Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Ελλάδα: Με ιστορία 5.000 ετών

Η νέα καμπάνια της Ελλάδας ταξιδεύει σε όλον τον κόσμο

Τατιάνα Ρόκου - 30 April 2009, 00:00

Η νέα καμπάνια του ΕΟΤ συνεχίζει να διατηρεί το μήνυμα "The True Experience", αλλά προσαρμόζεται και στα νέα δεδομένα της οικονομικής αστάθειας. Έχει έντονη ταυτότητα και χρησιμοποιεί ένα σήμα σχεδιασμένο, ώστε να αποτελεί το κοινό..

Η νέα καμπάνια του ΕΟΤ συνεχίζει να διατηρεί το μήνυμα “The True Experience”, αλλά προσαρμόζεται και στα νέα δεδομένα της οικονομικής αστάθειας. Έχει έντονη ταυτότητα και<...>

χρησιμοποιεί ένα σήμα σχεδιασμένο, ώστε να αποτελεί το κοινό στοιχείο που ενοποιεί όλη την επικοινωνία. Το σήμα φέρει το μήνυμα: “Greece. 5000 years old”, ενώ σχεδιαστικά δανείζεται μοτίβα από το ελληνικό ακροκέραμο και εφαρμόζει τη διεθνή γλώσσα του συμβολισμού για να απεικονίσει το δελφίνι, την ελιά, τον αμφορέα και το σταυρό... κύρια χαρακτηριστικά της ιστορίας και του πολιτισμού αυτού του τόπου. Έχει δημιουργηθεί έτσι ώστε να εκφράζει κλασικές αξίες με μοντέρνα αισθητική και να αποπνέει την ελληνικότητα με  φινέτσα και ποιότητα. Μαζί με το σήμα εμφανίζεται πάντα και το μήνυμα: “A Masterpiece you can Afford”. Μια δήλωση που τονίζει ότι ενώ η Ελλάδα αποτελεί ένα αριστούργημα, είναι μια χώρα προσιτή σε όλο τον κόσμο για να τη ζήσει και να την απολαύσει. Προβάλλοντας τις αξίες της χώρας ταυτόχρονα με την οικονομικότητα, η επικοινωνία πετυχαίνει την ισορροπία ποιότητας-τιμής που αποζητούν οι δυνητικοί επισκέπτες. 

Στον Τύπο, η καμπάνια παρουσιάζει ειδυλλιακές, αλλά συγχρόνως πραγματικές-καθημερινές εικόνες της Ελλάδας, που εκφράζουν τους άξονες: Ήλιος και Θάλασσα, Πολιτιστικός Τουρισμός, Θαλάσσιος Τουρισμός, Περιηγητικός Τουρισμός, Τουρισμός Υγείας και Ευεξίας, Θρησκευτικός Τουρισμός, Γαστρονομία, Συνεδριακός Τουρισμός, αλλά και Τουρισμός Πόλεων.

Αντίστοιχα, στις ταινίες παρουσιάζονται έντονες στιγμές με τρόπο μοντέρνο αλλά και απλό, ώστε να εκφράζεται η αυθεντικότητα του τόπου. Βλέποντας κανείς τις ταινίες, αντιλαμβάνεται αμέσως τα κύρια συναισθήματα που μπορεί να βιώσει ο επισκέπτης, όπως ενθουσιασμό, ρυθμό, κέφι, αλλά και χαλάρωση. 

Η μουσική, που είναι πρωτότυπη, έχει χαρακτηριστική μελωδία και χρησιμοποιεί ελληνικά όργανα, όπως το μπουζούκι αλλά και φυσικά ακούσματα, τα οποία συνδυάζει με ήχο lounge.

Υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης κ. Κώστας Μαρκόπουλος παρουσίασε σήμερα την επίσημη διεθνή τουριστική καμπάνια της Ελλάδας για την περίοδο 2009 – 2010, σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.

