Τελευταία νέα
ΑρχικήΟργανωτές ΤαξιδιώνTour OperatorsΜειωμένα τα τουριστικά έσοδα και το 2010 για τους tour operators
Σημασία δεν έχουν πόσοι έρχονται, αλλά πόσα δαπανούν

Μειωμένα τα τουριστικά έσοδα και το 2010 για τους tour operators

Το 2011 αναμένουν ανάκαμψη στον τουρισμό οι tour operators, καθώς εκτιμούν ότι και η επόμενη χρονιά θα είναι κακή σε ό,τι αφορά στα έσοδα. Από την πλευρά τους οι ξενοδόχοι […]

Το 2011 αναμένουν ανάκαμψη στον τουρισμό οι tour operators, καθώς εκτιμούν ότι και η επόμενη χρονιά θα είναι κακή σε ό,τι αφορά στα έσοδα. Από την πλευρά τους οι<...> ξενοδόχοι προσδοκούν ότι το 2010 θα είναι καλύτερο σε σχέση με φέτος και δε συναινούν σε εκπτώσεις. Και αυτό επειδή το 2009 για τους περισσότερους ξενοδόχους είναι χαμένο, με πτώση στα έσοδα τουλάχιστον 20% και αρνητικά λειτουργικά αποτελέσματα για την πλειοψηφία των μονάδων.

Χαρακτηριστικά, ο κ. Νίκος Παπαθανάσης, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της TUI Hellas, αναφέρει στο
Capital.gr: “Και το 2010 η οικονομική κρίση θα επηρεάζει τις οικονομίες των χωρών από τις οποίες δεχόμαστε τους περισσότερους τουρίστες, οπότε θα ζήσουμε άλλη μία κακή χρονιά. Η αγορά είναι παγωμένη και όλοι πλέον μεταθέτουν τις κρατήσεις τους και την αγορά των πακέτων τους την τελευταία στιγμή. Το 2011 θα έρθει η ανάκαμψη”, σημειώνοντας ότι βλέπει να έρχονται ανακατατάξεις με συγχωνεύσεις και εξαγορές στα ξενοδοχεία.

“Το μεγάλο άγχος του ξενοδόχου είναι να γεμίσει τα κρεβάτια, και του tour operator να γεμίσει τις θέσεις στα αεροπλάνα. Κάθε άδειο κάθισμα του κοστίζει 200 με 250 ευρώ”, σημειώνει ο κ. Γιώργος Δασκαλάκης, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Express Holidays. “Αυτός ήταν και ο λόγος που φέτος το καλοκαίρι οι πτήσεις τσάρτερ προς την Ελλάδα εξυπηρετήθηκαν με μικρότερα αεροπλάνα (και λιγότερα). Το κόστος του αεροπλάνου είναι εκείνο που τρομάζει τον ταξιδιωτικό πράκτορα, διότι και τα άδεια καθίσματα πληρώνονται. Αντίθετα το ξενοδοχείο θα πληρωθεί όταν και αν γεμίσει”.

“Η Ελλάδα θα πρέπει να γίνει περισσότερο ανταγωνιστική σε επίπεδο τιμών” αναφέρει ο κ. Δασκαλάκης. “Σημασία δεν έχουν πόσοι έρχονται αλλά πόσα

δαπανούν. Για παράδειγμα οι Ρώσοι τουρίστες δαπανούν 7 φορές περισσότερα χρήματα σε σχέση με τους Γερμανούς. Στόχος μας είναι να αυξήσουμε τα τουριστικά έσοδα και όχι τον αριθμό των επισκεπτών”.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Προηγούμενο άρθρο
Επόμενο άρθρο
29/03/2024
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024