Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileΜε σημαντικές συμφωνίες “έκλεισε” το 2008 για την Amadeus
Σημαντικές "συμμαχίες" σε όλες τις δραστηριότητες της εταιρείας

Με σημαντικές συμφωνίες “έκλεισε” το 2008 για την Amadeus

Ταξιδιωτικά γραφεία Το 2008 για την Amadeus ξεκίνησε με μια μακροπρόθεσμη, πανευρωπαϊκή συμφωνία με το European Travel Interactive (eTRAVELi), το μεγαλύτερο ταξιδιωτικό γραφείο της Σκανδιναβίας και μητρική εταιρεία των Seat24 […]

Ταξιδιωτικά γραφεία
Το 2008 για την Amadeus ξεκίνησε με μια μακροπρόθεσμη, πανευρωπαϊκή συμφωνία με<...> το European Travel Interactive (eTRAVELi), το μεγαλύτερο ταξιδιωτικό γραφείο της Σκανδιναβίας και μητρική εταιρεία των Seat24 και SRG Online. Η Amadeus παρέχει στο eTRAVELi σημαντικό ταξιδιωτικό περιεχόμενο και τεχνολογία αναζήτησης ναύλων.

Το Σεπτέμβριο του 2008, η Amadeus ανακοίνωσε μια συμφωνία παροχής στο L’AlianXa Travel Network, το μεγαλύτερο ταξιδιωτικό γραφείο της Λατινικής Αμερικής, με τεχνολογία mid-office για την υποστήριξη των 90 υποκαταστημάτων της εταιρείας, σε 270 σημεία πώλησης σε 99 πόλεις και 18 χώρες στην ευρύτερη περιοχή.

Στην Ασία, η Amadeus υπέγραψε νέες συμφωνίες με τα Wipro Travel Services και Kalifa Travels (και τα δύο με έδρα στην Ινδία), Holiday Travel & Tours με έδρα την Σιγκαπούρη και Nan Hwa Travel και First Metro Travel, με έδρα το Χονγκ Κονγκ.

Στη Β. Αμερική, η Amadeus υπέγραψε συμφωνίες με τα HTH Worldwide και Starcite, που θα δώσουν στα ταξιδιωτικά γραφεία των ΗΠΑ και του Καναδά τη δυνατότητα να παρέχουν στους πελάτες τους πληροφορίες παγκόσμιας ασφάλειας σχετικά με τους προορισμούς που σκοπεύουν να ταξιδέψουν, να προσφέρουν ενοποιημένες online υπηρεσίες ταξιδιών και να καλύψουν ανάγκες υπηρεσιών διαχείρισης για επιχειρήσεις.

Στην Ευρώπη, το 2008 ήταν μια πολύ δυνατή χρονιά για την εταιρεία, καθώς στη Βρετανία οι ευκαιρίες για ανάπτυξη συνεχίζουν ακόμη και σήμερα να είναι σημαντικές. Μέχρι τον Σεπτέμβριο, η εταιρεία είχε ανακοινώσει 35 νέες συνεργασίες και αργότερα στο έτος ανακοίνωσε την ανανέωση της τεχνολογικής συνεργασίας με το Ian Allen Travel. Επίσης το 2008, η Amadeus παρουσίασε το Amadeus e-Support Centre, ένα online κέντρο υποστήριξης για τα ταξιδιωτικά γραφεία το οποίο δίνει την ευκαιρία εύρεσης πληροφοριών, επίλυσης προβλημάτων και παρουσίαση περιπτώσεων στο Amadeus Help Desk. Το σύστημα χρησιμοποιείται αυτή την στιγμή σε Γαλλία, Αυστραλία, Μαλαισία, Φιλιππίνες και Χονγκ Κονγκ.

Για τα ταξίδια αναψυχής, η Amadeus δημιούργησε το TravelTainment και το Τμήμα Ταξιδιών Αναψυχής, μια νέα μονάδα που παρέχει τα εργαλεία για παγκόσμια διανομή ταξιδιωτικού περιεχομένου. Η νέα μονάδα συνδυάζει τρεις διαφορετικές τεχνολογικές ενότητες: τις TravelTainment, Amadeus Tours, και τη διαχείριση προϊόντος και ανάπτυξης για το TOMA, μια λύση διανομής ταξιδιωτικών πακέτων.

