Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileΝέα προϊόντα ταξιδιωτικού περιεχομένου από την Amadeus Hellas
Σημαντικά στοιχεία και ορόσημα για την Amadeus στην Ελλάδα

Νέα προϊόντα ταξιδιωτικού περιεχομένου από την Amadeus Hellas

Στο τελευταίο τρίμηνο του 2009 η Amadeus Hellas θα παρουσιάσει νέα προϊόντα ταξιδιωτικού περιεχομένου με τη λύση Content Inn, μια πρωτοποριακή πλατφόρμα, που θα επιτρέψει την πρόσβαση σε περιεχόμενο περισσοτέρων […]

Στο τελευταίο τρίμηνο του 2009 η Amadeus Hellas θα παρουσιάσει νέα προϊόντα ταξιδιωτικού περιεχομένου με τη λύση Content Inn, μια πρωτοποριακή πλατφόρμα, που<...> θα επιτρέψει την πρόσβαση σε περιεχόμενο περισσοτέρων από 120.000 ξενοδοχείων, σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές, καθώς η εταιρεία θα συνεργάζεται με διεθνείς προμηθευτές ξενοδοχείων. Η πλατφόρμα Content Inn έρχεται να καλύψει τις ανάγκες των πελατών για εύκολη και γρήγορη πρόσβαση σε ξενοδοχειακό ταξιδιωτικό περιεχόμενο, καθώς και να δώσει αξία με τις πρόσθετες υπηρεσίες της.

Ακόμη, η Amadeus και η AIG Travel Guard ανακοινώνουν τη συνεργασία τους για την ενοποίηση της AIG Travel Insurance Travel Guard στο σύστημα της Amadeus, προσφέροντας έτσι εξοικονόμηση χρόνου και χρημάτων στους χρήστες. Χάρη στην λύση AIP (Automatic Insurance Proposal),το σύστημα προτείνει την πώληση ασφαλιστικού περιεχομένου σε αεροπορικές κρατήσεις, χρησιμοποιώντας στοιχεία απευθείας από το PNR, δίνοντας την δυνατότητα αύξησης εσόδων στα ταξιδιωτικά γραφεία.

To 2009, η Amadeus Hellas παρουσιάζει το Advance Consultancy Services, ένα ολοκληρωμένο συμβουλευτικό πακέτο, ειδικά φτιαγμένο για τις ανάγκες των πελατών. Η Amadeus έχει αναπτύξει μια παγκόσμια μεθοδολογία Υπηρεσιών Λύσεων για να προσφέρει επαγγελματικές υπηρεσίες σε μεγάλους παγκόσμιους και τοπικούς λογαριασμούς. Μέσα από εξειδικευμένα workshop, η εταιρεία καταφέρνει να διαχειρίζεται αποτελεσματικά τις ανάγκες και τις προκλήσεις που προκύπτουν από την ενασχόληση με τους πελάτες, ώστε να είναι σε θέση να προσφέρει εξατομικευμένες λύσεις για την βελτίωση της παραγωγικότητας της πλατφόρμας και συνεπώς την θετική επίδραση στην κερδοφορία της συνολικής διαχείρισης των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων.

Την ίδια χρονιά, η Amadeus Hellas γίνεται η νούμερο ένα εταιρεία GDS στον τομέα του Online Business, μετά την υπογραφή σημαντικών συμφωνιών με το Pamediakopes.gr και το Travelplanet24.gr και την ανάπτυξη του υπάρχοντος portfolio, με εταιρείες όπως οι Amphitrion Holidays, Kronosonline.com κλπ. Στην επίτευξη αυτών των σημαντικών συμφωνιών συνέβαλλαν οι πρωτοποριακές λύσεις Amadeus Web Services, Master Pricer και Master Pricer Calendar, που στόχο έχουν να βελτιώσουν τη διαδικασία εύρεσης του καλύτερου δυνατού ταξιδιωτικού περιεχομένου και να συμβάλλουν στην καλύτερη εξυπηρέτηση των ταξιδιωτών.

Η εταιρεία συνέχισε να προσφέρει ανταγωνιστικές, νέες λύσεις:
– Amadeus Remote Ticketing Solution (RTS), μια λύση που διευκολύνει την πρόσβαση μέσω web σε e-TR δεδομένα, τη διαχείριση των πιστωτικών ορίων και των εισπράξεων σε κάθε λογαριασμό, καθώς επίσης και το reporting και
την εξαγωγή δεδομένων.
– Amadeus Insurance, μια εύκολη στη χρήση λύση, που βρίσκεται ενοποιημένη στην πλατφόρμα Amadeus Selling Platform.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

29/03/2024
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024