Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Peter Smith, Amadeus Asia Pacific’s Business Solutions Group

Τα τουριστικά γραφεία παραμένουν ζωτικής σημασίας για την ταξιδιωτική εμπειρία

Τατιάνα Ρόκου - 15 September 2009, 00:00

Οι ταξιδιωτικοί πράκτορες αποτελούν βασικό παράγοντα στην κατανομή των ταξιδίων και των τουριστικών προϊόντων, καθώς θεωρούνται ως αξιόπιστοι εμπειρογνώμονες, οι οποίοι παρέχουν στους καταναλωτές σημαντική ταξιδιωτική εμπειρία και εφησυχασμό από τα άγχη ενός ταξιδιού, λέει ο Peter...

Οι ταξιδιωτικοί πράκτορες αποτελούν βασικό παράγοντα στην κατανομή των ταξιδίων και των τουριστικών προϊόντων, καθώς θεωρούνται ως αξιόπιστοι εμπειρογνώμονες, οι οποίοι παρέχουν στους καταναλωτές σημαντική ταξιδιωτική εμπειρία και εφησυχασμό από τα άγχη ενός ταξιδιού, λέει ο Peter Smith, αντιπρόεδρος Business Solutions της εταιρείας Amadeus Asia Pacific’s Business Solutions Group. Κατά τη διάρκεια πρόσφατης ομιλίας σε περιοδεία τους στην Οσάκα και το Τόκιο, ο Peter Smith είπε ότι τα ταξιδιωτικά γραφεία αποτελούν ουσιώδες τμήμα της αλυσίδας διανομής, όπως και οι online πωλητές ταξιδιών. Οι ταξιδιωτικοί πράκτορες έχουν ιδιαίτερη σημασία στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού, όπου οι άνθρωποι δίνουν αξία και εκτιμούν την προσωπική επαφή. ”Οι επιλογές για κρατήσεις ταξιδίων θα μπορούσε να είναι, σε απλό επίπεδο, σε σύγκριση με αυτές για τη φιλοξενία ενός δείπνου”, ανέφερε. ”Η απόφαση εξαρτάται από το βαθμό της συμμετοχής και τα αντιληπτά οφέλη από την επιλογή αυτή. Για ένα απλό γεύμα αυτό που χρειαζόμαστε είναι μόνο `εύκολα` τρόφιμα -μία γρήγορη, χωρίς ταλαιπωρία επιλογή. Aλλες φορές, για μια ειδική περίσταση, μπορεί να θέλουμε να πάμε σε ένα εστιατόριο που φημίζεται για το καλό φαγητό και την εξυπηρέτησή του. Με τον ίδιο τρόπο, για ταξίδια όπως ο μήνας του μέλιτος, επέτειοι ή οικογενειακές συγκεντρώσεις, οι ταξιδιώτες στρέφονται στον ταξιδιωτικό τους πράκτορα, ο οποίος έχει την εμπειρία και τις γνώσεις για να οργανώσει ταξίδια με υψηλό βαθμό πολυπλοκότητας και προσωπική συμμετοχή. Δε θα αγοράσετε σούσι από μηχανήματα αυτόματης πώλησης για ένα ειδικό δείπνο -έτσι και οι περισσότεροι άνθρωποι δε θα έκλειναν ένα σημαντικό ταξίδι online. Όσο οι άνθρωποι ταξιδεύουν για τέτοιου είδους ειδικές περιπτώσεις ή έχουν εξειδικευμένες ανάγκες όπως οι καταδύσεις, οι περιπέτειώδεις διακοπές ή άλλου είδους ειδικού ενδιαφέροντος τουρισμού, θα υπάρχει πάντα η ανάγκη για ταξιδιωτικούς πράκτορες με πλήρη γνώση του επαγγέλματός τους”. Ωστόσο, ο Peter Smith τόνισε ότι η αλλαγή είναι δεδομένη στην τουριστική βιομηχανία, ιδιαίτερα στην ασταθή περιοχή της Ασίας. τα ταξιδιωτικά γραφεία πρέπει να εξελίσσονται, έτσι ώστε να βρίσκονται μπροστά από τον ανταγωνισμό. Για το λόγο αυτό πρότεινε δύο τομείς, στους οποίους τα ταξιδιωτικά γραφεία θα πρέπει να εστιάσουν την προσοχή τους: 1. Την αξιοποίηση της τεχνολογίας για ανταγωνιστικό πλεονέκτημα ”Το σημερινό δύσκολο οικονομικό περιβάλλον σημαίνει ότι το κόστος και η αποτελεσματικότητα βρίσκονται σε υψηλό επίπεδο”, δήλωσε. ”Τα γραφεία θα πρέπει να μειώσουν το κόστος τους, αυξάνοντας παράλληλα τα επίπεδα απόδοσης, για να διατηρήσουν την αφοσίωση των πελατών τους. Τα περισσότερα ταξιδιωτικά γραφεία στην περιοχή της Ασίας αναγνωρίζουν τη σημασία της συνεργασίας με ειδικούς της τεχνολογίας, για τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας και της εξυπηρέτησης των πελατών, καθώς και τις περικοπές του κόστους”. 2. Ανταγωνισμός με τα online “κανάλια” Οι καταναλωτές που αναζητούν άνεση και χαμηλότερες τιμές ερευνούν και κάνουν απευθείας κράτηση online -κάτι που ενθαρρύνεται αρκετά από τις αεροπορικές εταιρείες και άλλους φορείς παροχής ταξιδιωτικών υπηρεσιών, προκειμένου να μειώσουν το κόστος τους. Μέχρι σήμερα, η Amadeus έχει δει τις online κρατήσεις των ταξιδιωτικών γραφείων στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού να αυξάνονται κατά 21% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους - πρόκειται για μια επιχειρηματική ευκαιρία που τα ταξιδιωτικά γραφεία πρέπει να αρπάξουν.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top