Τμήμα Τεχνολογίας Αεροπορικών εταιρειών
Το 2008, το τελικό μέρος της λύσης Amadeus Altea Management Solution (CMS) ολοκληρώθηκε με τη μετάβαση της Qantas στο νέο σύστημα check-in και επιβίβασης, Altea Departure Control – Customer. Η Qantas είναι η πρώτη αεροπορική εταιρεία που υιοθετεί την ολοκληρωμένη έκδοση της πλατφόρμας Altea. Επίσης, το 2008, τέσσερις κορυφαίες αεροπορικές εταιρείες μετακινήθηκαν στη πλατφόρμα διαχείρισης inventory Common IT Platform (CITP). Η Lufthansa ήταν η πρώτη που πραγματοποίησε την μετακίνηση και ακολούθησαν οι Austrian Airlines, Adria Airways και Croatia Airlines.

Συνολικά, η Amadeus πραγματοποίησε μετάβαση 13 αεροπορικών εταιρειών στο σύστημα Altea CMS το 2008, ενώ υπέγραψε συμβόλαια με ακόμη 14 νέες εταιρείες. Η Singapore Airlines επέλεξε το Amadeus Altea CMS για να αντικαταστήσει το υπάρχον σύστημα διαχείρισης επιβατών, ενώ η TAP Portugal, μέλος του δικτύου Star Alliance επέλεξε την πλατφόρμα CITP για να αντικαταστήσει τα συστήματα κρατήσεων, inventory, έκδοσης εισιτηρίων και check-in. Η Amadeus επέκτεινε επίσης και τη συνεργασία της με τη British Airways για ακόμη δέκα χρόνια, μέχρι το 2017. Μέχρι στιγμής, για τη συγκεκριμένη πλατφόρμα έχουν υπογράψει συμφωνίες οι SAS Group, Royal Air Maroc, Tunisair και Air Austral.

Όσον αφορά το e-commerce, η τεχνολογία online κρατήσεων της Amadeus απέφερε περίπου 9,1 δισ. για τις αεροπορικές εταιρείες την περασμένη χρονιά, καθώς οι κρατήσεις που πραγματοποιήθηκαν μέσω της τεχνολογίας e-commerce της Amadeus αυξήθηκαν κατά 31%. Η τεχνολογία της Amadeus υποστηρίζει περισσότερους από 6 εκατ. μοναδικούς επισκέπτες στις ιστοσελίδες των αεροπορικών εταιρειών καθημερινά και το 2008 προσέφερε περισσότερα από 2,85 δισ., με ποσοστό αξιοπιστίας που φτάνει το 99,9%. Μεταξύ των νέων συμφωνιών έρχονται να προστεθούν αυτές με τις Air China, El Al, Hainan Airways, US Airways και V-Australia. Συνολικά, οι μισές από τις 50 κορυφαίες αεροπορικές εταιρείες παγκοσμίως έχουν επιλέξει τις λύσεις e-commerce της Amadeus.

Διανομή αεροπορικών εταιρειών
Στις αρχές του 2008, η Amadeus παρουσίασε το Amadeus Airline Retailing Platfom, ένα πρόγραμμα το οποίο θα άλλαζε τα συστήματα παγκόσμιας διανομής της εταιρείας, έτσι ώστε να επιτρέψει στις αεροπορικές εταιρείες να δρουν σαν λιανοπωλητές μέσω του καναλιού των ταξιδιωτικών γραφείων. Η πλατφόρμα, η οποία ετοιμαζόταν για περισσότερα από δύο χρόνια, χαρακτηρίζεται από ενοποιημένες εμπορικές και οικονομικές λειτουργίες και βελτιωμένο περιβάλλον διαχείρισης. Τον Ιούλιο, η Amadeus εφάρμοσε εμπορικά συστήματα για την Finnair, που βελτίωσαν την επικοινωνία των προϊόντων και των προσφορών της εταιρείας με ιδιαίτερα παραστατικό τρόπο στα ταξιδιωτικά γραφεία. Το Νοέμβριο, η Amadeus παρουσίασε την λύση Automated Ticketing Limits για την Air France, η οποία μέσα από την συχνή ενημέρωση των πρακτόρων για τα περιθώρια χρόνου κράτησης εισιτηρίων αυξάνει την λειτουργική αποδοτικότητα, βελτιώνει την εξυπηρέτηση των πελατών και αυξάνει τα έσοδα για την εταιρεία.

