Τελευταία νέα
ΑρχικήΘαλάσσιες ΜεταφορέςΑκτοπλοΐαΜε πωλήσεις 325 εκατ. ευρώ “έκλεισε” το 2008 για την Attica Συμμετοχών
Αποτελέσματα Attica Group για το 2008

Με πωλήσεις 325 εκατ. ευρώ “έκλεισε” το 2008 για την Attica Συμμετοχών

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Attica Α.Ε. Συμμετοχών ανακοινώνει τα ετήσια αποτελέσματα 2008 του Ομίλου τα οποία παρουσιάζουν ενοποιημένες Πωλήσεις 325,91 εκατ. ευρώ (316,31 εκατ. ευρώ το 2007) και Ενοποιημένα Κέρδη […]

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Attica Α.Ε. Συμμετοχών ανακοινώνει τα ετήσια αποτελέσματα 2008 του Ομίλου τα οποία παρουσιάζουν ενοποιημένες Πωλήσεις<...> 325,91 εκατ. ευρώ (316,31 εκατ. ευρώ το 2007) και Ενοποιημένα Κέρδη προ Φόρων, Χρηματοδοτικών, Επενδυτικών Αποτελεσμάτων και Αποσβέσεων (EBITDA) 47,67 εκατ. ευρώ (69,58 εκατ. ευρώ). Τα ενοποιημένα αποτελέσματα της Attica Group περιλαμβάνουν Έκτακτα Κέρδη 9,65 εκατ. ευρώ από τις πωλήσεις τεσσάρων πλοίων RoRo στις αρχές του 2008 και ανέρχονται σε Κέρδη μετά από Φόρους 22,26 εκατ. ευρώ, έναντι Κερδών μετά Φόρων και Δικαιωμάτων Μειοψηφίας 50,72 εκατ. ευρώ το 2007, στα οποία περιλαμβάνονται Έκτακτα Κέρδη 40,2 εκατ. ευρώ από την πώληση του Superfast X και της συμμετοχής της Attica Group στο μετοχικό κεφάλαιο των Μινωικών Γραμμών. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι μετά την ολοκλήρωση της συγχώνευσης δια απορροφήσεως της Blue Star Ναυτιλιακή Α.Ε. από την Attica Group στα τέλη Δεκεμβρίου 2008, δεν προκύπτουν δικαιώματα μειοψηφιών στα ετήσια αποτελέσματα του Ομίλου Attica.

Κατά το παρελθόν έτος, τα αποτελέσματα του Ομίλου επηρεάστηκαν σημαντικά από την πρωτοφανή αύξηση των διεθνών τιμών των καυσίμων που επιβάρυναν το κόστος εκμετάλλευσης των πλοίων κατά 30,6 εκατ. ευρώ, έναντι του 2007. Οι συνολικές πωλήσεις του Ομίλου Attica του έτους 2008 προέρχονται κατά 52% από τις γραμμές Ελλάδος – Ιταλίας, κατά 42% από γραμμές της ελληνικής ακτοπλοΐας και κατά 6% από τη σύνδεση Σκωτίας – Βελγίου, που λειτούργησε μέχρι τα μέσα Σεπτεμβρίου 2008.

Μεταφορικό μέσο – μερίδια αγοράς
Στις γραμμές Ελλάδος-Ιταλίας στην Αδριατική θάλασσα τα πλοία της Attica Group, Superfast V, Superfast VI, Superfast XI, Superfast XII, Blue Horizon και από τις αρχές Οκτωβρίου και το Superfast I, μετέφεραν 717.093 επιβάτες (μείωση 1,5%), 148.930 φορτηγά οχήματα (αύξηση 0,4%) και 137.310 Ι.Χ. οχήματα (μείωση 3,8%) και διατήρησαν σταθερά την πρώτη θέση σε επιβάτες και φορτηγά οχήματα με μερίδιο αγοράς 33,2% στους επιβάτες, 30,2% στα φορτηγά οχήματα και 27,2% στα Ι.Χ. οχήματα επί του συνόλου των μεταφερθέντων επιβατών, φορτηγών οχημάτων και Ι.Χ. οχημάτων στις γραμμές Ελλάδος – Ιταλίας στην Αδριατική θάλασσα το 2008. Τα μερίδια αγοράς προέρχονται από στοιχεία των Ελληνικών Λιμενικών Αρχών.

