Τελευταία νέα
ΑρχικήΕπαγγελματικά ΤαξίδιαΕκδηλώσειςIT&CMA and CTW 2009: Το μεγαλύτερο MICE γεγονός στην Ασία-Ειρηνικό
Συμμετοχή 2.127 αντιπροσώπων

IT&CMA and CTW 2009: Το μεγαλύτερο MICE γεγονός στην Ασία-Ειρηνικό

ΑΠΟΣΤΟΛΗ – IT&CMA – ΜΠΑΝΓΚΟΚ: “Το 2009 σηματοδοτεί το 17ο έτος της IT&CMA (Incentive Travel & Conventions, Meetings Asia) και τη 12η διοργάνωση του CTW (Corporate Travel World) Ασίας – Ειρηνικού, με θέμα “Γιορτή για την Ασία!”. Οι συμμετέχοντες θα…

ΑΠΟΣΤΟΛΗ – IT&CMA – ΜΠΑΝΓΚΟΚ: “Το 2009 σηματοδοτεί το 17ο έτος της IT&CMA (Incentive Travel & Conventions, Meetings Asia) και τη 12η διοργάνωση του<...> CTW (Corporate Travel World) Ασίας – Ειρηνικού, με θέμα “Γιορτή για την Ασία!”. Οι συμμετέχοντες θα απολαύσουν μια πανδαισία προϊόντων και υπηρεσιών που εμπνέουν, ονειρικούς προορισμούς, πολυποίκιλες δραστηριότητες παρακολούθησης και ενδιαφέροντα συνέδρια, υπογραμμίζοντας το καθεστώς αυτής της αναμενόμενης υψηλής `διπλής` διοργάνωσης για το 2009″, τόνισε ο κ. Darren Ng, διευθύνων σύμβουλος της TTG Asia Media, κατά την έναρξη των εκθέσεων.

Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά οι IT&CMA και CTW 2009 διοργανώνονται στο Bangkok Convention Centre στο Centralworld (BCC) και η Ταϊλάνδη θα συνεχίσει να είναι η χώρα υποδοχής των δύο εκδηλώσεων για τα επόμενα χρόνια.

Ανακτώντας τις δυνάμεις μετά από την παγκόσμια ύφεση, η Ασία έχει αποδειχθεί ότι διατηρεί στο ακέραιο την πρόσβασή της σε αυτόν τον ιδιαίτερα ανταγωνιστικό κλάδο. Πολλές ενδιαφέρουσες εξελίξεις πραγματοποιούνται σε αυτό το μέρος του κόσμου, όπως τα επερχόμενα, ολοκληρωμένα θέρετρα της Σιγκαπούρης, το πρώτο συνεδριακό κέντρο της ανατολικής Μαλαισίας στο Kuching και το νέο συνεδριακό κέντρο της Ταϊλάνδης στο Τσιάνγκ Μάι. Τα επιτεύγματα αυτά συνδυάζονται άρτια με τη διαρκή ανάπτυξη τόσο των καθιερωμένων όσο και των αναδυόμενες αγορών, όπως το Χονγκ Κονγκ, η Ινδία, η Ιαπωνία, η Κορέα, το Μακάο και η Ταϊβάν.

Στατιστικά στοιχεία

Σύμφωνα με τον κ. Ng, έως τώρα 2.127 αντιπρόσωποι συνολικά προκαταχώρισαν τις συμμετοχές τους για τα IT&CMA και CTW 2009, καθώς επίσης και 435 buyers και διευθυντές και διοργανωτές επαγγελματικών ταξιδίων από 40 χώρες, 330 σχεδιαστές και buyers της MICE αγοράς, καθώς και 105 διευθυντές Corporate Travel. Αριθμοί που υποδηλώνουν αύξηση κατά 28% σε σύγκριση με πέρυσι. Για πρώτη φορά στις εκθέσεις υπάρχουν buyers από νέες αγορές -το Μπρουνέι, την Ιορδανία, το Κατάρ, τη Ρουμανία, την Τυνησία και την Ουκρανία. Η παρουσία της Ινδίας είναι ιδιαίτερα ισχυρή φέτος, με 48 buyers και 30 διευθυντές επαγγελματικών ταξιδίων.

