Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
12.050 παράπονα – καταγγελίες το 2008 στο ΚΕ.Π.ΚΑ.

ΚΕ.Π.ΚΑ.: Μείωση στα παράπονα απο τουριστικές υπηρεσίες το 2008

Θοδωρής Κουμέλης - 14 January 2009, 00:00

To 2008, το ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών δέχθηκε 12.050 καταγγελίες – παράπονα Καταναλωτών. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωσή του, οι Τουριστικές Υπηρεσίες είναι έκτες στη λίστα παραπόνων, ενώ...

To 2008, το ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών δέχθηκε 12.050 καταγγελίες – παράπονα Καταναλωτών.<...>

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωσή του, οι Τουριστικές Υπηρεσίες είναι έκτες στη λίστα παραπόνων, ενώ παρατηρείται μία μείωση 5,37% σε σχέση με το 2007, (720), σε σύγκριση με 648 το 2008.

Το σύνολο σχεδόν των καταγγελιών λύθηκε, προς όφελος των Καταναλωτών, μετά από παρέμβαση του ΚΕ.Π.ΚΑ. στους προμηθευτές. Οι Καταναλωτές – μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ. ωφελήθηκαν, με τη μεσολάβηση του ΚΕ.Π.ΚΑ., με το ποσό των 234.101,30 ευρώ. Αύξηση σε σχέση, με το 2007, 7%. Αναλυτικά από τουριστικές επιχειρήσεις ωφελήθηκαν κατά 18.911,88 ευρώ.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top