Τον Ιούνιο του 2008 η Amadeus ανακοίνωσε μια μεγάλη συνεργασία με τις Air Algerie, Afriqiyah Airways, EgyptAir, Etihad Airways, Kuwait Airways, Libyan Airlines, Qatar Airways, Saudi Arabian Airlines, Sudan Airways, Syrian Arab Airlines, Tunisair και Yemen Airways, στα πλαίσια της συμφωνίας με τον Αραβικό Οργανισμό Αεροπορικών Εταιρειών (AACO), για αποκλειστική παροχή υπηρεσιών διανομής. Ένα μήνα αργότερα η Amadeus προσέθεσε στη συμφωνία και την Royal Air Maroc.

Το 2008, η Amadeus παρουσίασε ένα τριετές πρόγραμμα παροχής πλήρους περιεχομένου στην Ευρώπη, το οποίο υπέγραψαν 44 εταιρείες, ενώ οι εταιρείες που έχουν υπογράψει απλή συμφωνία περιεχομένου μέχρι τώρα έχουν φτάσει τις 133. Επίσης, πέρυσι το transavia.com υιοθέτησε την λύση Amadeus Ticketless Access, αυξάνοντας τον συνολικό αριθμό των αεροπορικών εταιρειών χαμηλού κόστους που διαθέτουν τα εισιτήρια τους μέσω των συστημάτων της Amadeus σε 56.

Ξενοδοχεία
Το 2008 ο αριθμός των ξενοδοχείων που προσφέρουν τις υπηρεσίες τους μέσω των ταξιδιωτικών γραφείων αυξήθηκε στα 80.000. Περισσότερα από 50.000 από αυτά τα ξενοδοχεία, ποσοστό που αντιστοιχεί σε πάνω από 75% των κρατήσεων, διαθέτουν το περιεχόμενό τους μέσω της λύσης Best Available Rate της Amadeus.

Συνολικά, οι κρατήσεις ξενοδοχείων που πραγματοποιήθηκαν μέσω των συστημάτων GDS της Amadeus αυξήθηκαν κατά 4,4% σε σχέση με το 2007, αποφέροντας έσοδα που έφτασαν τα 2,2 δισ. ευρώ. Επιπλέον, 60 εταιρείες παροχής ξενοδοχειακών υπηρεσιών υπέγραψαν την λύση Worldwide Commission Manager, λύση διαχείρισης προμηθειών της Amadeus, η οποία παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην Γαλλία το 2008.

Το 2008, η Amadeus συνέχισε να χρησιμοποιεί την τεχνολογία direct connect Open Travel Alliance XML για τους συνεργάτες της. Η συγκεκριμένη τεχνολογία αποτελεί μια κοινή γλώσσα για την ταξιδιωτική ορολογία και μηχανισμό για την προώθηση της ανταλλαγής πληροφοριών στα επιμέρους τμήματα της ταξιδιωτικής βιομηχανίας. Με το Direct Connect δίνεται η ευκαιρία στα ξενοδοχεία να προσθέτουν περιεχόμενο, νέα χαρακτηριστικά και βελτιώσεις, καθώς επίσης και να αναπτύσσουν γρηγορότερα νέες προσφορές και μέχρι στιγμής οι Accor, Carlson και Derbysoft έχουν υιοθετήσει τη συγκεκριμένη τεχνολογία.

Η Amadeus ολοκλήρωσε τη μεγαλύτερη εφαρμογή της λύσης Revenue Management με την τοποθέτηση του συστήματος σε 556 ξενοδοχεία της εταιρείας Premier Inn. Η μεγαλύτερη αλυσίδα ξενοδοχείων της Βρετανίας αύξησε τον αριθμό των ξενοδοχείων που χρησιμοποιούν το σύστημα σχεδόν κατά 50%. Ακόμη, η εταιρεία εισήχθη επίσης και στην Ινδική αγορά με την ενοποίηση του συστήματος Property Management για την Golden Tulip Jaipur και στη συμφωνία αναμένεται να προστεθούν ακόμη 20 ξενοδοχεία του ίδιου Ομίλου. Η λύση PMS της Amadeus έχει ήδη εφαρμοστεί σε περισσότερα από 6.700 ξενοδοχεία παγκοσμίως.

