Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileH Google στην υπηρεσία του τουρισμού
Workshop για την προώθηση των επαγγελματιών του τουρισμού στο διαδίκτυο

H Google στην υπηρεσία του τουρισμού

Καίρια θέματα, που απασχολούν τους ξενοδόχους και τους επιχειρηματίες του τουρισμού τη σημερινή εποχή της παγκοσμίας οικονομικής ύφεσης θα αναδειχθούν στο workshop με θέμα “Google AdWords: Sell your rooms”, που […]

Καίρια θέματα, που απασχολούν τους ξενοδόχους και τους επιχειρηματίες του τουρισμού τη σημερινή εποχή της παγκοσμίας οικονομικής ύφεσης θα αναδειχθούν στο<...> workshop με θέμα “Google AdWords: Sell your rooms”, που διοργανώνει η xenia Εκθέσεις – Συνέδρια, σε συνεργασία με τη Google, τη μεγαλύτερη εταιρεία διαδικτυακών υπηρεσιών παγκοσμίως.

Η εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί στο ξενοδοχείο Crowne Plaza την Πέμπτη 26 Φεβρουαρίου 2009, θα εστιάσει το ενδιαφέρον και τις θεματικές της ενότητες στις ενέργειες στις οποίες μπορούν να προβούν επιτελικά στελέχη ξενοδοχειακών μονάδων και επιχειρήσεων τουριστικού real estate, προκειμένου να προωθήσουν τις εταιρείες τους μέσω διαδικτύου, στοχεύοντας στην αύξηση των πωλήσεων τους. Δε θα πρέπει άλλωστε να διαφεύγει της προσοχής ότι ο ταχέως αναπτυσσόμενος τομέας των ηλεκτρονικών κρατήσεων για λόγους είτε αναψυχής είτε επαγγελματικούς αντιπροσωπεύει ποσοστό της τάξεως του 25% στη συνολική ευρωπαϊκή τουριστική αγορά και αποτιμάται στα 59 δισ. € το 2007. Και όπως προβλέπεται σε διεθνείς έρευνες η αξία του θα “εκτοξευτεί” το 2010 στα 91 δισ.€ , διαμορφώνοντας το 35% της συνολικής ευρωπαϊκής ταξιδιωτικής αγοράς.

Κατά τη διάρκεια του workshop “Google AdWords: Sell your rooms”, οι σύνεδροι θα ενημερωθούν για τις υπηρεσίες που προσφέρει η γνωστή μηχανή αναζήτησης σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.

Πιο αναλυτικά, στελέχη της Google από την Ελλάδα και το εξωτερικό θα παρουσιάσουν την ιδανική δομή που πρέπει να έχει η διαφημιστική καμπάνια της σύγχρονης τουριστικής επιχείρησης και πως αυτή μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την προσέλκυση πελατών από διαφορετικές χώρες. Επίσης θα δοθεί έμφαση στις δυνατότητες παρακολούθησης των πωλήσεων και των αποδοτικότερων καναλιών ηλεκτρονικής διαφήμισης. Στη συνέχεια θα αναλυθούν τα οφέλη που μπορεί αποκομίσει η τουριστική επιχείρηση από τη χρήση της υπηρεσίας Google Analytics, που παρέχει ποσοτικές και ποιοτικές πληροφορίες για την επισκεψιμότητα των εταιρικών ιστοσελίδων.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024