Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Μέσω της λύσης Altea Departure Control της Amadeus

Η Finnair ολοκληρώνει την μετάβαση σε σύστημα διαχείρισης αναχωρήσεων νέας γενιάς

Τατιάνα Ρόκου - 16 Ιούνιος 2009, 00:00

Η Finnair πραγματοποίησε με επιτυχία τη μετάβαση όλων των διαδικασιών ελέγχου αναχωρήσεων στην, νέας γενιάς, πλατφόρμα Amadeus Altea. Η Finnair είναι<...>

επίσης και η πρώτη αεροπορική εταιρεία που θα ενσωματώσει την νέα λύση Altea Self Service Check-in, που δίνει τη δυνατότητα επέκτασης της επιλογής των καναλιών check-in για τους πελάτες της αεροπορικής εταιρείας, τα οποία πλέον εκτείνονται από το internet, στα κινητά τηλέφωνα, τα SMS και τα MMS, καθώς επίσης και στα σημεία check-in στα αεροδρόμια.

Η τελευταία φάση της μετάβασης στο νέο σύστημα περιλάμβανε την ενοποίηση των συστημάτων check-in των επιβατών της Finnair σε 63 αεροδρόμια παγκοσμίως. Η διαδικασία πραγματοποιήθηκε με ελάχιστες διακοπές στις λειτουργίες της εταιρείας και ολοκληρώθηκε στις 28 Απριλίου.

“Η μετάβαση στο νέο σύστημα ελέγχου αναχωρήσεων είναι το τελευταίο βήμα ενός στρατηγικού σχεδίου που θα ενδυναμώσει τις επιχειρηματικές μας λειτουργίες. Οι δραστηριότητές μας σε Ασία και Ευρώπη απαιτούν συστήματα που προσαρμόζονται στις απαιτήσεις της νέας αγοράς εύκολα και γρήγορα”, δήλωσε ο Tom Kallstrom, αντιπρόεδρος του Τμήματος ανάπτυξης e-business της Finnair.

Η λύση Altea προσφέρει μια σειρά πλεονεκτημάτων στην Finnair. “Για πρώτη φορά, τα συστήματα εξυπηρέτησης επιβατών που χρησιμοποιούμε είναι πλήρως ενοποιημένα, από το τμήμα πωλήσεων, τόσο online, όσο και offline, μέχρι το τμήμα ελέγχου αναχωρήσεων. H εταιρεία μπορεί πλέον να προχωρήσει από τον σχεδιασμό στην υλοποίηση των σχεδίων της. Με αυτό τον τρόπο θα μπορέσουμε να επικεντρωθούμε στο συντονισμό των διεργασιών μας και να είμαστε σε θέση να αντιδρούμε ταχύτερα, όπως επίσης και να καλύπτουμε πιο αποτελεσματικά τις ανάγκες των νέων πελατών”, συνεχίζει ο Tom Kallstrom. “Η Finnair είναι η τρίτη αεροπορική εταιρία που υιοθετεί το Altea Departure Control” σχολιάζει η Julia Sattel, αντιπρόεδρος του Τμήματος Airline IT της Amadeus. “Η τελευταία έκδοση της λύσης διαχείρισης πελατών νέας γενιάς αποδεικνύει την ευημερία της εταιρείας, ενώ ταυτόχρονα συμβάλλει στην επέκταση των τεχνικών μας δυνατοτήτων στον τομέα των αεροπορικών εταιρειών”.

Τα πολλαπλά κανάλια self-service check-in, το inter-airline check-in και η υποστήριξη πελατών first-line, όπως επίσης και η υποδομή για την επικοινωνία που εκμεταλλεύεται την τεχνολογία δικτύου για να συνδέσει τις εγκαταστάσεις της αεροπορικής εταιρείας στα εκάστοτε αεροδρόμια με τη βάσης δεδομένων της Amadeus, αποτελούν όλα νέες υπηρεσίες, τι οποίες η Amadeus έχει ετοιμάσει ειδικά για τη Finnair.

Μέχρι σήμερα, 50 αεροπορικές εταιρίες έχουν επιλέξει την πλήρη έκδοση της λύσης Altea CMS,ενώ περίπου άλλες 100 χρησιμοποιούν τουλάχιστον ένα μέρος της. Ανάμεσα σε αυτές υπάρχουν έξι εταιρείες από τις εννέα που είναι συνεργάτες της Finnair και μέλη της συμμαχίας oneworld.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top