Ταξιδιωτικές υπηρεσίες
Τον Ιούνιο του 2008, η Amadeus εξαγόρασε την εταιρεία Onerail, κίνηση που αποτέλεσε σταθμό στην διαφοροποίηση της σειράς τεχνολογικών προϊόντων της εταιρείας για τους πελάτες της ταξιδιωτικής βιομηχανίας. Η απόκτηση της συγκεκριμένης εταιρείας θα επιτρέψει στην Amadeus να προσφέρει μοναδική, επόμενης γενιάς τεχνολογία και λύσεις διανομής που θα βοηθήσουν τις εταιρείες παροχής σιδηροδρομικού περιεχομένου να λειτουργούν με την απαραίτητη ευελιξία που θα τις καταστήσει ανταγωνιστικές στον 21ο αιώνα.

Η Amadeus ενοποίησε επίσης τα συστήματα προγραμματισμού και ναύλων στο περιβάλλον θέασης των ταξιδιωτικών γραφείων της Heathrow Express και της Arlanda Express. Η ενοποίηση επέκτεινε το φάσμα των ταχέων σιδηροδρομικών και αεροπορικών υπηρεσιών και επιτρέπει στα ταξιδιωτικά γραφεία να προσφέρουν πραγματικά απρόσκοπτη ταξιδιωτική εμπειρία στους πελάτες τους.

Η Amadeus έγινε η πρώτη εταιρεία που εφάρμοσε πιο οικολογικά και πιο αποδοτικά e-voucher για το 100% των συνεργαζόμενων ταξιδιωτικών γραφείων για ενοικιάσεις αυτοκινήτων, αποσύροντας πλήρως τα χάρτινα voucher. Η λύση Amadeus Cars προσφέρει περιεχόμενο 24 εταιρειών ενοικίασης αυτοκινήτων παγκοσμίως σε 36.000 τοποθεσίες σε περισσότερους από 250 προορισμούς.

Η Amadeus συνεχίζει να προσφέρει ταξιδιωτικό περιεχόμενο από τη μεγαλύτερη γκάμα εταιρειών κρουαζιέρων από οποιαδήποτε άλλη εταιρεία, ενώ μέσω της λύσης Amadeus Cruise οι κρατήσεις αυξήθηκαν κατά 19,6% το 2008 σε σχέση με το 2007.

Επιχειρήσεις
Το Amadeus e-Travel Management, η λύση διαχείρισης online ταξιδιωτικού περιεχομένου για business travelers, συνεχίζει να επεκτείνεται δυνατά. Τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 44% παγκοσμίως και οι κρατήσεις που πραγματοποιήθηκαν μέσω συνεργατών TMC αυξήθηκαν κατά 60%. Τον Οκτώβριο η Amadeus προσέθεσε και την FCm Travel Solutions στην εκτεταμένη λίστα των παρόχων του Amadeus e-Travel Management σε όλο τον κόσμο.

Η Amadeus παρουσίασε μια σειρά αναβαθμίσεων στην παραπάνω λύση κατά την διάρκεια του έτους, περιλαμβάνοντας νέο περιεχόμενο αεροπορικών εταιρειών, χαρακτηριστικά που επιτρέπουν την ανταλλαγή αχρησιμοποίητων εισιτηρίων και λειτουργίες που θα καταστήσουν ευκολότερο τα ταξίδι για άτομα με ειδικές ανάγκες.

Ακόμη, η εταιρεία ανακοίνωσε την συνεργασία της με τη SAS AG, την κορυφαία πάροχο επαγγελματικού λογισμικού παγκοσμίως, για την επίτευξη καλύτερης διαχείρισης ταξιδιωτικού περιεχομένου και εξόδων για επιχειρήσεις.

Δραστηριότητες ομίλου
Θέλοντας να ανταποκριθεί στην αδιάκοπη πρωτοβουλία που λαμβάνει να φέρει την τεχνογνωσία ανάπτυξης και την διαδικασία λήψης αποφάσεων πιο κοντά στους πελάτες της, η Amadeus ξεκίνησε τη λειτουργία επιχειρηματικών κέντρων σε Σικάγο και Ντουμπάι. Στην αρχή του έτους, η Amadeus προχώρησε στην πώληση μεριδίου 50% στη Rumbo ενός online ταξιδιωτικού γραφείου που δραστηριοποιείται σε Ισπανία, Πορτογαλία και Λατ. Αμερική.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

Ετικέτες
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024