Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΟι τεχνικές του αποτελεσματικού τουριστικού μάρκετινγκ θα αναλυθούν στο συνέδριο IMIC 2009
Δρας Δημήτρης Κούτουλας

Οι τεχνικές του αποτελεσματικού τουριστικού μάρκετινγκ θα αναλυθούν στο συνέδριο IMIC 2009

Ένα ειδικό αφιέρωμα στους τρόπους αποτελεσματικής προβολής των ελληνικών τουριστικών προορισμών έχει συμπεριληφθεί στο πρόγραμμα του 5ου Διεθνούς Συνεδρίου IMIC που θα πραγματοποιηθεί στην Αθήνα, στις 4 και 5 Φεβρουαρίου 2009, στον πολυχώρο «Αθηναΐς». Συγκεκριμένα, τη δεύτερη ημέρα του συνεδρίου θα διεξαχθεί σεμινάριο υπό τον τίτλο «Destination Marketing and Branding Clinic» που θα…

Ένα ειδικό αφιέρωμα στους τρόπους αποτελεσματικής προβολής των ελληνικών τουριστικών προορισμών έχει συμπεριληφθεί στο πρόγραμμα<...> του 5ου Διεθνούς Συνεδρίου IMIC που θα πραγματοποιηθεί στην Αθήνα, στις 4 και 5 Φεβρουαρίου 2009, στον πολυχώρο «Αθηναΐς». Συγκεκριμένα, τη δεύτερη ημέρα του συνεδρίου θα διεξαχθεί σεμινάριο υπό τον τίτλο «Destination Marketing and Branding Clinic» που θα συντονίσει ο ειδικός επιστήμονας του τουριστικού μάρκετινγκ Δρ. Δημήτρης Κούτουλας.

Στο πρώτο μέρος του σεμιναρίου θα αναλυθεί η περίπτωση της Μήλου. Ο Δ. Κούτουλας θα παρουσιάσει μέσα από το παράδειγμα αυτού του νησιού το πώς σχεδιάζεται ένα αποτελεσματικό πρόγραμμα μάρκετινγκ βάσει των συγκεκριμένων αναγκών και προβλημάτων που χαρακτηρίζουν τον τουρισμό της Μήλου και πώς μπορεί να δομηθεί ένα ελκυστικό destination brand. Στη σχετική συζήτηση θα μετάσχει ο Αντιδήμαρχος Μήλου και υπεύθυνος για τα θέματα του τουρισμού κ. Αβέρκιος Γαϊτανής καθώς και απόφοιτοι της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Διοίκησης.

Παρέμβαση θα γίνει επίσης από τον κ. Δημήτρη Πολλάλη, Πρόεδρο της Ένωσης Ξενοδοχείων Λακωνίας και Μέλος στο Δ.Σ. του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος. Αντικείμενο της παρέμβασής του θα είναι οι ιδιαίτερες συνθήκες που αντιμετωπίζει ο τουρισμός της Λακωνίας καθώς και οι απαιτήσεις των επιχειρήσεων της περιοχής από το μάρκετινγκ που θα πρέπει να γίνει για να τονωθεί η ζήτηση για το Νομό.

Όσοι σύνεδροι ενδιαφέρονται να αναλυθεί η περίπτωση της δικής τους περιοχής κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου, μπορούν να επικοινωνήσουν με την εταιρεία Ηλιότοπος που διοργανώνει το συνέδριο.

«Θέλουμε να προσκαλέσουμε κάθε ενδιαφερόμενο να μας στείλει συγκεκριμένα ερωτήματα ή και ολοκληρωμένα case sudies για να τα αναλύσουμε κατά τη διάρκεια του συνεδρίου», τόνισε ο Δρ. Κούτουλας παρουσιάζοντας το πρόγραμμα της εκδήλωσης. «Είναι σημαντικό να έρθουν προς συζήτηση τα υπαρκτά προβλήματα και οι περιορισμοί που αντιμετωπίζουν οι τουριστικές επιχειρήσεις αλλά και οι δημόσιοι φορείς σε διάφορες περιοχές της χώρας και να δούμε πώς μπορούν να αξιοποιήσουν προς όφελός τους τις τεχνικές του μάρκετινγκ. Σε αυτήν τη συζήτηση θέλουμε να συμμετάσχουν ενεργά τόσο τα στελέχη του ιδιωτικού τομέα όσο και οι εκπρόσωποι των δημοσίων και αυτοδιοικητικών φορέων.»

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

Ετικέτες
29/03/2024
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024