Τελευταία νέα
ΑρχικήΕναλλακτικός ΤουρισμόςΑθλησηςΓεμάτα ξενοδοχεία και ανεκτίμητη διαφήμιση για το Βερολίνο
Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Στίβου

Γεμάτα ξενοδοχεία και ανεκτίμητη διαφήμιση για το Βερολίνο

Σύμφωνα με την εταιρεία Berlin Tourismus Marketing GmbH (BTM) ο απολογισμός του 12ου Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Στίβου IAAF για τον τουρισμό του Βερολίνου ήταν ιδιαίτερα θετικός. Σύμφωνα με τον κ. Burkhard Kieker, διευθυντή της εταιρείας…

Σύμφωνα με την εταιρεία Berlin Tourismus Marketing GmbH (BTM) ο απολογισμός του 12ου Παγκόσμιου Πρωταθλήματος<...> Στίβου IAAF για τον τουρισμό του Βερολίνου ήταν ιδιαίτερα θετικός. Σύμφωνα με τον κ. Burkhard Kieker, διευθυντή της εταιρείας Berlin Tourismus Marketing: “Το Βερολίνο απεδείχθη ένας καταπληκτικός οικοδεσπότης με ενθουσιασμό στο Ολυμπιακό Γήπεδο και εορταστική ατμόσφαιρα σε όλη την πόλη. Η πόλη έσφυζε από ζωή, ενώ οι κρατήσεις στα ξενοδοχεία ήταν σημαντικά αυξημένες. Πολλοί επισκέπτες αποφάσισαν ακόμα και την τελευταία στιγμή να επισκεφθούν το Βερολίνο αυτές τις ημέρες”.

Τις τελευταίες 9 ημέρες περίπου 400.000 επισκέπτες πήγαν στο Ολυμπιακό Στάδιο του Βερολίνου για να παρακολουθήσουν τα αγωνίσματα. Το σαββατοκύριακο τα αγωνίσματα που έλαβαν χώρα στους δρόμους προσέλκυσαν περίπου 1,3 εκατομμύρια θεατές. Κατά μέσο όρο τα ξενοδοχεία του Βερολίνου ήταν γεμάτα σε ποσοστό 80%, όταν ο Αύγουστος δεν είναι κατεξοχήν ο μήνας που επιλέγουν για διακοπές στην πόλη. Δεν επωφελήθηκαν όμως μόνο τα ξενοδοχεία από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, κάθε θεατής ενός μεγάλου αθλητικού γεγονότος ξοδεύει περίπου 500 ευρώ κατά τη διάρκεια της παραμονής του.

Ανεκτίμητη διαφήμιση

Και η προβολή που δέχτηκε η γερμανική πρωτεύουσα κατά τη διάρκεια του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Στίβου είναι πολύ σημαντική. Περισσότεροι από 2.500 δημοσιογράφοι για συνολικά εννέα ημέρες έδιναν τα ρεπορτάζ τους από το Βερολίνο. Οι εικόνες μεταδόθηκαν σε περίπου 4 εκατομμύρια θεατές σε όλο τον κόσμο. Μόνο στη Γερμανία περισσότεροι από 5,5 άνθρωποι καθηλώνονταν στις οθόνες τους κάθε βράδυ για να παρακολουθήσουν τους αγώνες.

Όπως δήλωσε ο κ. Kieker: “Αυτές οι εικόνες είναι μοναδικές και ο αντίκτυπος τους θα διαρκέσει για μεγάλο χρονικό διάστημα. Αυτό για εμάς σημαίνει χρήματα, Αυτές οι εικόνες θα κερδίσουν σήμερα τους μελλοντικούς επισκέπτες του Βερολίνου”.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

Ετικέτες
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024