά με προορισμούς<...> στο εξωτερικό, οι τουριστικοί πράκτορες και φορείς έχουν ανάγκη από μία αποτελεσματική online παρουσία, αν θέλουν να προσελκύσουν τους νέους και αυξανόμενα εύπορους Ινδούς ταξιδιώτες, σύμφωνα με το τελευταίο India Outbound Travel Monitor, που πραγματοποιήθηκε από τη Nielsen, σε συνεργασία με τον PATA (Pacific Asia Travel Association).

Η έρευνα δείχνει ότι, ενώ τα παραδοσιακά Mέσα όπως οι εφημερίδες και τα περιοδικά παραμένουν η κύρια πηγή για την τουριστική διαφήμιση και την άντληση πληροφοριών για πολλούς, το Διαδίκτυο έχει εξελιχθεί σε δημοφιλές κανάλι διαφήμισης, καθώς προσελκύει μεγαλύτερη προσοχή μεταξύ των Ινδών τουριστών προς το εξωτερικό -ακόμα και σε μικρότερες πόλεις της Ινδίας.

“Η ευκολία της σύγκρισης των τιμών και η εύκολη πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες καθιστά το Διαδίκτυο ένα δημοφιλές, σε άμεση επικοινωνία με τους ταξιδιώτες, κανάλι”, λέει ο Vatsala Pant, αναπληρωτής διευθυντής – Client Service, της Nielsen Company στην η Ινδία. “Μια αποτελεσματική online παρουσία εξασφαλίζει την καλύτερη δυνατή ανάπτυξη των στρατηγικών μάρκετινγκ, αλλά ακόμη και μία κλασική online διαφήμιση δεν είναι αρκετή για να συλλάβει την προσοχή του όλο και περισσότερο τεχνολογικά “μορφωμένου” ινδικού κοινού.

Ο Oliver Martin, αναπληρωτής διευθυντής Στρατηγικού Κέντρου Πληροφοριών του PATA, αναφέρει: “Είναι κρίσιμης σημασίας για τους διαφημιζόμενους να δημιουργήσουν μια πρώιμη online παρουσία, με την παράλληλη ανάπτυξη ενός αποτελεσματικού μοντέλου με στόχο τους ταξιδιώτες, πριν αυτοί αρχίσουν το σχεδιασμό των ταξιδιών”.

Η έρευνα Nielsen India Outbound Travel Monitor διεξήχθη χρησιμοποιώντας συνεντεύξεις πρόσωπο με πρόσωπο με ένα πλήρως δομημένο ερωτηματολόγιο κατά την περίοδο Ιουλίου – Αυγούστου 2008, σε μία πανεθνική μελέτη 2.000 ανδρών και γυναικών καταναλωτών, ηλικίας 18 +, οι οποίοι έχουν ταξιδέψει έξω από την Ινδία κατά τους τελευταίους 12 μήνες και είχαν τουλάχιστον δύο διακτερεύσεις μακριά από το σπίτι τους. Το Monitor μελετά τη συμπεριφορά του ταξιδιώτη, τις στάσεις και τις απόψεις για το ταξίδι και παρέχει πληροφορίες για τις διαδικασίες λήψης αποφάσεων, αντλώντας πληροφορίες για τις επιλογές κρατήσεων,τη διαμονή κ.ά.

Ενώ η πλειοψηφία των πολιτών εξακολουθεί να χρησιμοποιεί τα συμβατικά κανάλια -ταξιδιωτικά γραφεία και διοργανωτές ταξιδίων- για την οργάνωση του ταξιδιού τους, οι Ινδοί τουρίστες που βγαίνουν εκτός χώρας (12%) κλείνουν όλοένα και περισσότερο τις κρατήσεις τους online. “Ο ινδικός εξερχόμενος τουρισμός αναγνωρίζεται ως μία από τις βασικές αναδυόμενες πηγές τουρισμού διεθνώς και καθώς η διείσδυση του Internet θα αυξάνεται, όπως και η υιοθέτηση του Web ως εμπορικού καναλιού, τόσο περισσότερο να ανεβαίνουν και οι online κρατήσεις,” πρόσθεσε ο Vatsala Pant.

According to Nielsen, Nepal, Singapore and Thailand are the most popular destinations for online bookings among Indian travellers. “It would seem that, for many, face to face interaction with a bricks-and-mortar travel agent is still preferred to the ease of booking over the internet. Relationships established with travel agents and the trust that has been built with an offline entity over the years win out over the fear of the unseen or unknown,” said Vatsala Pant.

Σύμφωνα με τη Nielsen, το Νεπάλ, η Σιγκαπούρη και η Ταϊλάνδη είναι οι πιο δημοφιλείς προορισμούς για online κρατήσεις μεταξύ των Ινδών τουριστών. “Φαίνεται ότι, για πολλούς, η επαφή πρόσωπο με πρόσωπο με τον ταξιδιωτικό πράκτορα είναι ακόμη προτιμότερη από την ευκολία των κρατήσεων μέσω του Διαδικτύου. Οι σχέσεις με τους ταξιδιωτικούς πράκτορες και η εμπιστοσύνη που έχει οικοδομηθεί με μια “οντότητα” που είναι offline, έχει νικήσει με την πάροδο του χρόνου το φόβο του αγνωστου”, λέει ο Vatsala Pant.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024