Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Με τη δράση "Kerasma" ενισχύεται ο τουριστικός κλάδος μέσω της γαστρονομίας

Ενίσχυση του γαστρονομικού τουρισμού στην Ελλάδα

Τατιάνα Ρόκου - 29 Μάιος 2009, 00:00

Περισσότερες από 180 δράσεις αναμένεται να πραγματοποιήσει φέτος ο Ελληνικός Οργανισμός Εξωτερικού Εμπορίου (ΟΠΕ), στο πλαίσιο της προώθησης των<...>

ελληνικών προϊόντων στο εξωτερικό. Τα παραπάνω δήλωσε μιλώντας στην εκπομπή “Business & Travel” ο πρόεδρος του Οργανισμού, κ. Παναγιώτης Παπασταύρου, προσθέτοντας ότι με τη δράση “Kerasma” ενισχύεται ο τουριστικός κλάδος μέσω της γαστρονομίας. Ο κ. Παπασταύρου απηύθυνε έκλυση στις ελληνικές επιχειρήσεις να έρθουν στον ΟΠΕ προκειμένου να ζητήσουν συνεργασία και να βελτιστοποιήσουν τα προϊόντα τους. Ο πρόεδρος του Ελληνικού Οργανισμού Εξωτερικού Εμπορίου σημείωσε ότι αγορές στόχοι που ενισχύει τη δράση του ο Οργανισμός είναι η Ρωσία, η Κίνα και οι Ηνωμένες Πολιτείες.

Ο κ. Αλέξης Μητρόπουλος, διευθύνων σύμβουλος της 2GREECE4SAILING, στο πλαίσιο της ίδιας εκπομπής, αναφέρθηκε στη ζοφερή εικόνα που παρουσιάζει ο κλάδος του θαλάσσιου τουρισμού τη φετινή σεζόν.

Ελπίζει όπως τονίζει στις κρατήσεις της τελευταίας στιγμής αφού οι εκπτώσεις που δίδονται προσεγγίζουν ακόμη και το 20%. Ο κ. Μητρόπουλος αναφέρθηκε στο πρόβλημα των υποδομών όπου η πολιτεία αντιμετωπίζει τον κλάδο με ερασιτεχνικό τρόπο, προσθέτοντας ότι οι μαρίνες της Αττικής δεν καλύπτουν την ζήτηση. Καταλήγοντας επισήμανε ότι η Ελλάδα δέχεται έντονο ανταγωνισμό από Κροατία και Τουρκία δίχως να εκμεταλλεύεται την “ελληνική Πολυνησία”.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top