Στις γραμμές εσωτερικού ο Όμιλος Attica δραστηριοποιήθηκε στις γραμμές Πειραιά – Κυκλάδες, Ραφήνα – Κυκλάδες και Πειραιά – Δωδεκάνησα. Τα πλοία του Ομίλου Attica, Blue Star 2, Blue Star Paros, Blue Star Naxos, Blue Star Ithaki, Superferry II, Διαγόρας και από το Δεκέμβριο το Blue Star 1 μετέφεραν 3.291.317 επιβάτες, (αύξηση 3,8%), 112.476 φορτηγά οχήματα (αύξηση 3,0%) και 420.885 Ι.Χ. οχήματα (αύξηση 4,3%) εκτελώντας συνολικά 4% λιγότερα δρομολόγια από το έτος 2007.

Στη σύνδεση Σκωτίας-Βελγίου στη Βόρειο θάλασσα, το μεταφορικό έργο του πλοίου Blue Star 1 ανήλθε σε 75.463 επιβάτες, 24.973 Ι.Χ. οχήματα και 14.007 φορτηγά οχήματα. Η δρομολόγηση του Blue Star 1 στη γραμμή αυτή σταμάτησε στις 14 Σεπτεμβρίου 2008 και το πλοίο μεταδρομολογήθηκε αρχικά στις γραμμές Ελλάδος-Ιταλίας και ακολούθως στη γραμμή Πειραιά-Δωδεκανήσων.

Στις 2 Δεκεμβρίου 2008, οι Έκτακτες Γενικές Συνελεύσεις των συγχωνευομένων εταιρειών ενέκριναν τη συγχώνευση με απορρόφηση της Blue Star Ναυτιλιακή Α.Ε. και της κατά 100% θυγατρικής Superfast Ferries Ναυτιλιακή Α.Ε. από την Attica Α.Ε. Συμμετοχών. Οι 37.440.020 νέες κοινές ονομαστικές της Attica Α.Ε. Συμμετοχών που προέκυψαν από την αύξηση του μετοχικού της κεφαλαίου και εδόθησαν με ανταλλαγή των μετοχών των μειοψηφιών της Blue Star Ναυτιλιακή Α.Ε. μετοχές εισήχθησαν προς διαπραγμάτευση στο Χρηματιστήριο Αθηνών στις 2 Ιανουαρίου 2009.

Σήμερα, το μετοχικό κεφάλαιο της Attica A.E. Συμμετοχών ανέρχεται σε 117.539.371 ευρώ, διαιρούμενο σε 141.613.700 κοινές, ονομαστικές, μετά ψήφου μετοχές, ονομαστικής αξίας 0,83 ευρώ. Στις 5 Ιουνίου, 2008, η Attica Group ανακοίνωσε τη συμφωνία με τη Grimaldi Holding S.p.A, Γένοβας Ιταλίας, για την αγορά δύο υπερσύγχρονων πλοίων τύπου Ro-Pax που ναυπηγούντο στα ναυπηγεία Apuania της Ιταλίας. Το κόστος για την αγορά των δύο πλοίων ανέρχεται σε 156 εκατ. ευρώ και θα χρηματοδοτηθεί από Ιδία Κεφάλαια και τραπεζικό δανεισμό. Το πρώτο πλοίο (Superfast I) παρεδόθη στις 6 Οκτωβρίου 2008 και το δεύτερο θα παραδοθεί το καλοκαίρι / φθινόπωρο 2009. Το Superfast I δρομολογήθηκε στη σύνδεση Πάτρα – Ηγουμενίτσα – Μπάρι στις 13 Οκτωβρίου 2008.

Στις 12 Μαρτίου 2009, το επιβατηγό-οχηματαγωγό πλοίο Superfast XII ξεκίνησε καθημερινά δρομολόγια στη γραμμή Πειραιάς – Ηράκλειο Κρήτης. Το πλοίο αναχωρεί καθημερινά από τον Πειραιά προς Ηράκλειο στις 15.30 και από Ηράκλειο προς Πειραιά στις 23.45. Η διάρκεια του ταξιδιού είναι 6.30 ώρες.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

Ετικέτες
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024