Όσον αφορά την έκθεση, παρουσιάζονται συνολικά 265 εταιρείες και οργανισμοί από 33 χώρες από την Ασία και τον Ειρηνικό, τις ΗΠΑ, την Ευρώπη, τη Νότια Αμερική και την Αφρική. Το μεγαλύτερο περίπτερο χώρας στη φετινή IT&CMA είναι αυτό της Ταϊλάνδης (300 τ.μ.) με 49 συν-εκθέτες, που ακολουθείται από το Μακάο (260 τ.μ.). Επίσης, εκθέτες από την Αίγυπτο και το Λάος θα κάνουν την πρώτη τους παρουσία σε ένα χώρο 5.500 τ.μ.

Το συνέδριο των δύο εκθέσεων IT&CMA και Asia-Pacific CTW 2009 είχε φέτος τον τίτλο “Blow the Blues Away” και παρουσιάστηκε από την Asia Ability. Ο καθηγητής Richard Arvey, ενεργός industrial και organisational ψυχολόγος και βετεράνος ερευνητής, συνδιαλέχθηκε με τους συμμετέχοντες πάνω στο θέμα “Συνταγή για την επιτυχία: Είναι όλα στα γονίδιά σας;”.

Επίσης, φέτος σειρά 27 ομιλητών από 10 χώρες από την Ασία και τον Ειρηνικό, τις ΗΠΑ, την Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή, καλύπτουν πολλά ενδιαφέροντα θέματα σχετικά με την αγορά MICE και τους τομείς των εταιρικών ταξιδίων.

Το 2ο σεμινάριο “Βασικές αρχές στη Διοίκηση Επιχειρήσεων”, που οδηγεί στον τίτλο “Corporate Travel Expert” επαναλαμβάνεται κατόπιν γενικής απαίτησης. Ξεκικώντας από κοινού με την TTG Asia Media και τον National Business Travel Association (NBTA), το CTW Asia-Pacific 2008 ήταν το πρώτο συνέδριο της περιοχής που προσέφερε ένα εστιασμένο πρόγραμμα για τα εταιρικά ταξίδια, ειδικά σχεδιασμένο για τους επαγγελματίες του ταξιδιού στην περιοχή Ασίας – Ειρηνικού.

Φέτος, η Australian Society of Association Executives (AuSAE) και η Canadian Society of Association Executives (CSAE) αποτελούν τις νέες Ενώσεις που στηρίζουν την IT&CMA και τη CTW Asia-Pacific με μια στρατηγική εταιρική σχέση -μέσω της TTG Asia Media- διοργανώνοντας το πρόγραμμα “Association Professional Competencies”, που οδηγεί στο πιστοποιητικό Professional Association Executive (PAE 101 – Part 1). Αυτό το υψηλού επιπέδου εκπαιδευτικό πρόγραμμα έχει διαμορφωθεί τόσο για το προσωπικό όσο και για τους διοικητές των Ενώσεων και θα παρέχει δεξιότητες και εργαλεία, τα οποία οι επαγγελματίες αυτοί θα πρέπει να αποκτήσουν για να υπερέχουν στους τομείς τους.

