Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΑεροπορικά ΘέματαΕΕ: “Πράσινο φως” για την Ο.A.
Ξεκινούν οι προσλήψεις από τη MIG

ΕΕ: “Πράσινο φως” για την Ο.A.

Το “πράσινο φως” για την ολοκλήρωση της διαδικασίας αποκρατικοποίησης της Ολυμπιακής έδωσε χθες (όπως αναμενόταν) η Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Την απόφαση ανακοίνωσε ο αντιπρόεδρός της και αρμόδιος για τις Μεταφορές Ιταλός Antonio Tajani…

Το “πράσινο φως” για την ολοκλήρωση της διαδικασίας αποκρατικοποίησης της Ολυμπιακής έδωσε χθες (όπως αναμενόταν) η Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Την απόφαση ανακοίνωσε<...> ο αντιπρόεδρός της και αρμόδιος για τις Μεταφορές Ιταλός Antonio Tajani.

Ο υπουργός Ανάπτυξης κ. Κωστής Χατζηδάκης, με αφορμή τις εξελίξεις στο θέμα της Ολυμπιακής δήλωσε τα εξής: “Η Κυβέρνηση δέχεται με ιδιαίτερη ικανοποίηση τη σημερινή (σ.σ. χθεσινή) απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η προσπάθεια αποκρατικοποίησης της Ολυμπιακής είχε εξελιχθεί στο πιο δύσκολο μεταπολεμικά οικονομικό πεδίο. Όμως και η σημερινή απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής δείχνει πως είναι μια προσπάθεια, η οποία στηρίχθηκε σε πολύ γερά θεμέλια.

Σε ερώτηση δημοσιογράφου για το πότε θα ολοκληρωθεί η διαδικασία της αποκρατικοποίησης, ο κ. Χατζηδάκης δήλωσε: “Εμείς ή αύριο ή μεθαύριο θα έχουμε την Διυπουργική Επιτροπή Αποκρατικοποιήσεων και βέβαια στη συνέχεια οι συμβάσεις θα σταλούν στη Βουλή προς κύρωση. Διότι η απόφαση της κυβέρνησης είναι να υπάρχει επικύρωση των συμβάσεων αυτών από τη Βουλή. Επίσης, θέλω να σημειώσω, σε σχέση με τους εργαζομένους, το εξής: για τους εργαζομένους υπάρχει απόλυτη κάλυψη, είτε με πρόωρη συνταξιοδότηση, είτε με μεταφορά σε άλλους τομείς του δημοσίου. Οι εργαζόμενοι είναι απολύτως καλυμμένοι χωρίς να θίγεται ούτε στο ελάχιστο το εισόδημα τους. Από εκεί και πέρα αντιλαμβάνομαι ότι και η νέα ιδιοκτησία θα χρησιμοποιήσει αρκετούς από τους σημερινούς εργαζόμενους της Ολυμπιακής και αυτό άλλωστε είναι φυσικό, διότι έχουν γνώση, εμπειρία, προϋπηρεσία. Πιστεύω λοιπόν ότι δεν συντρέχει κανένας λόγος ανησυχίας”.

Απαντώντας σε ερώτηση σχετικά με το γεγονός ότι το ΠΑΣΟΚ κάνει λόγο για γκρίζα σημεία στην εισήγηση των συμβούλων αποκρατικοποίησης, ο υπουργός απάντησε: “Το ΠΑΣΟΚ έχει πολλές και διαφορετικές θέσεις, δυσκολεύομαι να τις παρακολουθήσω. Αυτό που με ικανοποιεί είναι ότι και στο κόμμα αυτό και στις άλλες πολιτικές δυνάμεις, υπάρχει μια σταδιακή μετατόπιση προς τις θέσεις μας, που είναι οι θέσεις της κοινής λογικής και της Ευρώπης”.

Εν τω μεταξύ, από τη Marfin Investment Group (MIG) ανακοινώθηκε ότι από χθες δημοσιεύονται αγγελίες για προσλήψεις στην αεροπορική εταιρεία που πρόκειται να αποκτήσει ο όμιλος. Όπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση, οι θέσεις εργασίας αφορούν δεκάδες ειδικότητες που είναι απαραίτητες για τη λειτουργία της αεροπορικής εταιρείας. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ενημερωθούν για τις συγκεκριμένες προϋποθέσεις που αφορούν κάθε ειδικότητα από το διαδίκτυο, στον ιστότοπο www.marfininvestmentgroup.com. Οι αιτήσεις και τα βιογραφικά θα απευθύνονται ηλεκτρονικά στη διεύθυνση hr.newaircarrieroperations@marfingroup.gr, έως τις 24 Μαρτίου 2009.