Στην ομιλία του κατά την παρουσίαση της νέας καμπάνιας, ο υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης κ. Κώστας Μαρκόπουλος, ανέφερε: ”Η ανάληψη των καθηκόντων μου, ύστερα από την τιμητική απόφαση για μένα του Πρωθυπουργού κ. Κώστα Καραμανλή τον περασμένο Ιανουάριο, συνέπεσε εκτός όλων των άλλων με μια εξαιρετικά κρίσιμη χρονική συγκυρία για την διαφημιστική προβολή της Χώρας στο Εξωτερικό. Οι συνεργάτες μου και εγώ έπρεπε πολύ γρήγορα να πάρουμε αποφάσεις, καθοριστικές σε μεγάλο βαθμό για την εικόνα της Χώρας για την επόμενη διετία.

Αποφασίσαμε λοιπόν ότι

Πρώτον: η Ελλάδα έπρεπε να διατηρήσει το λογότυπο που δημιουργήθηκε πέρυσι, με τους εννέα άξονες και την υπογραφή “Greece a true experience”. Παρέλαβα  από τον προκάτοχό μου κ. Aρη Σπηλιωτόπουλο μία καμπάνια που δημιουργήθηκε από την κοινοπραξία Ashley Holmes – Karamella και αποφάσισα να την επεκτείνω προκειμένου η χώρα να μη χάσει ούτε λεπτό. Πιστεύω ακράδαντα ότι για να εμπεδωθεί το λογότυπο, αλλά και το μήνυμα μίας  χώρας απαιτείται χρόνος, υπομονή και επιμονή.

Δεύτερον: Οι συνεργάτες μου και εγώ επιλέξαμε μία νέα προσέγγιση για την προβολή της εικόνας της χώρας στο εξωτερικό. Και αυτό γιατί τα δεδομένα ήταν πλέον απολύτως διαφορετικά. Η παγκόσμια οικονομική κρίση δημιούργησε φόβο και ανασφάλεια, καθυστέρησε σημαντικά τις αποφάσεις των πολιτών του κόσμου για τις διακοπές τους και ταυτοχρόνως τους έκανε πιο αυστηρούς και πιο επιλεκτικούς. 

Τρίτον: Η εικόνα της Αθήνας, και ως εκ τούτου συνειρμικά της Ελλάδας, είχε πληγεί στον τομέα της ασφάλειας με τα γνωστά γεγονότα  του Δεκεμβρίου. Έπρεπε λοιπόν να ενισχύσουμε το brand name της Αθήνας – της Ελλάδας. Να υπενθυμίσουμε στην παγκόσμια κοινότητα ότι η χώρα μας ήταν, είναι και θα είναι από τις πλέον ασφαλείς στον κόσμο. Αλλά με έναν  τρόπο- επιτρέψτε μου για τον χαρακτηρισμό- `έξυπνο`.

Τέταρτον: Από την πρώτη στιγμή σε συνεργασία με τους φορείς της τουριστικής μας βιομηχανίας καταστήσαμε  το τουριστικό μας πακέτο πιο οικονομικό με υψηλού επιπέδου υπηρεσίες και επομένως πιο ελκυστικό. Αποφασίσαμε ότι αυτό πρέπει να καταστεί σαφές στην παγκόσμια αγορά.

Πέμπτον: Η Ελλάδα ιστορικά αποτελεί έναν από τους πρώτους τουριστικούς προορισμούς παγκοσμίως. Ωστόσο τα συγκριτικά της πλεονεκτήματα δεν είναι αυτονόητα. Πολύ περισσότερο αυτή την εποχή, στο επίκεντρο της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης. Μιας συγκυρίας δηλαδή που πιθανότατα διαφοροποιεί τα κριτήρια επιλογής για το τουριστικό προϊόν. Με απλά λόγια: Βρισκόμαστε σε μία συγκυρία που αρκετοί πολίτες ενδεχομένως να επιλέξουν με βάση το `φθηνά`, λησμονώντας το `καλά`.

