Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΔιεθνείςΠροώθηση του γαλλικού τουρισμού στην Ελλάδα

Προώθηση του γαλλικού τουρισμού στην Ελλάδα

Ο γαλλικός οργανισμός προώθησης τουρισμού “Maison de la France” πραγματοποίησε πρόσφατα στην Αθήνα workshop με σκοπό την παρουσίαση της Γαλλίας ως τουριστικό προορισμό για το ελληνικό κοινό. Η συνάντηση με […]

Ο γαλλικός οργανισμός προώθησης τουρισμού “Maison de la France” πραγματοποίησε πρόσφατα στην Αθήνα workshop με σκοπό<...> την παρουσίαση της Γαλλίας ως τουριστικό προορισμό για το ελληνικό κοινό. Η συνάντηση με επαγγελματίες του ελληνικού τουρισμού που διοργανώθηκε σε συνεργασία με την οικονομική αποστολή της Πρεσβείας της Γαλλίας στην Ελλάδα, το Γαλλικό Ινστιτούτο και την Air France, εντάσσεται στα πλαίσια ενός ολοκληρωμένου προγράμματος δράσεων στην Ελληνική αγορά για το 2009.

Ο Οργανισμός Maison de la France, με έδρα το Παρίσι, δημιουργήθηκε το 1987 υπό την εποπτεία του Υπουργείου Τουρισμού και διαθέτει γραφεία σε 28 χώρες που καλύπτουν και τις 5 ηπείρους. Η στρατηγική μάρκετινγκ του οργανισμού βασίζεται σε θεματική προσέγγιση που αφορά τέσσερις ενότητες: επαγγελματικό τουρισμό, πολιτιστικό τουρισμό, τουρισμό υπαίθρου και τουρισμό πολυτελείας.
Ο οργανισμός λειτουργεί σε συνεργασία με τη γαλλική κυβέρνηση, τις περιφερειακές και τοπικές αρχές, τους επαγγελματίες και εμπειρογνώμονες του τουρισμού, καθώς και τους επαγγελματίες των κυριότερων κλάδων της γαλλικής οικονομίας.
Σημειώθηκε ότι η Γαλλία παραμένει ένας απο τους κορυφαίους προορισμούς σε όλο τον κόσμο, προορισμός που, όπως τόνισε ο κ. Michel Peyre, περιφερειακός διευθυντής του Maison de la France, προτιμούν 500.000 Έλληνες ταξιδιώτες το χρόνο. Στην πλειονότητά τους ως ζευγάρια, οι Έλληνες πραγματοποίησαν στην Γαλλία συνολικά 1.836.000 διανυκτερεύσεις το 2006, με προτίμηση στο Παρίσι, τις Αλπεις και ειδικότερα θέρετρα σκι, τη Γαλλική Ριβιέρα, καθώς και στις γαλλικές αποικίες που βρίσκονται στον Ειρηνικό, στον Ινδικό και στον Ατλαντικό Ωκεανό.
Ο Έλληνας ταξιδιώτης προτιμά την καλοκαιρινή και χριστουγεννιάτικη περίοδο για τις διακοπές του σε ξενοδοχεία τεσσάρων ή πέντε αστέρων, όπου εστιάζει στην πολιτιστική κληρονομιά της χώρας και κατά δεύτερον στην αγορά της.

Στόχοι του Maison de la France για το 2009 στην Ελληνική αγορά είναι η προώθηση του προορισμού «Γαλλία» στο ελληνικό κοινό καθώς και η αναθέρμανση της επικοινωνίας του με τους επαγγελματίες του τουρισμού.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024