Τελευταία νέα
ΑρχικήΟργανωτές ΤαξιδιώνTour Operators270.000 αφίξεις Ελλήνων στη Γαλλία το 2008
Workshop της Atout France στην Αθήνα

270.000 αφίξεις Ελλήνων στη Γαλλία το 2008

Στα πλαίσια της έναρξης μίας νέας μεσογειακής περιοδείας, η ATOUT France, υπηρεσία ανάπτυξης του γαλλικού τουρισμού, αρμόδια για την προώθηση της Γαλλίας ως τουριστικού προορισμού και της ανάπτυξης τουριστικών προγραμμάτων […]

Στα πλαίσια της έναρξης μίας νέας μεσογειακής περιοδείας, η ATOUT France, υπηρεσία ανάπτυξης του γαλλικού τουρισμού, αρμόδια για<...> την προώθηση της Γαλλίας ως τουριστικού προορισμού και της ανάπτυξης τουριστικών προγραμμάτων στο εξωτερικό, διοργάνωσε την Τρίτη 3 Νοεμβρίου στο Γαλλικό Ινστιτούτο Αθηνών, συνάντηση μεταξύ εκπροσώπων των ελληνικών tour operators, των έντυπων μέσων ενημέρωσης, ιδίως εκείνων που ειδικεύονται στον τουριστικό τομέα, και διαφόρων Γάλλων εταίρων (Οργανισμού τουρισμού, ξενοδοχειακών μονάδων και μεταφορέων) οι οποίοι ήταν παρόντες, ειδικά για αυτήν την εκδήλωση.

Η ελληνική αγορά το 2008 αντιστοιχούσε σε 270.000 αφίξεις για 2,28 εκατ. διανυκτερεύσεων, ο μέσος όρος διαμονής ήταν 8,5 νύχτες ανά επισκέπτη -από τις μεγαλύτερες σε σύγκριση με τους ξένους επισκέπτες στην Γαλλία. Η πρόσβαση με το αεροπλάνο αναβαθμίζεται τακτικά. Από 150 πτήσεις το μήνα κατά τη διάρκεια του χειμώνα, σε 300 κατά μέσο όρο από τον Απρίλιο έως τον Οκτώβριο, η Air France KLM προσφέρει περίπου 3.000 πτήσεις το χρόνο για τον προορισμό Αθήνα – Παρίσι και κατέχει 46% της αγοράς, που αντιστοιχεί σε 388.000 επιβάτες. Παρουσιάζει δε, μία πληρότητα της τάξης του 79%.

Το 2009, υλοποιήθηκε, κατΆεντολήν της Υπηρεσίας Ανάπτυξης του Γαλλικού Τουρισμού, ένα εργαλείο ιδιαίτερης χρησιμότητας, όσον αφορά στην τουριστική προώθηση, η δημιουργία και λειτουργία μίας καινούργιας ιστοσελίδας στα ελληνικά franceguide.com, η έναρξη της οποίας έγινε στις 3 Νοεμβρίου ενώπιον των φορέων και δημοσιογράφων του τουριστικού τομέα. Ήταν μία αναγκαιότητα για να μπορέσουν να απευθυνθούν άμεσα στο ελληνικό κοινό. Το έργο αυτό, το οποίο υποσχέθηκε πέρυσι η ATOUT France και ολοκλήρωσε φέτος, θα συμβάλλει στο να καταστήσει ακόμα πιο ελκυστική τη Γαλλία ως τουριστικό προορισμό. Επιπλέον, και με σκοπό την επιθυμία της Atout France να κατέχει πρόσφατα στοιχεία και προοπτικές της ελληνικής αγοράς για την καλύτερη προσαρμογή της στρατηγικής της και των ενεργειών προώθησής της, ανάλογα με τις ιδιαιτερότητες της ελληνικής τουριστικής αγοράς, ζήτησε την πραγματοποίηση μιάς έρευνας με τη συμβολή του εταιρείας ερευνών Kapa Research και υπό την ευθύνη του Εμπορικού Τμήματος της Γαλλικής Πρεσβείας στην Αθήνα. Η έρευνα αυτή, στην οποία συμμετείχαν 2.231 άτομα, επέτρεψε να ταυτοποιηθεί το ενδιαφέρον της ελληνικής πελατείας όσον αφορά τον προορισμό τους. Ορισμένα στοιχεία της έρευνας, τα οποία μπορούμε να αναφέρουμε σαν πιο ενδεικτικά της θέσης της Γαλλίας στην ελληνική αγορά, είναι:

  • Ελκυστικότητα της Γαλλίας: με 17,5%, η Γαλλία τοποθετείται στη δεύτερη θέση μετά την Ιταλία (23,5%) και πριν την Ισπανία (16,5%)
  • Η εικόνα της Γαλλίας παραμένει επικεντρωμένη στο Παρίσι (Πύργος του Eiffel, μουσείο του Λούβρου, Disneyland), που συγκεντρώνει τις περισσότερες ψήφους όσον αφορά τον πολιτιστικό τουρισμό, την γαστρονομία και το κρασί, καθώς και την ποιότητα ζωής
  • 46,3% των Ελλήνων έχουν επισκεφτεί τη Γαλλία: 26,9% κατά τη διάρκεια των τελευταίων 5 χρόνων, σε ποσοστό 66,6 % για ταξίδια αναψυχής και 12,2% για επαγγελματικά ταξίδια
  • Λόγοι επίσκεψης στη Γαλλία: Επίσκεψη σε μνημεία και πολιτιστικά αξιοθέατα (28,5%), φήμη της πόλης του Παρισιού (26,4% και 50% για τους 18-24 ετών), διαφορετικό τρόπο ζωής (16,2% και 47,6% στους άνω των 65 ετών), Disneyland Paris (12,3%)
  • 57,1% των Ελλήνων προβλέπουν να επισκεπτούν τη Γαλλία τα επόμενα δύο χρόνια
  • Τα ευαίσθητα σημεία, εμπόδια για ταξίδια στη Γαλλία : Κύριος λόγος : το κόστος ζωής (31,1%) ; κανένα εμπόδιο (31,4%)
  • Πηγή πληροφοριών πριν το ταξίδι στη Γαλλία: Ιντερνετ (40,8%), διά του στόματος (23,8%), τουριστικοί οδηγοί (13,7%), ταξιδιωτικά πρακτορεία (9,9%)
  • Κράτηση διαμονής: σε ταξιδιωτικά γραφεία (38,2%), μέσω Internet (38%), μέσω παρόχου υπηρεσιών (8,5%), μέσω αεροπορικής εταιρείας (7,9%), καμία κράτηση (4,2%)
  • Επιλεγμένος είδος διαμονής: ξενοδοχεία (83,6%) ; οικογένεια (10,5%)
  • Τόπος διαμονής: Παρίσι (67,7%), Παρίσι σε συνδυασμό με άλλες περιοχές ή πόλεις (26,5%), μόνο άλλες περιοχές ή πόλεις (12,9%).

Σε μικρού μεγέθους αγορές όπως της Ελλάδας, η στρατηγική της ATOUT France καθορίζεται από το ενδιαφέρον που παρουσιάζουν τα έσοδα ανά τουρίστα, τα οποία για τους Έλληνες κυμαίνονται σε πιο υψηλό επίπεδο από το μέσο όρο της διεθνούς πελατείας. Το χαρακτηριστικό αυτό δεν προέρχεται μόνο από το υψηλό κοινωνικό επίπεδο των επισκεπτών, αλλά και από τη μεγάλη διάρκεια διαμονής. Η συνεχής παρουσία της ATOUT France στην ελληνική αγορά συμβάλει κάθε χρόνο στην ενίσχυση της συνεργασίας στον τομέα του τουρισμού μεταξύ Ελλάδας και Γαλλίας.

Για να ανταποκριθεί στις προσδοκίες του ελληνικού κοινού, καθώς και των Ελλήνων και Γάλλων επαγγελματιών του χώρου, η ATOUT France αναπτύσσει τη δράση της διαφοροποιώντας τη χρόνο με το χρόνο. Συνεργάζεται και στηρίζεται, για την υλοποίηση των προωθητικών αυτών ενεργειών, σε ιδιωτικούς και δημόσιους φορείς, είτε πρόκειται για τις υπηρεσίες της Γαλλικής Πρεσβείας στην Αθήνα και ειδικότερα του Οικονομικού Τμήματος, του Εμπορικού Τμήματος – UBIFRANCE και του Γαλλικού Ινστιτούτου Αθηνών, είτε πρόκειται για τον Όμιλο Air France-KLM.

Η περιοδεία “Γαλλία” στην Αθήνα αποτελεί την ευκαιρία για την ATOUT France να παρουσιάσει στον ελληνικό Τύποτους στόχους της Γαλλίας, όσον αφορά την τουριστική της προώθηση και να προτείνει στους tour operators ένα προγραμματισμό συχνών επισκέψεων. Στόχοι του Atout France για το 2009 στην ελληνική αγορά είναι η προώθηση του προορισμού “Γαλλία” στο ελληνικό κοινό καθώς και η αναθέρμανση της επικοινωνίας του με τους επαγγελματίες του τουρισμού. Σε αυτό συμβάλει η δημιουργία νέου website (http://gr.franceguide.com) στην ελληνική γλώσσα, που διαθέτει και newsletter.

Oι συνεργάτες της ATOUT France που ήταν παρόντες στην εκδήλωση ήταν:
Θεματικά Προϊόντα
France Special Interest Products: Culture & Art De Vivle / Youth Tourism
Τουριστικοί Οργανισμοί
Courchevel Ski Resort
Meribel Ski Resort
Val DΆIsere Ski Resort
Διαμονή
Agence Des Neiges / John Taylor
Cheval Blanc*****
Citadines –
Hotel De Charme Les Airelles
Hotel La SIVOLIERE
Hotel Le Lana****
Hotel Les Barmes De LΆOurs
Hotel Napoleon Paris
Le Saint Roch & Le Saint Joseph
Γραφείο Εισερχόμενου Τουρισμού
KTS France
Μεταφορές
Air France
Rail Europe – SNCF
Μεταφορικά Μέσα
Societe Des 3 Vallees

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

Ετικέτες
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024