Sticky Awards

Με τα 8α Βραβεία Sticky θα ξεχωρίσουν εκθέτες, buyers, στελέχη επιχειρήσεων ταξίδια / διοργανωτές και ομιλητές. Σύμφωνα με το φετινό θέμα “Feast on Asia!”, οι εκθέτες θα αναζητήσουν τις ψήφους των συμεμτεχόντων για τη νέα κατηγορία “Stickiest Hors DΆOeuvre”, η οποία επιδεικνύει την πιο νόστιμη κουζίνα που αντιπροσωπεύει τον πολιτισμό τους. Η κατηγορία “Stickiest Green Champions” δημιουργήθηκαν το 2008 και επιστρέφει αυτό το χρόνο για να ανταμείψει τους εκθέτες και τους δημοσιογράφους που προβάλουν την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και την προώθηση της αειφόρου ανάπτυξης στον τουρισμό στις κατηγορίες “Stickiest Green Booth”, “Stickiest Green Giveaway” και “Stickiest Green Article”.

Νέες εκστρατείες μάρκετινγκ TCEB

Η κα Malinee Kitaphanich, διευθύντρια Συνεδρίων & Incentives του Thailand Convention & Exhibitions Bureau, ανακοίνωσε δύο νέες εκστρατείες, τις “Thailand Maximize” and “Max Value”. Ταϊλάνδη. Η πρώτη θα τονίσει τα ισχυρά σημεία της χώρας, την ποικιλία των αξιοθέατων και τη φιλοξενία, ενώ η δεύτερη θα δώσει ιδιαίτερη βαρύτητα στις διαφορετικές ανάγκες που υπάρχουν για συνεδριακές διοργανώσεις.

Οι τελευταίες εξελίξεις στην Thai Airways

Ο κ. Krittaphon Chantalitanon, διευθυντής της Thai Airways γαι την περιοχή Ταϊλάνδης, Ινδοκίνας & Μιανμάρ, παρουσίασε κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου της έναρξης των IT&CMA και CTW 2009 τα βασικότερα θέματα που αφορούν στις τελευταίες εξελίξεις της εταιρείας: “Για να αντιμετωπίσουμε τις οικονομικές προκλήσεις, η εμπορική πολιτική της Thai δίνει βαρύτητα σε τρία σημαντικά “s”, που είναι Simplicity (απλότητα), Synchronization (συγχρονισμός) και Speed (ταχύτητα).

Έχουμε ακόμη την πρόθεση να επεκτείνουμε τους εταίρους μας στο θέμα “code share”, καθώς και στο ήδη εκτεταμένο παγκόσμιο δίκτυο της Star Alliance. Οι υπάρχουσες αγορές της Thai θα εδραιωθούν περαιτέρω, χρησιμοποιώντας τη συνεργασία αυτή κυρίως στη περιοχή Ασίας – Ειρηνικού.

Για το σκοπό αυτό, για την ερχόμενη χειμερινή περίοδο και την κάλυψη της αυξανόμενης ζήτησης, η Thai θα εισάγει απευθείας πτήσεις από το Μπρισμπέιν στην Μπανγκόκ πέντε φορές την εβδομάδα και αύξηση της συχνότητας σε άλλους σημαντικούς διεθνείς και εγχώριες διαδρομές, όπως το Όσλο, το Λος Aντζελες και η Μόσχα. Όοσν αφορά στο στόλο, η Thai παραλαμβάνει συνολικά οκτώ νέα Airbus 330-300 έως το 2010, ενώ αναμένει το νέο Airbus 380 να παραδοθεί έως το 2012. Επίσης, η εταιρεία εργάζεται σκληρά πάνω στο θέμα της αλλαγής του κλίματος και των εκπομπών του διοξειδίου του άνθρακα και είναι η πρώτη αεροπορική στην περιοχή της Ασίας – Ειρηνικού που θα γίνει μέλος του προγράμματος ΙΑΤΑ Offset”.

Οι εκθέσεις IT&CMA και CTW 2010 θα γίνουν και πάλι στο Bangkok Convention Centre Μπαγκόγκ της Ταϊλάνδης από 5 έως 7 Οκτωβρίου 2010. Το θέμα για την επόμενη χρονιά είναι “Επαναπροσδιορίζοντας την αγορά MICE στην Ασία”.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024
11/04/2024
10/04/2024