Διαπραγματεύσεις με τη Swissport

Συνεχίζονται οι διαπραγματεύσεις της MIG με τη Swissport για το κλείσιμο εμπορικής συμφωνίας μεταξύ των δύο. Οι διαπραγματεύσεις θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί έως την Παρασκευή οπότε και λήγει η προθεσμία μιας εβδομάδας που δόθηκε στις εταιρείες από την κυβέρνηση. Σε περίπτωση που οι δύο δεν έρθουν σε συμφωνία και η Swissport δεν προχωρήσει στην εξαγορά της εταιρείας Επίγειας Εξυπηρέτησης της Ολυμπιακής, δεσμεύτηκε η MIG ότι θα προχωρήσει σε αυτή την κίνηση. Εντός της εβδομάδας αναμένεται και η επίσημη έγκριση της συμφωνίας από την Κομισιόν. Στη συνέχεια θα συνεδριάσει η διυπουργική επιτροπή αποκρατικοποιήσεων για να προχωρήσει μετά η υπογραφή της συμφωνίας, η οποία θα προβλέπει για το πτητικό κομμάτι ότι η MIG θα κατέχει σε πρώτη φάση το 49% της Πάνθεον.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της “Καθημερινής”, σύντομα αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί το επιχειρησιακό σχέδιο που εκπονεί η MIG και θα περιλαμβάνει τον αναλυτικό προγραμματισμό της όσον αφορά στη νέα εταιρεία που θα αναλάβει την εκτέλεση του έργου της Ολυμπιακής. Την ίδια στιγμή αναμένεται και η συμμετοχή εφοπλιστών στην εταιρεία με τη μορφή private placement, ενώ, όπως αναφέρει η εφημερίδα, πληροφορίες θέλουν τη MIG να επεξεργάζεται το ενδεχόμενο συνεργασίας με άλλες μεγάλες ευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρείες. Οσον αφορά στον στόλο της εταιρείας, η MIG ήδη έχει ξεκινήσει την αναζήτηση αεροσκαφών είτε μεταχειρισμένων είτε ακόμη και καινούργιων, καθώς υφίσταται διαθεσιμότητα, λόγω των ακυρώσεων παραγγελιών που έχουν κάνει πολλές εταιρείες.

Σε σχέση με το υφιστάμενο σχέδιο για τους εργαζομένους της Ολυμπιακής προβλέπεται ότι θα αποχωρήσουν 2.464 εργαζόμενοι με πλήρη σύνταξη (με την προσαύξηση κατά 50% των ενσήμων τους), ενώ άλλοι 573 θα μπορούν να κάνουν χρήση της προσαύξησης των ενσήμων κατά το δοκούν. Μετατάξεις προβλέπονται για άλλους 4.593 εργαζομένους. Οι εργαζόμενοι στην Ολυμπιακή αποδεσμεύονται τυπικά από την εταιρεία (ανάλογα με τον τρόπο που θα επιλέξουν, είτε με πρόωρη συνταξιοδότηση είτε με μετατάξεις στο Δημόσιο) από τη στιγμή που η παλαιά Ολυμπιακή τεθεί σε εκκαθάριση. Κάτι τέτοιο αναμένεται να συμβεί για την Πάνθεον στα τέλη Σεπτεμβρίου, οπότε και η MIG θα αποκτήσει το 100% της εταιρείας. Σημειώνεται ότι στην εισήγηση των συμβούλων της κυβέρνησης υπάρχει ρήτρα, η οποία προβλέπει ότι μέχρι την ολοκλήρωση της συναλλαγής (κατά τη διάρκεια δηλαδή της μεταβατικής περιόδου) υπάρχει δυνατότητα πώλησης της εταιρείας σε τρίτους εάν βρεθεί ελκυστική προσφορά, υπό την προϋπόθεση, όμως, ότι οι δύο νυν μέτοχοι θα έρθουν σε συμφωνία. Σε αυτή την περίπτωση οι δύο μέτοχοι (Δημόσιο και MIG) θα μοιραστούν αναλογικά το ποσό του υπερτιμήματος που θα κερδίσουν από τη νέα εξαγορά. Παράλληλα η MIG δεσμεύεται να μην προχωρήσει στην πώληση της εταιρείας για διάστημα ενός έτους μετά την απόκτηση του 100%.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024