Αποφασίσαμε λοιπόν ότι είναι η κατάλληλη χρονική συγκυρία  για να υπενθυμίσουμε την «υπεροχή» μας. Τα πλεονεκτήματά μας.
Ναι, έχουμε μια μοναδική ιστορία και πολιτισμό. Είμαστε μια Χώρα που εξελίσσεται δυναμικά ανά τους αιώνες.
Ναι, έχουμε ένα μοναδικό φυσικό περιβάλλον.
Ναι, έχουμε έναν μοναδικό ήλιο και θάλασσα.
Ναι, έχουμε μια μοναδική κουζίνα μεσογειακή.
Ναι, έχουμε έναν μοναδικό τρόπο διασκέδασης, μέρα και νύχτα.
Ναι, είμαστε παράλληλα μια σύγχρονη Χώρα, μέλος της Ευρωζώνης, με υπηρεσίες υψηλής ποιότητας.
Ναι, είμαστε η μικρότερη Χώρα στη γη που μόλις πριν 5 χρόνια διοργάνωσε στην εντέλεια Ολυμπιακούς Αγώνες.
Και τέλος, ναι, είμαστε η μόνη Χώρα που στο λεξιλόγιό της, αλλά και στην συμπεριφορά της έχει την έννοια φιλοξενία.

Έκτον: Η Ελλάδα δε φοβάται να παρουσιάσει τον εαυτό της. Η Ελλάδα δε φοβάται να καταδείξει την υπεροχή της. Με σεβασμό έναντι των υπολοίπων λαών και χωρίς υπεροψία, αποφασίσαμε ότι θα δείξουμε τη σημερινή Ελλάδα, η οποία όμως δε γεννήθηκε χθες. Έχει ιστορία και δεν τη χαρίζει ούτε την ξεχνά. Έχει ποιότητα, έχει δύναμη, και δεν την κρύβει. Έχει μοναδικότητα και δεν την διαπραγματεύεται. 

Έβδομον: Αποφασίσαμε λοιπόν ότι  η νέα καμπάνια έπρεπε να είναι δομημένη έτσι ώστε από το πρώτο δευτερόλεπτο, από την πρώτη στιγμή, από την πρώτη ματιά, από τον πρώτο ήχο ο πολίτης του κόσμου να αντιλαμβάνεται ότι βλέπει και ακούει  Ελλάδα. Ρισκάρουμε μία καμπάνια επιθετική, αναγνωρίσιμη αλλά πιστεύουμε ποιοτική, με ειδικό βάρος και αυτογνωσία. Ρισκάρεις όμως όταν δρας, κι εμείς δεν εφησυχάζουμε. Σε αυτήν την προσπάθεια αποφασίσαμε την εξαρχής παραγωγή του δημιουργικού της καμπάνιας από κοινού με την κοινοπραξία Ashley Holmes – Karamella, την οποία και θέλω να ευχαριστήσω ιδιαιτέρως. Πιστεύω ότι δημιουργήσαμε μία καμπάνια που σφραγίζει την επικοινωνία, η οποία με τη σειρά της δημιουργεί μία νέα ταυτότητα της Ελλάδας.

Κλείνοντας θέλω να προσθέσω ότι η νέα παγκόσμια καμπάνια της Ελλάδος θα υλοποιηθεί σε όλα τα επίπεδα: τηλεόραση, ραδιόφωνο, outdoor, έντυπες καταχωρήσεις, διαδίκτυο. Ειδικά για το διαδίκτυο είμαι στην ευχάριστη θέση να σας ενημερώσω ότι σύντομα επίκεινται ανακοινώσεις για νέες δράσεις της χώρας, μέσω εξελιγμένων τεχνολογικά τρόπων.

Οι συνεργάτες μου και εγώ καταβάλαμε μια προσπάθεια, η οποία θα κριθεί τα επόμενα δύο χρόνια, τουλάχιστον. Μια προσπάθεια για την Ελλάδα. Είμαι σίγουρος ότι θα πετύχουμε, γιατί πάνω από όλα πιστεύω, πιστεύουμε ότι ΘΑ ΠΕΤΥΧΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ”.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top