Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Ο Α. Βγενόπουλος δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο συμμετοχής του Δημοσίου στην ΟΑ

Ανοιξε φτερά η Olympic Air

Τατιάνα Ρόκου - 02 Οκτώβριος 2009, 00:00

Ένα "βιβλίο" τελείωσε και μια νέα σελίδα άρχισε στον τομέα των αερομεταφορών στην Ελλάδα. Ο άλλοτε εθνικός Αερομεταφορέας, η Ολυμπιακή, έκλεισε τον κύκλο της με την επωνυμία Ολυμπιακές Αερογραμμές και άνοιξε τα φτερά της η νέα εταιρεία που δημιουργήθηκε μετά την ιδιωτικοποίησή της, η...

Ένα “βιβλίο” τελείωσε και μια νέα σελίδα άρχισε στον τομέα των αερομεταφορών στην Ελλάδα. Ο άλλοτε εθνικός Αερομεταφορέας, η Ολυμπιακή, έκλεισε<...>

τον κύκλο της με την επωνυμία Ολυμπιακές Αερογραμμές και άνοιξε τα φτερά της η νέα εταιρεία που δημιουργήθηκε μετά την ιδιωτικοποίησή της, η Olympic Air.

Το αεροσκάφος, ένα Airbus 320 με κυβερνήτη τον κ. Σωτήρη Καλογήρου, διευθυντή πτητικής εκμετάλλευσης της Olympic Air, πραγματοποίησε την πρώτη πτήση προς Θεσσαλονίκη, στα χνάρια της αντίστοιχης πρώτης πτήσης που έκανε πριν από μισό και πλέον αιώνα η Ολυμπιακή του Αριστοτέλη Ωνάση. Σε αυτό επέβαιναν μεταξύ άλλων ο πρόεδρος της MIG κ. Ανδρέας Βγενόπουλος, τα στελέχη της εταιρείας και δημοσιογράφοι. Πριν από την αναχώρηση της πτήσης έγινε ο καθιερωμένος αγιασμός χοροστατούντος του μητροπολίτη Μεσογαίας και Λαυρεωτικής Νικόλαου.

Κατά την τελετή έναρξης των πτήσεων της ΟΑ, ο πρόεδρος της MIG κ. Βγενόπουλος χαρακτήρισε ιστορική και συγκινητική τη σημερινή μέρα, σημειώνοντας ότι σε αυτή τη χώρα όταν οργανωθούμε και δουλέψουμε, μπορούμε. Ο κ. Βγενόπουλος επεσήμανε ότι είναι μοναδικό επίτευγμα στον τομέα των αερομεταφορών το γεγονός ότι μέσα σε λίγους μήνες κατορθώθηκε να στηθεί, να λειτουργήσει και να πετάξει η νέα εταιρία. Σημείωσε ακόμη ότι “υπάρχει μεγάλη συμπαράσταση του κόσμου που μας δίνει δύναμη να προωθήσουμε το έργο μας”. Ο κ. Βγενόπουλος διευκρίνισε ωστόσο ότι “δεν είμαστε ιδιοκτήτες του ονόματος της Ολυμπιακής αλλά διαχειριστές. Το όνομα ανήκει στους Έλληνες”.

Από την πλευρά του, ο διευθύνων σύμβουλος του αεροδρομίου κ. Γ. Παράσχης τόνισε ότι η σημερινή μέρα είναι ξεχωριστή, η σημαντικότερη μετά την έναρξη λειτουργία του ΔΑΑ. Κανείς δεν περίμενε η Ολυμπιακή να εξυγιανθεί, και, απελευθερωμένη από χρέη και παθογένειες, να αρχίσει το νέο της έργο. Πρόσθεσε επίσης ότι η ΟΑ έχει το νεώτερο στόλο της Ευρώπης και ευχήθηκε καλή δύναμη και καλή επιτυχία. Στη συνέχεια ο κ. Βγενόπουλος μαζί με τον κ. Παράσχη έδεσαν τις δύο κορδέλες και ευχήθηκαν καλές πτήσεις στη νέα εταιρεία.

Απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφων, ο κ. Βγενόπουλος δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο συμμετοχής του Δημοσίου στην ΟΑ με μειοψηφικό πακέτο, σημειώνοντας ότι “θα υλοποιήσουμε το σχέδιό μας είτε μπει το Δημόσιο είτε όχι”. Ο πρόεδρος της MIG αρνήθηκε να απαντήσει σε ερώτηση σχετικά με την “αντιπαράθεση” που έχει με την υπουργό Εξωτερικών κα Ντόρα Μπακογιάννη, σημειώνοντας ωστόσο ότι η ΟΑ θέλει υγιή ανταγωνισμό χωρίς πολιτικές παρεμβάσεις από οικογενειακούς φίλους, συγγενείς και άλλους. Επίσης επανέλαβε ότι ιδιοκτήτες της Ολυμπιακής δεν είναι η MIG, αλλά όλοι οι Έλληνες που τόσα χρόνια στηρίζουν αυτή την εταιρεία.

Στην τελετή που πραγματοποιήθηκε στο αεροδρόμιο “Μακεδονία” την αντιπροσωπεία της Olympic Air υποδέχθηκαν ο υπουργός Μακεδονίας - Θράκης κ. Σταύρος Καλαφάτης, ο νομάρχης Θεσσαλονίκης κ. Παναγιώτης Ψωμιάδης και άλλοι επίσημοι.

Oι επιβάτες της παλαιάς εταιρείας που διαθέτουν εισιτήριο για πτήσεις μετά την 29η Σεπτεμβρίου θα εξυπηρετηθούν από άλλες αεροπορικές,  συμπεριλαμβανομένης και της Olympic Air, βάσει συμφωνιών που έχουν ήδη συναφθεί και χωρίς επιπλέον επιβάρυνση των επιβατών. Όσοι δεν επιθυμούν να πετάξουν με άλλη εταιρία δικαιούνται πλήρη επιστροφή του αντιτίμου του εισιτηρίου τους.

Η Olympic Air θα πραγματοποιεί πτήσεις στο εσωτερικό δίκτυο από Αθήνα για Θεσσαλονίκη, Καβάλα, Αλεξανδρούπολη, Λήμνο, Μυτιλήνη, Χίο, Σάμο, Κω, Ρόδο, Σύρο, Μύκονο, Σαντορίνη, Ηράκλειο, Χανιά, Κεφαλονιά, Ζάκυνθο, Πρέβεζα, Ιωάννινα, Κέρκυρα, καθώς επίσης και στους προορισμούς των άγονων γραμμών κατά τη διάρκεια της μεταβατικής περιόδου προς Σκύρο, Σκιάθο, Ικαρία, Κάλυμνο, Λέρο, Αστυπάλαια, Καστελόριζο, Κάσο, Σητεία, Πάρο, Νάξο, Μήλο, Κύθηρα και Καλαμάτα.

Σε ό,τι αφορά το δίκτυο του εξωτερικού, η εταιρεία θα πετά προς Λονδίνο, Παρίσι, Βρυξέλλες, Aμστερνταμ, Βελιγράδι, Βουκουρέστι, Βιέννη, Μιλάνο, Ρώμη, Κωνσταντινούπολη, Λάρνακα, Βηρυτό, Κάιρο, Αλεξάνδρεια, Σόφια, Τίρανα, Τελ Αβίβ, καθώς επίσης και με κοινό κωδικό και συνεργασία με άλλες εταιρείες προς Νέα Υόρκη, Τορόντο, Μόντρεαλ, Αυστραλία, Γιοχάνεσμπουργκ, Ατλάντα και Abu Dhabi.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top