Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΕλλειψη συντονισμένης τουριστικής προβολής της Λάρισας
Αποτελέσματα τουριστικής και ταξιδιωτικής έρευνας

Ελλειψη συντονισμένης τουριστικής προβολής της Λάρισας

Τα αποτελέσματα της τουριστικής και ταξιδιωτικής έρευνας παρουσιάστηκαν την περασμένη Τρίτη, 8 Δεκεμβρίου 2009, στην πόλη της Λάρισας, παρουσία του δημάρχου Λάρισας κ. Τζανακούλη, του προέδρου του Επιμελητηρίου Λάρισας, κ. Σαγρή, της αντινομάρχου, κας Καραλαριώτου και όλων των ιδιωτικών τουριστικών…

Τα αποτελέσματα της τουριστικής και ταξιδιωτικής έρευνας παρουσιάστηκαν την περασμένη Τρίτη, 8 Δεκεμβρίου 2009, στην πόλη της<...> Λάρισας, παρουσία του δημάρχου Λάρισας κ. Τζανακούλη, του προέδρου του Επιμελητηρίου Λάρισας, κ. Σαγρή, της αντινομάρχου, κας Καραλαριώτου και όλων των ιδιωτικών τουριστικών φορέων. Την πρωτοβουλία για τη διεξαγωγή της έρευνας που υλοποιήθηκε το καλοκαίρι του 2009 ανέλαβε η ΤΕΔΚ και το Επιμελητήριο Λάρισας.

Η παρουσίαση πραγματοποιήθηκε από τον κ. Γιάννη Μιχαηλίδη, γενικό διευθυντή της εταιρείας Hospitality & Tourism Consulting Ltd. και περιλάμβανε τρεις επιμέρους έρευνες:
– Τα αποτελέσματα της τουριστικής έρευνας όπως καταγράφτηκαν από τους τουριστικούς επαγγελματίες του νομού Λάρισας
– Τα αποτελέσματα της ταξιδιωτικής έρευνας των ημερήσιων επισκεπτών στα παράλια της Ανατολικής Λάρισας και
– Τα αποτελέσματα της ταξιδιωτικής έρευνας ημεδαπών και αλλοδαπών επισκεπτών.

Το κεντρικό συμπέρασμα των ερευνών είναι η αδυναμία διαχείρισης του τουριστικού προϊόντος της Λάρισας και συγκεκριμένα, οι σημαντικές ελλείψεις στις υποδομές, τόσο τις δημόσιες όσο και τις ιδιωτικές, το χαμηλό επίπεδο παρεχόμενων υπηρεσιών από σημαντικό μέρος των τουριστικών επιχειρήσεων, η έλλειψη οργανωμένης και συντονισμένης τουριστικής προβολής από όλους τους εμπλεκόμενους φορείς και η αδυναμία ενημέρωσης του επισκέπτη για τα τουριστικά αξιοθέατα και τις φυσικές ομορφιές του νομού Λάρισας. Η αναγνωρισιμότητα αποτελεί επίσης ένα πολύ σημαντικό μειονέκτημα τόσο για τους χειμερινούς όσο και για τους καλοκαιρινούς προορισμούς του νομού.

Βέβαια, δεν παραβλέπεται, όπως καταδείχθηκε και από την έρευνα, ότι ο νομός Λάρισας έχει δυνατά συγκριτικά πλεονεκτήματα και μπορεί επάξια, έστω και καθυστερημένα, να πάρει τη θέση του στην αγορά του τουρισμού.

Με την προνομιακή γεωγραφική κομβική θέση του, με τα αγροτικά προϊόντα που μπορεί να συνδέσει και να συνθέσει, με την ιδιαίτερη εμπορική αγορά της Λάρισας και το αρχαίο θέατρο και με την απαράμιλλη φυσική ομορφιά που παρουσιάζει (Όλυμπος, Κίσαβος, Μαυροβούνι), με τα 60 χλμ. παραλίας. Διατηρεί ακόμη το αυθεντικό, το φιλόξενο, το ντόπιο και το παραδοσιακό σε πολλές περιοχές. Έχει πλούσια ιστορία, μυθολογία, ήθη κι έθιμα κι έχει σίγουρα πολλά στοιχεία που μπορούν να συνθέσουν το “πράσινο” μοντέλο ανάπτυξης για το τουριστικό προϊόν. Όλα αυτά όμως με στόχευση, όραμα και κατεύθυνση. Έτσι λοιπόν όλοι συμφώνησαν ότι η αξία της έρευνας συνίσταται στην αξιοποίηση των αποτελεσμάτων και συμφωνήθηκε η έναρξη ενός διαλόγου για τη σύσταση ενός ενιαίου τουριστικού φορέα.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024