Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικές ΤάσειςΈρευνες-ΜελέτεςΚΕ.Π.ΚΑ.: Μείωση στα παράπονα απο τουριστικές υπηρεσίες το 2008
12.050 παράπονα – καταγγελίες το 2008 στο ΚΕ.Π.ΚΑ.

ΚΕ.Π.ΚΑ.: Μείωση στα παράπονα απο τουριστικές υπηρεσίες το 2008

To 2008, το ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών δέχθηκε 12.050 καταγγελίες – παράπονα Καταναλωτών. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωσή του, οι Τουριστικές Υπηρεσίες είναι έκτες στη λίστα παραπόνων, ενώ…

To 2008, το ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών δέχθηκε 12.050 καταγγελίες – παράπονα Καταναλωτών.<...> Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωσή του, οι Τουριστικές Υπηρεσίες είναι έκτες στη λίστα παραπόνων, ενώ παρατηρείται μία μείωση 5,37% σε σχέση με το 2007, (720), σε σύγκριση με 648 το 2008.

Το σύνολο σχεδόν των καταγγελιών λύθηκε, προς όφελος των Καταναλωτών, μετά από παρέμβαση του ΚΕ.Π.ΚΑ. στους προμηθευτές. Οι Καταναλωτές – μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ. ωφελήθηκαν, με τη μεσολάβηση του ΚΕ.Π.ΚΑ., με το ποσό των 234.101,30 ευρώ. Αύξηση σε σχέση, με το 2007, 7%. Αναλυτικά από τουριστικές επιχειρήσεις ωφελήθηκαν κατά 18.911,88 ευρώ.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024