Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Ημερίδα “Tourism and New Media” στο Bournemouth University

Βίκυ Καραντζαβέλου - 24 August 2009, 00:00

Οι επαγγελματίες του τουρισμού θα έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τα νέα μέσα και τις νέες τάσεις του τουρισμού<...>

, σε ημερίδα που διοργανώνουν από κοινού το Tourism Society και το The Travel & Tourism Diploma στο Πανεπιστήμιο του Bournemouth στη Μεγάλη Βρετανία στις 24 Σεπτεμβρίου.

Στην ημερίδα με θέμα “Tourism and New Media” θα συζητηθούν οι νέες τάσεις στο χώρο του ηλεκτρονικού τουρισμού, θα αναλυθεί ο τρόπος με τον οποίο η τουριστική βιομηχανία μπορεί να αξιοποιήσει ΅τα εικονικά μέσαΆ, και πως η τεχνολογία μπορεί να βοηθήσει στην καλύτερη προβολή των τουριστικών επιχειρήσεων.

Επίσης, θα συζητηθεί πως οι τουριστικοί αλλά και οι συναφείς οργανισμοί μπορούν να βρουν νέους πελάτες, και να βελτιώσουν την ΅εικόναΆ τους στο τρέχον οικονομικό περιβάλλον. Στην ημερίδα αυτή, που είναι η πρώτη από μια σειρά παρόμοιων ημερίδων που θα γίνουν σε όλη τη χώρα, προεδρεύει ο καθηγητής του Πανεπιστημίου του Bournemouth κ. Δημήτριος Μπούχαλης, διεθνούς φήμης εξειδικευμένος καθηγητής πάνω στον ηλεκτρονικό τουρισμό, που έχει κάνει εκτενείς έρευνες για την επίδραση της πληροφορικής και των τεχνολογιών της επικοινωνίας στην τουριστική βιομηχανία.

Παρουσιάσεις θα γίνουν κατά τη διάρκεια της ημερίδας από εξειδικευμένους του χώρου όπως ο κ. Andrew Pozniak, από το Travel GoogleΆs Industry, ο κ. James Poulter υπεύθυνος της ψηφιακής στρατηγικής της Ogilvy PR, και ο κ. Dawn Sims που είναι ITC Project Manager στην Carter Communication.

Ο καθηγητής Μπούχαλης, αναπληρωτής διευθυντής του International Centre for Tourism & Hospitality Research του Πανεπιστημίου του Bournemouth δήλωσε ότι «στην εποχή μας, όπου όλο και περισσότεροι προορισμοί και τουριστικές επιχειρήσεις προσπαθούν να προσελκύσουν τους ταξιδιώτες, τα νέα μέσα παίζουν ένα πολύ σπουδαίο ρόλο στην τουριστική βιομηχανία. Αυτή η ημερίδα θα αναλύσει πως αυτά τα νέα μέσα θα κάνουν ικανό τον τουρισμό και τον κλάδο της φιλοξενίας, όπως επίσης και τις επιχειρήσεις αλλά και τους προορισμούς να δεσμευτούν σε ένα διάλογο με τους πελάτες τους και έτσι να ενδυναμώσουν την ανταγωνιστικότητα τους.»

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top